Fangchengbao BAO 5: Το απόλυτο off-road όχημα με 681 ίππους!

Η BYD, ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών και plug-in hybrid οχημάτων και μπαταριών ισχύος στον κόσμο, παρουσίασε την FANGCHENGBAO, τη νέα εξατομικευμένη sub-brand, καθώς και την εξελιγμένη τεχνολογία της: την Πλατφόρμα Super Hybrid Dual Mode Off-Road (DMO).

Η εταιρεία: Ένα μεγάλο άλμα στον τομέα των Οχημάτων Νέας Ενέργειας

Το όνομα της FANGCHENGBAO, προερχόμενο από την κινεζική γλώσσα, συμβολίζει ένα μείγμα ακρίβειας (“FANGCHENG” για “φόρμουλα”) και ευελιξίας (“BAO” για “λεοπάρδαλη”), εισάγοντας μια σειρά εξειδικευμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της Πλατφόρμας DMO Super Hybrid Off-Road.

Η FANGCHENGBAO οραματίζεται ότι ο συνδυασμός προηγμένων τεχνολογιών Νέας Ενέργειας με τις διαφορετικές προτιμήσεις – ανάγκες των χρηστών θα ξεκλειδώσει πρωτοφανείς εμπειρίες οδήγησης: είτε πρόκειται για ταξίδι στην απέραντη άγρια φύση, είτε για αγώνες σε πίστες, περιήγηση σε πολυσύχναστες πόλεις ή οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους.

Για να επιτύχει αυτόν τον στόχο, η FANGCHENGBAO ενσωματώνει τις κορυφαίες τεχνολογίες της BYD, μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές και καθετοποιημένο σύστημα εφοδιαστικής αλυσίδας, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες για περαιτέρω εξατομίκευση του προϊόντος.

Η Τεχνολογία DMO: Απελευθερώνοντας τη Δύναμη της Ηλεκτρικής Ενέργειας

Η καινοτόμος Πλατφόρμα Super Hybrid Dual Mode Off-Road (DMO) υιοθετείται από τα οχήματα της FANGCHENGBAO, υποσχόμενη μια μοναδική εμπειρία Off-Road.

Η DMO συνδυάζει το επαναστατικό πλαίσιο της BYD, κατασκευασμένο συγκεκριμένα για υβριδικά οχήματα, με μια αρχιτεκτονική ειδικά για off-road χρήση. Αυτή η ενσωμάτωση αξιοποιεί την τεχνογνωσία της BYD, που έχει αποκτηθεί από τα πλαίσια οχημάτων υψηλών επιδόσεων, την έξυπνη ηλεκτρική τετρακίνηση και τα συστήματα μετάδοσης off-road. Το αποτέλεσμα είναι ότι η πλατφόρμα DMO επιτυγχάνει μοναδική ισορροπία μεταξύ ασφάλειας οχήματος, αυξημένων off-road ικανοτήτων και χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας.   

Αντί για τις παραδοσιακές τροποποιήσεις στο ήδη υπάρχον πλαίσιο ενός οχήματος, που αυξάνουν το βάρος και τον κίνδυνο ανατροπής, η DMO καινοτομεί συνδυάζοντας την Blade Battery και το πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής, εξελίσσοντας την τεχνολογία σε “Cell to Chassis” (CTC). Αυτό όχι μόνο εξασφαλίζει την ασφάλεια της μπαταρίας σε ακραίες off-road συνθήκες, αλλά επίσης βελτιώνει σημαντικά τη συνολική οδική συμπεριφορά και ασφάλεια του οχήματος.

Η πλατφόρμα διαθέτει επίσης χαρακτηριστικά όπως το διαμήκες ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα EHS και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης στον πίσω άξονα, ειδικά για off-road χρήση. Το σύστημα παροχής ενέργειας αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα Xiaoyun των 1,5 λίτρων -τοποθετημένος κατά μήκος- και τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική ισχύ άνω των 500kW (681 PS). Επιπλέον, τα οχήματα DMO χρησιμοποιούν τεχνολογία έξυπνης κατανομής ροπής για να μικρύνουν την ακτίνα στροφής. Χάρη στα μεγάλα αποθέματα ισχύος/ροπής και τον ακριβή ηλεκτρονικό έλεγχο της τετρακίνησης, οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν εύκολα σε βαλτώδεις περιοχές, τραχιά βουνά και πολλές άλλες ακραίες περιοχές. Το «κλείδωμα» των τριών διαφορικών γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού.

Παρουσιάζοντας την τεχνολογία Cell to Chassis (CTC) 

Χρησιμοποιώντας αυτή την καινοτόμο αρχιτεκτονική, η πλατφόρμα DMO ενσωματώνει ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς, η οποία, όταν συνδυάζεται με το Υδραυλικό Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου “DiSus-P” διατηρεί την άνεση σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και όταν το όχημα κινείται σε off-road διαδρομές. Να σημειώσουμε ότι χάρη στην πλατφόρμα επιτυγχάνεται 35% εξοικονόμηση καυσίμου σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα off-road οχήματα.

Η DMO ξεχωρίζει ως μια κυρίως ηλεκτρικά κινούμενη, πλατφόρμα off-road. Αντιπροσωπεύει την κορύφωση άνω των είκοσι ετών τεχνολογικής εξέλιξης της BYD και της γνώσης/εμπειρίας που προήλθε από τα εκατομμύρια πωλήσεων PHEVs της εταιρείας. Αυτή η πλατφόρμα ξεπερνά τα συμβατικά συστήματα κίνησης και ενισχύει σημαντικά τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης. Με την εκτεταμένη τεχνική της ικανότητα, η DMO υπερνικά προκλήσεις που παραδοσιακά αντιμετώπιζαν τα οχήματα Νέας Ενέργειας σε διάφορα σενάρια κίνησης, αναδιαμορφώνοντας το πρότυπο σχεδιασμού και λειτουργικότητας των off-road οχημάτων.

Με το βλέμμα στο μέλλον, η FANGCHENGBAO παρουσιάζοντας μοντέλα που αξιοποιούν τα κορυφαία χαρακτηριστικά της πλατφόρμας DMO σκοπεύει να διεισδύσει περαιτέρω στην κατηγορία των off-road SUV οχημάτων αλλά και των σπορ κατασκευών, όπου παραδοσιακά κυριαρχούν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

BAO 5: Πρωτοπορεί με προηγμένη τεχνολογία και μοναδικά χαρακτηριστικά 

Το BAO 5, τοποθετημένο στην αγορά ως ένα super hybrid off-road SUV, είναι εξοπλισμένο με προηγμένες τεχνολογίες όπως την πλατφόρμα DMO και το Υδραυλικό Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου “DiSus-P”. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου συνδυάζει αρμονικά τη υψηλή αισθητική και τις δυναμικές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, προσφέροντας απαράμιλλη άνεση και ασφάλεια στους χρήστες.

Ως μάρκα που δίνει έμφαση στην εξατομίκευση, η FANGCHENGBAO προσφέρει στο BAO 5 μια ευρεία γκάμα επιλογών για το εμπρόσθιο μέρος του αμαξώματος που μπορούν να ενσωματωθούν ή να προσαρμοστούν εύκολα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος) (mm) 4.890/1.970/1.920
Μεταξόνιο (mm) 2.800
Σύστημα κίνησης Plug-in hybrid AWD
Χώρος
αποσκευών (L)
464

Μετάδοση κίνησης & Επιδόσεις

Μετάδοση κίνησης PHEV 1.5T κινητήρας + e4 platform
Τύπος μπαταρίας BYD Blade Battery (LFP)
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 31,8
Ισχύς κινητήρα (kW/PS) 143/195
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (kW/PS) εμπρός – πίσω 200/272 – 285/388
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Χρόνος φόρτισης DC (30-80%, λεπτά) 16,2
Ισχύς φόρτισης 110kW DC
Ηλεκτρική αυτονομία (χλμ.) 100