Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) θα συνεχιστεί μέσα στα επόμενα χρόνια με αμείωτο ρυθμό με αποτέλεσμα οι διανομείς, όπως και οι μοτοσικλέτες και τα οχήματα τύπου van, να γίνονται όλο και σημαντικότερα για την αποστολή προϊόντων στους ανά τον κόσμο πελάτες.
Σύμφωνα με μία αναφορά του Centre for Economics & Business Research με τίτλο Economics of Commercial Van Usage Across Europe, ο αριθμός των οχημάτων τύπου van στους δρόμους της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ολλανδίας, της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Μ. Βρετανίας αυξήθηκε πάνω από 10% το διάστημα μεταξύ 2013 και 2018, φτάνοντας από τα 23.250.000 στα 25.690.000 οχήματα.
H Ford, θέλοντας να συμβάλλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας για όλους τους χρήστες του δρόμου, έχει αναπτύξει τον τελευταίο καιρό την καμπάνια “Share The Road” με στόχο να ενθαρρύνει ένα πνεύμα αμοιβαίας κατανόησης και αλληλοσεβασμού μεταξύ των οδηγών, ανεξαρτήτως του οχήματός τους. Σε αυτή την προσπάθεια, το “WheelSwap”, μια πρωτοποριακή εμπειρία εικονικής πραγματικότητας της Ford, αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για τη δημιουργία ενσυναίσθησης και ευαισθητοποίησης των οδηγών σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια και τη συμπεριφορά τους στο δρόμο.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών αυτών και της καμπάνιας “Share The Road” της Ford, πάνω από 35 οδηγοί που πραγματοποιούν διανομές με διάφορα οχήματα και εργάζονται στην πόλη του Λονδίνου στην εταιρεία διανομών καταναλωτικών προϊόντων Hermes, είχαν την ευκαιρία μέσω του “WheelSwap” να ζήσουν μία μοναδική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας (VR) που τους επέτρεψε να δουν τις διάφορες οδηγικές καταστάσεις από τη σκοπιά ενός δικυκλιστή ή ενός οδηγού σε εικονικό περιβάλλον.
Το “WheelSwap” προσέφερε τη δυνατότητα στους συγκεκριμένους οδηγούς να δουν το δρόμο από διαφορετική σκοπιά, καθώς μετά την ολοκλήρωσή της εκπαίδευσης το 88% συμφώνησε ότι η συγκεκριμένη εμπειρία θα τους βοηθήσει ώστε να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους στο δρόμο.
Πιο συγκεκριμένα, το 91% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι προτίθεται να αλλάξει τη συμπεριφορά του στο δρόμο, με το 70% να καταδεικνύει μεγαλύτερη οδηγική ενσυναίσθηση μετά την εμπειρία VR. Επίσης, το 60% των οδηγών και δικυκλιστών που συμμετείχαν άλλαξε τις συνήθειες του στο δρόμο μέσα σε δύο εβδομάδες από τη συμμετοχή του.
Η εμπειρία εικονικής πραγματικότητας “WheelSwap” της Ford έχει αποσπάσει έξι βραβεία, μεταξύ των οποίων διακρίσεις από τη SABRE και τον ευρωπαϊκό θεσμό βραβείων European Excellence Awards.