«Φθηνό» ηλεκτρικό μοντέλο από την Bugatti

Η Bugatti Automobiles θέλει να κάνει την έκπληξη και δίπλα στο supercar αξίας 2,5 εκατομμυρίων ευρώ θέλει να τοποθετήσει με μια ελαφρώς πιο προσιτή εναλλακτική λύση.

Το δεύτερο «φθηνό» μοντέλο θα αφορά σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο grand tourer ή crossover που θα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα άτομα και θα κόστιζε μεταξύ 500.000 και 1 εκατομμύριο ευρώ.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε συζητήσεις με τη μητρική ομάδα Volkswagen σχετικά με την επένδυση, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti Stefan Winkelmann   σε συνέντευξή που παραχώρησε στο Bloomberg.

«Η βιομηχανία αλλάζει θεμελιωδώς και πρέπει να εξετάσουμε ποιες είναι οι δυνατότητες που υπάρχουν για την ανάπτυξη της Bugatti ως μάρκα που προχωράει. Η εξασφάλιση ωστόσο της χρηματοδότησης για ένα τέτοιο εξειδικευμένο έργο είναι μια σκληρή μάχη», δήλωσε ο Winkelmann.

Το σχέδιο δείχνει πως ακόμη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται αντιμέτωπες με το σταδιακό τέλος της εποχής του κινητήρα καύσης. Για την Bugatti, οι εκπομπές CO2 περνούν σε δεύτερη μοίρα καθώς πρωταρχικός στόχο αποτελεί η καινοτομία.

Ο Winkelmann, ο οποίος «έτρεχε» προηγουμένως τη μάρκα Lamborghini του ομίλου VW, προσπαθεί να κάνει τη Bugatti βιώσιμη αρκετά για να επιβιώσει εκτός της γερμανικής ομάδας αυτοκινήτων και να αποφύγει τον κίνδυνο να καταργηθεί για άλλη μια φορά.

Άλλωστε ο όμιλος VW εξετάζει προσεκτικά το χαρτοφυλάκιό της εν μέσω της αυξανόμενης επιβάρυνσης που προκαλούν οι επενδύσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Η Bugatti θεωρείται από καιρό ως πρωταρχικό παράδειγμα της υπερβολικής μηχανικής του ομίλου VW. Επανήλθε υπό τον πρώην πρόεδρο Ferdinand Piech το 1998, αφού η μάρκα είχε εξαφανιστεί από τη δεκαετία του 1950.

Η Volkswagen «έχτισε» τη μάρκα γύρω από έναν τεράστιο 16κύλινδρο κινητήρα, που ξεκίνησε τον προκάτοχο του Chiron το 2005 μετά από μια σειρά αναπτυξιακών ζητημάτων.

Ωστόσο λόγω του υψηλού κόστους ανάπτυξης και των χαμηλών όγκων πωλήσεων, το πρώτο μοντέλο της Bugatti η Veyron θεωρήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους χαμένους στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο Winkelmann είπε ότι η Bugatti «κερδίζει χρήματα» αυτές τις μέρες και ότι η μάρκα πρέπει τώρα να αντιμετωπιστεί με μια επιχειρηματική περίπτωση, και όχι απλώς ως μια εταιρεία με τεχνικές ικανότητες.

Η Bugatti περιόρισε την παραγωγή της Chiron σε μόλις 500 οχήματα ενώ σήμερα κατασκευάζει περίπου 100 ιδιαίτερα προσαρμοσμένα αυτοκίνητα ετησίως, συμπεριλαμβανομένης και της Centodieci των 8,8 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία βασίζεται στην Chiron.

Η προσθήκη ενός φθηνότερου μοντέλου θα ήταν μια τεράστια επέκταση, με την παραγωγή να αυξάνεται κατά περισσότερο από 600 οχήματα ετησίως, δήλωσε ο Winkelmann, ο οποίος ήταν βασικός οδηγός πίσω από την απόφαση της Lamborghini να κατασκευάσει την Urus.