Πέμπτη νίκη στην σειρά για τη νέα SKODA Fabia R5 evo, αυτή τη φορά στο απαιτητικό και σκληρό Ράλι Γερμανίας. Το μόνο που άλλαξε σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες αφ’ ενός ήταν η επιφάνεια, καθώς όλες Ειδικές Διαδρομές στη Γερμανία είναι παραδοσιακά ασφάλτινες, αφ’ ετέρου το πλήρωμα, με τους Τσέχους Jan Kopecky – Pavel Dresler να ανεβαίνουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη WRC 2 Pro. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν και εκείνο το οποίο έδωσε στη SKODA Motorsport τη δυνατότητα να αυξήσει την διαφορά της στη βαθμολογία κατασκευαστών του θεσμού, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου με πέντε αγώνες ακόμα να υπολείπονται.
Το επίσης εργοστασιακό πλήρωμα KalleRovanperä- JonneHalttunen με τη δεύτερη SKODAFabiaR5 evo, ξεκίνησαν ιδανικά, κερδίζοντας Ειδικές Διαδρομές και περνώντας στην πρωτοπορία του αγώνα. Όμως το Ράλι Γερμανίας δεν είναι εύκολη υπόθεση και ο 18χρονος Φινλανδός βγήκε στο δεύτερο σκέλος δύο φορές από το δρόμο, χάνοντας συνολικά πάνω από 4 λεπτά. Αλλά αφενός στάθηκε τυχερός γιατί δε χρειάστηκε να εγκαταλείψει και αφετέρου έδειξε στη συνέχεια εμφανή δείγματα βελτίωσής του στα ασφάλτινα οδοστρώματα, στα οποία έχει μικρή εμπειρία, κάνοντας κορυφαίους χρόνους, για να τερματίσει τελικά στην 3η θέση στηWRC 2 Pro.
Όμως και οKopeckyαντιμετώπισε πρόβλημα με ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην διαδρομή Baumholderτων στρατιωτικών εγκαταστάσεων, όταν βρέθηκε σε ένα διαλυμένο ασφάλτινο οδόστρωμα στο δεύτερο σκέλος. Αυτό δεν επηρέασε όμως την πρωτοπορία του και στο τελευταίο σκέλος κατάφερε να διαχειριστεί τέσσερις Ειδικές με επιτυχία, ανεβαίνοντας τελικά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.
Επόμενος αγώνας, το Ράλι Τουρκίας, που θα διεξαχθεί από 12-15 Σεπτεμβρίου, στην περιοχή Marmaris.
Πόσο δύσκολο είναι το Ράλι Γερμανίας
Το Ράλι Γερμανίας μπορεί φαινομενικά να είναι ένας «εύκολος» ασφάλτινος αγώνας, αλλά κάθε άλλο παρά έτσι είναι. Αν και οι δημοφιλείς γλιστερές στενές διαδρομές ανάμεσα στους αμπελώνες της περιοχής του Σάαρλαντ και της Ρηνανίαςδίνουν μία ευχάριστη και ιδιαίτερα φωτογραφημένη «αθώα» εκδοχή του αγώνα, εντούτοις η τσιμεντένια διαδρομή στην στρατιωτική βάση Baumholder και η αντίστοιχη σκληρή διαδρομή Panzerplate, στην περιοχή όπου πραγματοποιούνται οι δοκιμές για τα γνωστά τανκ Panzer, με κακής ποιότητας άσφαλτο, είναι αυτές που καθορίζουν τον νικητή. Τα κλαταρίσματα σε αυτές τις δύο διαδρομές είναι συχνά και αποτελούν «εφιάλτη» για ανθρώπους και αυτοκίνητα.
Τελικά αποτελέσματα Deutschland Rally (WRC 2 Pro)
- Kopecky/Dresler (CZR/CZR), SKODA FABIA R5 evo, 3:27:24.1h
- Camilli/Veillas (FRA/FRA), Ford Fiesta R5, +1:19.1 sec.
- Rovanperä/Halttunen (FIN/FIN), SKODA FABIA R5 evo, +1:34.9 sec.
- Østberg/Eriksen (NOR/NOR), Citroën C3 R5, Ford Fiesta R5, +39.0 sec.
Βαθμολογία Οδηγών WRC 2 Pro (μετά από 10/14 αγώνες)
- Kalle Rovanperä (FIN), SKODA, 151 points
- Mads Østberg (NOR), Citroën , 110 points
- Gus Greensmith (GBR), Ford, 85 points
- Lukasz Pieniazek (POL), Ford, 74 points
- Jan Kopecky (CZR), SKODA, 61 points
- Eric Camilli(FRA), Ford, 36 points
Βαθμολογία Κατασκευαστών WRC 2 Pro (μετά από 10/14 αγώνες)
- SKODA, 224 points
- Ford, 195 points
- Citroën, 110 points