Με μία άκρως επιθετική εμπορική πολιτική η Renault θα επιδιώξει να αντιστρέψει το αρνητικό πρόσημο που σημείωσαν οι πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο εξαιτίας της επιβράδυνσης που σημειώνει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Ειδικότερα οι πωλήσεις του γαλλικού ομίλου σημείωσαν πτώση 6,7% καθώς διατέθηκαν 1,94 εκατ. οχήματα έναντι 2,08 εκατ. οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Η ύφεση ξεπέρασε την παγκόσμια συρρίκνωση της αγοράς κατά 7,1%, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία.
«Η Renault διατήρησε το μερίδιο αγοράς της στο πρώτο εξάμηνο σε μια αγορά που καταγράφει κάθετη πτώση χωρίς να έχουμε κανένα νέο μοντέλο», ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία.
Η ανάπτυξη του νέου Clio θα βοηθήσει στην άνοδο των πωλήσεων στο δεύτερο εξάμηνο, δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων Olivier Murguet.
Άλλες άλλα μοντέλα όπως το ανανεωμένο Zoe EV στην Ευρώπη, του Arkana στη Ρωσία, του Triber στην Ινδία και του ηλεκτρικού K-ZE στην Κίνα θα ενισχύσουν περαιτέρω τις πωλήσεις της εταιρείας.
Οι επιδόσεις
Παρά το γεγονός πως οι πωλήσεις της Renault μειώθηκαν κατά 12% το πρώτο εξάμηνο, οι μάρκες που διαθέτουν φθηνά μοντέλα όπως η Dacia και η Lada σημείωσαν άνοδο 4,5% και 6,8% αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις του ομίλου ήταν σταθερές σε μια φθίνουσα ευρωπαϊκή αγορά, αλλά η πτώση ήταν υψηλότερη στην Αφρική, στη Μέση Ανατολή και στην Ινδία, – εξαιτίας της απειλής των αμερικανικών κυρώσεων.
Στην Ευρασία οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 5,2% συμπεριλαμβονομένης και της Ρωσίας, στην Αμερική η πτώση ανήλθε σε 3,9% αλλά η Renault εκτιμά πως η αγορά της Βραζιλίας θα καταγράψει άνοδο 8% φέτος.
Η παγκόσμια αγορά θα παρουσιάσει μια νέα πτώση της τάξης του 3% φέτος, δήλωσε η Renault, με τη Ρωσία να μειώνεται κατά 2% έως 3% και η Ευρώπη σταθερή, υποθέτοντας ότι θα αποφευχθεί ένα άτακτο Brexit.
Η Renault έχει προγραμματίσει να δημοσιεύσει πλήρη αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου στις 26 Ιουλίου.