Η δεύτερη χρονιά της Goodyear ως αποκλειστικού προμηθευτή ελαστικών στην κατηγορία LMP2 στον αγώνα 24 hours of Le Mans χαρακτηρίστηκε από φοβερές επιδόσεις, ανθεκτικότητα και συνέπεια.
Και τα 27 αυτοκίνητα της κατηγορίας LMP2 ξεκίνησαν τον αγώνα με ελαστικά Goodyear, δύο περισσότερα σε σχέση με πέρυσι που ήταν η πρώτη χρονιά που η Goodyear ξεκίνησε την αποκλειστική συνεργασία της με την κατηγορία LMP2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και στην Ευρωπαϊκή Σειρά αγώνων του Le Mans. Παρέχοντας υπηρεσίες επί 24ωρου βάσεως, η Goodyear προμήθευε τις ομάδες με ελαστικά και παρείχε υποστήριξη σε θέματα λειτουργίας και εγκατάστασης.
Αυτή ήταν η σημαντικότερη παρουσία της Goodyear στον αγώνα ταχύτητας του LeMans μετά την επιστροφή της το 2020. Το 2022, η εταιρεία κατάφερε να εξυπηρετήσει τον μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων από το 1979, όταν 31 αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα με ελαστικά Goodyear.
Περισσότερα από 2.500 ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών, των κατατακτήριων και του αγώνα στην κατηγορία LMP2. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, κάθε σετ ελαστικών μπορούσε να διαρκέσει για περισσότερα από 600 χιλιόμετρα, ή 44 γύρους. Αυτό ισοδυναμεί με τέσσερις στάσεις ανεφοδιασμού, εξοικονομώντας στις ομάδες κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitlane.
Το αυτοκίνητο #38 της ομάδας JOTA αναδείχτηκε νικητής στην κατηγορία LMP2
Το αυτοκίνητο #38 των Roberto Gonzalez, Antonio Felix Da Costa και William Stevens κέρδισε τον αγώνα 24 hours of Le Mans στην κατηγορία LMP2. Το τρίο έχτισε από νωρίς ένα επιβλητικό προβάδισμα αφού ξεκίνησε τον αγώνα από την τρίτη θέση.
Δεύτερο στη γραμμή τερματισμού ήταν το αυτοκίνητο #9 της ομάδας Prema Orrlen με οδηγούς τους Robert Kubica, Louis Deletraz και Lorenzo Colombo, και στην τρίτη θέση ακολούθησε το όχημα #28 της JOTA.
Το σασπένς ήταν έντονο από το ξεκίνημα για τρία από τα φαβορί του αγώνα, με το #22 μονοθέσιο της United Autosport να εμπλέκεται σε σύγκρουση με τα δύο αυτοκίνητα της ομάδας WRT στην πρώτη στροφή.
Από εκείνο το σημείο και μετά δεν υπήρχαν εκπλήξεις στην κούρσα για την κατηγορία LMP2, με 26 από τα 27 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν τον αγώνα, να τερματίζουν κανονικά.
Η συμμετοχή της Goodyear συνεχίζει να διευρύνεται
Ο Mike McGregor, Endurance Programme Manager της Goodyear, εξηγεί: «Η συνολική παρουσία μας στον αγώνα του Le Mans δείχνει το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρουμε στις ομάδες.
Η ομάδα μας περιλάμβανε περισσότερους από 40 μηχανικούς και υπεύθυνους τοποθέτησης ελαστικών στην πίστα, οι οποίοι εργάζονταν όλο το εικοσιτετράωρο για να παραδώσουν τα ελαστικά στην ώρα τους.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με την απόδοση και την αξιοπιστία του πιο πρόσφατου ενός τύπου slick ελαστικού μας. Αν και οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές για αγώνα, καθόλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, εμείς βελτιστοποιήσαμε σημαντικά τη λειτουργία μας, παρουσιάζοντας ένα ελαστικό για βρεγμένο οδόστρωμα που θα αντικαταστήσει το ενδιάμεσο ελαστικό και το ελαστικό για βρεγμένο έδαφος, που χρησιμοποιούνταν τα προηγούμενα έτη. Ως αποτέλεσμα, έχουμε παρατηρήσει μείωση της τάξης του 30% στον αριθμό των ελαστικών που κατασκευάσαμε και μεταφέραμε στο Le Mans για τις ανάγκες του αγώνα».
Ο Ben Crawley, Διευθυντής Motorsport της Goodyear EMEA, σχολίασε: «Η Goodyear είναι περήφανη που είναι για δεύτερη χρονιά, αποκλειστικός προμηθευτής της κατηγορίας LMP2. Ο αγώνας αντιπροσωπεύει μια από τις πιο δύσκολες προκλήσεις της σεζόν. Δεν είναι μόνο η τεχνική πρόκληση του να προσφέρουμε ενός τύπου slick ελαστικού, αλλά υπάρχει και μια πρόκληση σε ανθρώπινο επίπεδο και αφορά τους έμπειρους μηχανικούς που βρίσκονται στο Le Mans και προσφέρουν υποστήριξη σε κάθε ομάδα στην κατηγορία LMP2. Η Goodyear συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στους αγώνες αντοχής. Ο φετινός αγώνας ήταν ο μεγαλύτερος με τη συμμετοχή της Goodyear, εδώ και 43 χρόνια. Φέτος ήταν η δεύτερη χρονιά που στην κατηγορία LMP2 όλα τα οχήματα φορούσαν ελαστικά της Goodyear, και θέλουμε να ευχαριστούμε τις ομάδες για τη συνεργασία τους και να τις συγχαρούμε που τα 26 από τα 27 αυτοκίνητα τους κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα σε μια από τις πιο απαιτητικές διαδρομές στον κόσμο».