Γραφεία για νέα μάρκα αυτοκινήτων ετοιμάζει ο όμιλος Π. Πετρόπουλος!

Με ένα άκρως «επιθετικό» αναπτυξιακό πλάνο φαίνεται ότι έχει σκοπό να εορτάσει τα 100 χρόνια λειτουργίας του ο όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ο οποίος έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι με αργά αλλά σίγουρα βήματα αναπτύσσεται και κάνει τις σωστές επιλογές.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ο όμιλος Πετρόπουλου βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες όχι μία αλλά με δύο εργοστάσια αυτοκινήτων ώστε να αναλάβει την εισαγωγή και διάθεση των μοντέλων τους στην Ελλάδα!

Ήδη τα συνεργεία ετοιμάζουν πυρετωδώς το χώρο που βρίσκονται πίσω από την Jaguar – Land Rover και όπως φαίνεται θα εγκατασταθούν τα στελέχη τουλάχιστον μίας από τις δύο θυγατρικές που συνομιλεί ο ελληνικός όμιλος!

Και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες λειτουργούν εδώ και χρόνια στη χώρα μας μέσω θυγατρικών εταιρειών αλλά προφανώς η έλευση του κορωνοϊού αλλά και τα νέα αυστηρότερα όρια των μέσω εκπομπών CO2 που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν αλλάξει άρδην τα πλάνα τους και εξετάζουν πολύ σοβαρά την αποχώρησή τους από την Ελλάδα για δύο βασικούς λόγους.

Ο πρώτος εστιάζεται στην πτώση των πωλήσεων που καταγράφουν στην εγχώρια αγορά τα τελευταία χρόνια και ο δεύτερος στις μεγάλες ζημίες που θα καταγράψουν εξαιτίας των προβλημάτων που προκάλεσε ο κορωνοϊός.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη του ελληνικού ομίλου βρίσκονται σε συνεχείς επαφές με τα στελέχη των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών και διαπραγματεύονται τους όρους μετάβασης κάτω από την ομπρέλα του ελληνικού ομίλου. Άλλωστε όπως είναι γνωστό ο όμιλος Π. Πετρόπουλος συνηθίζει να λειτουργεί τις εταιρείες του με λιγοστά άτομα ωστόσο η έλευση νέων στελεχών στον όμιλο έχει διευρύνει τους επενδυτικούς ορίζοντες του ομίλου.

Από την άλλη μεριά τα υψηλόβαθμα στελέχη των θυγατρικών στην Ελλάδα γνωρίζουν τα πάντα για τις συνομιλίες με τον όμιλο Π. Πετρόπουλος ωστόσο τηρούν σιγήν ισχύος καθώς οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο αυτή τη στιγμή.

Όποια και αν είναι η εξέλιξη το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιοι Έλληνες εισαγωγείς είναι πολύ πιθανό να βρεθούν να διαχειρίζονται αρκετές μάρκες αυτοκινήτων καθώς γνωρίζουν πολύ καλά και μπορούν να αντιδράσουν άμεσα στις ιδιαιτερότητες αλλά και στις προκλήσεις που δημιουργούνται στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου.

Η ιστορία της Π. Πετρόπουλος

Η ίδρυση της εταιρείας πραγματοποιήθηκε το 1922 όπου συναρμολογούσε τα αυτοκίνητα Willys Overland, τα φορτηγά και τα λεωφορεία Diamond T και International και πραγματοποιούσε ρεκτιφιέ μηχανών εσωτερικής καύσεως στη Θεσσαλονίκη και από το 1948 και στην Αθήνα

1952 – 1971

Πρωτοπορία στη πετρελαιοκίνηση (Perkins), στην κατασκευή τρακτέρ (International Harvester), και ηλεκτροπαραγώγων ζευγών (Petrogen) και στα μηχανήματα σηράγγων (TBM Robbins).

1972 – 1991

Πρωτοπορία στη σχεδίαση και κατασκευή του ελληνικού οχήματος Polytrak.

Κατασκευή κινητήρων (Lombardini).

Είσοδος πάλι στο τομέα των φορτηγών και λεωφορείων (Mack και Scania).

Εμπλουτισμός του τομέα μηχανημάτων έργων και μεταλλείων (Wagner, Terex και Ingersoll-Rand).

Είσοδος στον τομέα εξωλέμβιων κινητήρων (Johnson) και στον τομέα ηλεκτρονικών (Texas Instruments και National Semiconductors).

1992 – 2000

Εμβάθυνση δυνατοτήτων στο service (επένδυση ΣΕΜΚΑ), στα συστήματα πληροφόρησης (ανανέωση και επέκταση υπολογιστών) και στα συστήματα ελέγχου εργασιών και παρακίνησης προσωπικού.

Σημαντική βελτίωση οικονομικών αποτελεσμάτων.

Ανάληψη αντιπροσωπείας εξωλέμβιων κινητήρων Evinrude, σκαφών Zodiac, οχημάτων Isuzu, περονοφώρων Hyster και μηχανημάτων συντήρησης βιομηχανικών δαπέδων Tennant.

Εισαγωγή της εταιρίας στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.

Εξαγορά της Mecmotors Hellas που αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά τους πετρελαιοκινητήρες Ruggerini.

Εξασφαλίσθηκε η μακροχρόνια χρήση ζωτικού χώρου 9.000 τετραγωνικών μέτρων κτιρίων και οικοπέδων ομόρων με τις εγκαταστάσεις της Εταιρίας στην Ιερά Οδό.

2001 – 2003

Σύναψη στρατηγικής συμμαχίας με την Καναδική Bombardier που εξαγόρασε την δραστηριότητα των εξωλέμβιων κινητήρων Johnson και Evinrude, για την διάθεση στην Ελλάδα όλων των προϊόντων της στον τομέα της αναψυχής καθώς και των προσωπικών υδροσκαφών Sea-Doo.

Ανάληψη αντιπροσωπείας των γεωργικών μηχανημάτων McCormick και Belarus και των μεγάλων εκσκαπτικών μηχανημάτων O&K και Unit Rig.

Ανάληψη αντιπροσωπείας επαγγελματικών οχημάτων Isuzu (Pickup).

2004-2007

Ανάληψη αντιπροσωπείας των βενζινοκινητήρων Briggs & Stratton, των πλαστικών σκαφών Νorthstar, και των Οχημάτων Παντός Εδάφους (ATVs) της Bombardier.

Η Εταιρία προχώρησε στην εξαγορά των εταιριών, Exide Technologies Ανώνυμη Εταιρία Εμπορίας Συσσωρευτών, θυγατρικής της Exide Technologies, καθώς και της εταιρίας Πισιμίσης ΑΕΒΕ, που δραστηριοποιούνται κυρίως στο τομέα των μπαταριών αυτοκινήτων.

2008-2010

Υπογραφή συμφωνίας με την Isuzu Motors Ltd για την αντιπροσώπευση των επαγγελματικών οχημάτων Isuzu στην Βουλγαρία.

Ανάληψη αντιπροσωπείας του Can-Am Spyder roadster της Bombardier

Εξαγορά από την Shell Ελλάς Α.Ε της δραστηριότητας πωλήσεων και εμπορίας λιπαντικών αυτοκινήτου, ναυτιλίας, αεροπορίας και βιομηχανίας. Η Εταιρία θα παρέχει υπηρεσίες παράδοσης λιπαντικών στους διεθνείς πελάτες ναυτιλίας της Shell Marine Products (SMP).

Ανάληψη αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Land Rover

2011-2013

Ανάληψη αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Jaguar

Ανάληψη αντιπροσωπείας εξωλέμβιων κινητήρων Tohatsu

Ανάληψη αντιπροσωπείας αγροτικών μηχανημάτων Landini

2017

Aνάληψη αντιπροσωπείας ελαστικών Cooper, Interstate και Avon Tires

2018

Aνάληψη αντιπροσωπείας μηχανημάτων Kubota