Το λανσάρισμα της νέας εποχής της Dacia στη Γαλλική αγορά το 2005 αποτέλεσε την αφετηρία για μία πορεία γεμάτη επιτυχίες και συνεχή αύξηση των πωλήσεων.
Η ξεκάθαρη εστίαση στις ανάγκες των πελατών, τα νέα προϊόντα και η αξιοπιστία του GROUPE RENAULT χάρισαν στη Dacia την εκτίμηση του κοινού της Γαλλίας, αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης.
Σε λιγότερο από 13 χρόνια η Dacia έφτασε το ορόσημο των 1.000.000 πωλήσεων στη Γαλλική αγορά, ενώ η παρουσίαση του νέου Duster εξασφαλίζει ότι και το 2018 θα αποτελέσει ακόμα μία χρονιά ρεκόρ για τη μάρκα.