Η θεαματική νίκη του Andrea Dovizioso στο Αυστριακό GP, πριν μερικές μέρες, επισφράγισε ένα σημαντικό ορόσημο για τη Ducati: ο κατασκευαστής από το BorgoPanigale συμπλήρωσε τις 50 νίκες στο MotoGP. Χάρη στη Desmosedici GP και την άοκνη δουλειά μηχανικών και τεχνικών που εμπλέκονται στη συνεχή εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, η Ducati έχει να επιδείξει μια πλούσια ιστορία επιτυχιών στο πιο διάσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών, με παρουσία από το 2003, μετά την εισαγωγή του νέου κανονισμού για τους τετράχρονους κινητήρες.
Η Ducati εμπιστεύθηκε την πρώτη DesmosediciGP στα χέρια των Loris Capirossi και Troy Bayliss, οι οποίοι σύντομα κατάφεραν να την φέρουν στο βάθρο. Στον εναρκτήριο αγώνα στη Suzuka της Ιαπωνίας, ο Ιταλός αναβάτης τερμάτισε τρίτος, παίρνοντας το πρώτο από τα συνολικά 155 βάθρα που έχει κατακτήσει το ιταλικό εργοστάσιο (136 με την επίσημη ομάδα και 19 με τις δορυφορικές). Επίσης το 2003, στο Autodromodel Mugello, η DesmosediciGP μπήκε στην ιστορία της μοτοσυκλέτας σημειώνοντας το ρεκόρ της μέγιστης ταχύτητας (332,409 χλμ./ώρα με τον Capirossi). Στον ίδιο εντός έδρας αγώνα, το ιταλικό GP, ο Loris κατέλαβε επίσης τη δεύτερη θέση, ολοκληρώνοντας ένα πλήρως ιταλικό βάθρο με τους ValentinoRossi και MaxBiaggi.
Λίγες εβδομάδες αργότερα, ο Capirossi έδωσε στηDucati την πρώτη της νίκη στο MotoGP στο GrandPrix της Catalunya, μετά από ένα συναρπαστικό αγώνα στο Montmelò Circuit. Για τον Ιταλό, ήταν η πρώτη από τις επτά επιτυχίες του με τη Desmosedici από το 2003 έως το 2007. Το 2006 ο Troy Bayliss, ο οποίος συμμετείχε στο MotoGP τις σεζόν 2003 και 2004 με τηDucati, κέρδισε θεαματικά το τελευταίο GrandPrix της σεζόν στη Βαλένθια , στη μοναδική του εμφάνιση εκείνη τη χρονιά στο MotoGP, ως αντικαταστάτης του τραυματισμένου SeteGibernau, έχοντας ήδη αναδειχθεί παγκόσμιος πρωταθλητής στο WorldSBK με τον Ιταλό κατασκευαστή.
Αλλά το 2007, όταν ο τεχνικός κανονισμός έφερε τους κινητήρες από τα 1000 κ.εκ. στα 800 κ.εκ., η Ducati έφτασε στο αποκορύφωμα της επιτυχίας της στο MotoGP. Με δέκα πρώτες νίκες και συνολικά 14 βάθρα, ο Casey Stoner αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής και η μάρκα από το Borgo Panigale της Μπολόνια, κέρδισε τον τίτλο των κατασκευαστών. Μετά από αυτή τη φανταστική σεζόν, ο Αυστραλός πρωταθλητής κέρδισε άλλες 13 νίκες σε τρία χρόνια με τη Ducati και έγινε ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της DesmosediciGP, με συνολικά 23 νίκες.
Μετά την τελευταία επιτυχία του Stoner στο Phillip Island το 2010, το 2016 ήταν ο Andrea Iannone στην Αυστρία και στη συνέχεια ο Andrea Dovizioso στη Μαλαισία για να φέρουν τη Ducati και πάλι στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου. Με μία DesmosediciGP που αποδίδει ολοένα και καλύτερα χάρη στη συνεχή εξέλιξή της και τις καινοτομίες που παρουσιάζει, για παράδειγμα τα καινοτόμα φτερά που έχουν φέρει επανάσταση στις αντιλήψεις περί αεροδυναμικής, ο Dovizioso από το 2017 έως σήμερα έχει προσθέσει στο παλμαρέ του ακόμα 14 νίκες. Αυτές πρέπει να προστεθούν στις τρεις επιτυχίες του JorgeLorenzo το 2018 και στη συναρπαστική νίκη του Danilo Petrucci πέρυσι στο Mugello, μπροστά από το μεγάλο πλήθος των Ducatisti που παραληρούσαν στις εξέδρες.
Η ιστορία επιτυχιών της Ducati συνεχίζεται, με τη DesmosediciGP να προσθέτει συνεχώς νέους φίλους στο MotoGP. Η λάμψη και δημοφιλία της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας είναι τέτοια, που ακόμα και συντάκτες του ειδικού Τύπου με ιστορία και αφοσίωση στους τέσσερις τροχούς, δεν διστάζουν να δηλώσουν δημόσια ότι κάποια στιγμή θα ήθελαν να έχουν την ευκαιρία να «σηκώσουν» μία DesmosediciGP στον πίσω τροχό, σε μία πίστα!