Ενώ αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες αποφεύγουν να βγάζουν στην κυκλοφορία υβριδικά πετρελαιοκίνητα οχήματα λόγω υψηλού κόστους, η Mercedes προωθεί την συγκεκριμένη τεχνολογία για δύο λόγους.
Ο πρώτος για να καταφέρει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και ο δεύτερος γιατί θέλει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Ο τελευταίος αποφεύγει να εμπλακεί με τα υβριδικά πετρελαιοκίνητα οχήματα επειδή το κόστος ανάπτυξης, των δοκιμών και της επικύρωσης της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι υψηλό, αλλά και γιατί είναι χαμηλή η ζήτηση πετρελαίου σε μεγάλες αγορές εκτός της Ευρώπης, όπως είναι οι ΗΠΑ και η Κίνα.
Η Mercedes θα εισαγάγει την υβριδική τεχνολογία τρίτης γενιάς μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής τάσης. Εκτός από τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και τις υψηλές επιδόσεις, το σύστημα προσφέρει μεγάλη ροπή και μεγάλη δύναμη με τον ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει επιπλέον ροπή 440 Nm.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης τροφοδοτεί τον συμπιεστή ηλεκτρικού ψυκτικού και τον ενισχυτή θέρμανσης υψηλής τάσης, ώστε ο οδηγός να μπορεί να ψύξει ή να θερμάνει άμεσα την καμπίνα των επιβατών.
Η Mercedes δεν κυκλοφόρησε πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση καυσίμων και τις τιμές. Ωστόσο τα μοντέλα βρίσκονται στη διαδικασία υποβολής της πιστοποίησης για έγκριση κυκλοφορίας στη Γερμανία.
Πηγή Πληροφοριών: ΑΠΕ