Στο φετινό Ναυτικό Σαλόνι, η Nικ. I. Θεοχαράκης Α.Ε., επίσημος αντιπρόσωπος των εξωλέμβιων μηχανών SUZUKI MARINE, παρουσίασε για πρώτη φορά την νέα, βραβευμένη εξωλέμβια DF350A.
Το νέο μοντέλο θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της φίρμας, καθώς διαθέτει καινοτόμες αντίθετα περιστρεφόμενες προπέλες και άλλα μοναδικά χαρακτηριστικά. Με 350 ίππους, η συγκεκριμένη V6 τετράχρονη εξωλέμβια, είναι η μεγαλύτερη και πιο δυνατή που έχει κατασκευάσει η SUZUKI MARINE μέχρι σήμερα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας εξελίχθηκε για περισσότερα από τρία χρόνια, αποτελώντας ένα σημαντικό ορόσημο τόσο στη μηχανική όσο και στο σχεδιασμό.
Με την κατασκευή της DF350A, oι μηχανικοί της Suzuki πέτυχαν την εκπληκτική απόδοση των 350 ίππων, ενώ παράλληλα σχεδίασαν μια συμπαγή και ελαφριά κατασκευή. Ο πανίσχυρος κινητήρας των 4,4 λίτρων προσφέρει μια αντίστοιχα υψηλής απόδοσης αναλογία συμπίεσης 12:1, την υψηλότερη σε εξωλέμβιο κινητήρα παραγωγής. Ο μοναδικός συνδυασμός της εισαγωγής κρύου αέρα, των διπλών μπεκ ψεκασμού καυσίμου και της ενίσχυσης των εμβόλων περιόρισε δραστικά τους κραδασμούς και τις δονήσεις του κινητήρα, μια τυπική συμπεριφορά που συναντάται σε κινητήρες υψηλής συμπίεσης.
Εκτός των παραπάνω, οι μηχανικοί της Suzuki έχουν σχεδιάσει ένα σύστημα εισαγωγής αέρα που επιτρέπει στον κινητήρα να αντλεί άφθονο φρέσκο αέρα, διαχωρίζοντας παράλληλα το νερό και την υγρασία από τον αέρα. Οι διπλοί αεραγωγοί κάτω από το κέλυφος, “παγιδεύουν” τα μεγαλύτερα σταγονίδια νερού και κατ’ επέκταση την υγρασία, με αποτέλεσμα τη μηδενική εισαγωγή νερού κατά την λειτουργία του κινητήρα. Επιπλέον, οι θερμοκρασίες του αέρα εισαγωγής είναι, κατά μέσο όρο 10º πιο ψυχρές από το περιβάλλον, παρέχοντας στον θάλαμο καύσης ψυχρότερο, πυκνότερο αέρα για πιο αποδοτικό κύκλο καύσης.