Η PEUGEOT αναδείχθηκε η αγαπημένη μάρκα των Γάλλων και στο πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιεί η εταιρεία Matrice σε τριμηνιαία βάση από το 1999, για τις μεγάλες Γαλλικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη σε Γάλλους υπηκόους ηλικίας 18 ετών και άνω, το 84% έδειξαν την προτίμησή τους για την PEUGEOT.
Την χρονική στιγμή που η μάρκα ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα, η πρώτη θέση στην προτίμηση των Γάλλων καταναλωτών αλλά και η συνεχόμενη άνοδος των πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως, ενισχύουν περαιτέρω την ορθότητα της στρατηγικής που έχει ακολουθήσει η PEUGEOT τα τελευταία χρόνια όχι μόνο στην εγχώρια αγορά αλλά και στον διεθνές στίβο.