Η CL500 της Honda είναι μία μοτοσυκλέτα με άφθονα ρετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από τις αυθεντικές CL των δεκαετιών του ’60 και του ’70. Υιοθετώντας το δικύλινδρο κινητήρα της σειράς CB500 της Honda που εμπίπτει στην κατηγορία A2, χρησιμοποιεί ένα νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’, αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και συνδυασμό τροχών 19 και 17 ιντσών μπροστά/πίσω που διαμορφώνουν μία εντυπωσιακή εμφάνιση.
Αναβαθμισμένη για το 25YM στους τομείς της άνεσης, της εργονομίας και του στυλ, παραμένει έτοιμη τόσο για τις προκλήσεις της πόλης όσο και για ‘χαλαρές’ off–road διαδρομές. Το εντυπωσιακό της στυλ ενισχύεται για το 25YM με δύο νέα χρώματα, ενώ εξακολουθεί να μαγνητίζει το βλέμμα με λεπτομέρειες όπως το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, τα προστατευτικά γονάτων, οι ελαστικές φυσούνες των καλαμιών του πιρουνιού και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, με δύο εξόδους και διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και η οθόνη LCD είναι τώρα πιο ευανάγνωστη στη έντονη ηλιοφάνεια.
Η Honda έχει μακρά παράδοση στη δημιουργία μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού που είναι κατάλληλες για αναβάτες σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζοντας τη χρηστικότητα και την αποδοτική λειτουργία με την προσιτή τιμή και τη δυνατότητα εξατομίκευσης, κατασκευάζει μοτοσυκλέτες που, με την πάροδο του χρόνου, αποκτούν υψηλή συναισθηματική αξία για τους ιδιοκτήτες τους.
Οι CL των δεκαετιών του ’60 και του ’70 ήταν τέτοια δίτροχα που αποδείκνυαν ότι μία ελαφριά μοτοσυκλέτα με off-road δυναμική ήταν άκρως απολαυστική στην πόλη. Το ξεχωριστό στυλ με τις ψηλά τοποθετημένες εξατμίσεις έχει γίνει πλέον ένα εμβληματικό στοιχείο για πολλούς αναβάτες του 21ου αιώνα.
Μετά από πέντε δεκαετίες, το 2018, η CMX500 Rebel, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος κατηγορίας A2, έφτασε στη γκάμα της Honda. Με την ‘old school’ φιλοσοφία να συναντά τη νέα τάση του ‘custom cool’, έγινε αμέσως επιτυχία προσφέροντας ταυτόχρονα απαράμιλλες δυνατότητες μετατροπής. Το πακέτο ‘κινητήρας, πλαίσιο και στυλ’ αποδείχτηκε ακαταμάχητο για μία λεγεώνα νεαρών αναβατών με αποτέλεσμα να εξελιχθεί αθόρυβα στην custom μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη τα τελευταία τρία χρόνια.
Πέντε χρόνια αργότερα, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για κάτι νέο, και για το 23YM η Honda παρουσίασε και πάλι μία μοτοσυκλέτα που έφερε περήφανα το έμβλημα CL και απευθυνόταν σε αναβάτες που θέλουν να διαφέρουν. Η CL500 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνταγή των πρώτων, έχοντας την κατάλληλη εμφάνιση, τον σωστό κινητήρα και την αντοχή που ταιριάζει στη ζούγκλα της πόλης.
Μηχανικά αμετάβλητη για 25YM – εκτός από κάποιες στιλιστικές και εργονομικές βελτιώσεις – η CL500 παραμένει μία εκ φύσεως custom μοτοσυκλέτα με τεράστιες δυνατότητες τροποποίησης, όπως επιβεβαιώθηκε στο φεστιβάλ Wheels & Waves 2024. Παραδείγματα μπορείτε να βρείτε επίσης online στο www.hondacustoms.com.
Ευθύς εξ αρχής, το μότο για την εξέλιξη της CL500 ήταν ‘Express Yourself’. Απευθυνόμενη σε ένα νεανικό κοινό που ενδιαφέρεται για το στυλ, είναι μία μοτοσυκλέτα η οποία σχεδιάστηκε για να αντικατοπτρίζει τον τρόπο ζωής του ιδιοκτήτη της, ικανή να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων, στις προκλήσεις των μακρινών ταξιδιών, κατάλληλη ακόμα και για ‘χαλαρές’ off-road διαδρομές – πάντα προσελκύοντας όλα τα βλέμματα επάνω της.
Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά o ζωηρός, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 471 κ.εκ. της Honda, ιδιαίτερα δημοφιλής στους κατόχους διπλώματος A2. Αυτός αποδίδει 46,6 PS (34.3kW) και πλούσια ροπή 43,4Nm, ενώ χάρη στη νέα χαρτογράφηση της ECU για το 25ΥΜ και στην ενσωμάτωση ενός αισθητήρα OBD2-2 συμμορφώνεται τώρα με το πρότυπο Euro5+.
Ο πολύ δημοφιλής κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο εξοπλισμένο με συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και κοντή τελική μετάδοση ώστε να επιταχύνει άριστα εντός πόλης, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.
Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ αποτελεί στοιχείο του στυλ και δημιουργεί τη βάση για τον εύκολο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί – 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω – φοράνε ελαστικά με πέλμα τύπου block-pattern της Dunlop.
Η νέα θέση των μαρσπιέ συνδυάζεται με μία αναβαθμισμένη δομή της σέλας, για αυξημένη άνεση του αναβάτη. Τα φρένα, μπροστά και πίσω, φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για εξαιρετική απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ήπιες off-road συνθήκες.
Η ολοκληρωμένη γκάμα εξοπλισμού της CL περιλαμβάνει φωτισμό LED μπροστά και πίσω, compact πίνακα οργάνων LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο, καθώς και σύγχρονες τεχνολογίες όπως το Emergency Stop Signal (ESS) που ενεργοποιεί τα πίσω φλας ως προειδοποίηση για τους άλλους οδηγούς, σε ένα απότομο, δυνατό φρενάρισμα.
Η 25YM CL500 θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές: Pearl Dusk Yellow, Mat Laurel Green Metallic, Mat Fresco Brown και Mat Gunpowder Black Metallic.
Τεχνικές Προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, τετράτροχος DOHC, τετραβάλβιδος, δικύλινδρος |
Κυβισμός | 471cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 67 x 66.8 |
Σχέση συμπίεσης | 10.7:1 |
Μέγιστη ισχύς | 46,6 PS / 34.3kW στις 8500 σαλ. |
Μέγιστη ροπή | 43.4Nm @ 6250 σαλ. |
Επίπεδο θορύβου (dB) | Lwot- 76.1dB; Lurban – 72.9 dB |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 3.2L |
Εκκίνηση (Μίζα) | Ηλεκτρική |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
Ψεκασμός | PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 12L |
Εκπομπές CO2 (WMTC) | 84 g/km |
Κατανάλωση καυσίμου | 27.7 km/l |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V 7Ah |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος, ολίσθησης / υποβοήθησης (assist/slipper) |
Τύπος κιβωτίου | 6-τάχυτο χειροκίνητο |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο, τύπου διαμάντι |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2175mm x 830mm x 1135mm |
Μεταξόνιο | 1485mm |
Γωνία Κάστερ | 27° |
Ίχνος Τροχού | 108mm |
Ύψος Σέλας | 790mm |
Απόσταση από το έδαφος | 155mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 192kg |
Ακτίνα στροφής | 2.6 m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm με διαδρομή 150mm |
Πίσω | Διπλά αμορτισέρ με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου 5 σταδίων |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Εμπρός | Χυτό αλουμίνιο |
Πίσω | Χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικό εμπρός | 110/80R19M/C 59H |
Ελαστικό πίσω | 150/70R17M/C 69H |
ΦΡΕΝΑ | |
ABS | Δικάναλο |
Εμπρός | Πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονες δαγκάνες |
Πίσω | Δίσκος 240mm disc, μονοπίστονη δαγκάνα |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Όργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, ένδειξη προτεινόμενης αλλαγής σχέσης (upshift indicator) |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |
Πρίζα 12V | Προαιρετική |
Σύστημα προστασίας | HISS |
Πρόσθετα χαρακτηριστκά | ESS |