Το Honda Jazz αποτελεί τη τελευταία έκδοση του δημοφιλούς μικρού hatchback που εξακολουθεί να προσφέρει ένα μοναδικό μίγμα ευρυχωρίας, ποιότητας και τεχνολογίας στην κατηγορία B.
Το νέο μοντέλο στοχεύει στην επίτευξη μιας συμπαγούς ,αλλά αποδοτικής διάταξης του εσωτερικού, με μεγιστοποίηση του χώρου των επιβατών και ελαχιστοποίηση των εξωτερικών διαστάσεων. Οι επιβάτες απολαμβάνουν αναβαθμισμένη ποιότητα και προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και ενημέρωσης – ψυχαγωγίας, καθώς και μεγαλύτερη οικονομία και δυναμικότερη οδική συμπεριφορά.
Εξωτερικά ο εμπρός προφυλακτήρας είναι έντονα ανάγλυφος με πιο δυναμικό περίγραμμα γύρω από τους αεραγωγούς. Πίσω, οι πιο λεπτοί αεραγωγοί συνδέονται με μία γυαλιστερή μαύρη διακοσμητική λωρίδα πάνω από ένα τραπεζοειδές κάτω τμήμα. Το μοντέλο διατηρεί τη γνώριμη στιβαρή σιλουέτα, με μεσαίες γραμμές που ανεβαίνουν από τους εμπρός θόλους των τροχών και δυναμικά ανάγλυφα πλαϊνά πάνελ που χαρίζουν ένα δυναμικό στήσιμο. Πίσω εντυπωσιάζει το σχεδόν κάθετο παρμπρίζ, ενώ γωνιώδη πίσω φώτα τονίζουν την τολμηρή σχεδίαση.
Στο εσωτερικό η ποιότητα και τα μαλακά υλικά είναι που του προσθέτουν αξία. Όλοι οι επιβάτες βιώνουν μία αίσθηση ελευθερίας και ευρυχωρίας χάρη στο μεγάλο παρμπρίζ που συναντά το πάνελ της οροφής αρκετά πίσω. Αυτό, μαζί με τα μεγάλα εμπρός φινιστρίνια προσφέρει άριστη ορατότητα μπροστά, με άφθονο φως να εισέρχεται στην καμπίνα και με όλους τους επιβάτες να απολαμβάνουν άριστη ορατότητα σε ένα ευάερο, ασφαλές περιβάλλον.
Η διάταξη της καμπίνας του Jazz είναι βασισμένη στη λειτουργικότητα ώστε ο οδηγός να είναι συγκεντρωμένος στην οδήγηση και οι επιβάτες να απολαμβάνουν ένα άνετο και ξεκούραστο περιβάλλον.
Το κεντρικό πάνελ είναι ελαφρώς κεκλιμένο προς τον οδηγό για να είναι ευδιάκριτο και να εμπνέει αυτοπεποίθηση. Η σχεδίαση της καμπίνας είναι φιλική προς το χρήστη κάτι στο οποίο συμβάλλει η προσεκτική τοποθέτηση των βασικών αποθηκευτικών χώρων, μαζί με τις μεγάλες ποτηροθήκες μπροστά και ένα κεντρικό θάλαμο στο εμπρός υποβραχιόνο που χωράει ακόμα και ένα tablet.
Το νέο Jazz διατίθεται με δύο ισχυρούς και αποδοτικούς βενζινοκινητήρες. Τον γνωστό 1.3λιτρο i-VTEC με τους 102 ίππους της σειράς Earth Dreams Technology της Honda και τον 1.5λιτρο i-VTEC με τους 130 ίππους. Ο τελευταίος, προσφέρεται με το Jazz για πρώτη φορά στην Ευρώπη, σαν μία ισχυρότερη έκδοση κινητήρα.
Το Jazz είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη. Μάλιστα το σύστημα City-Brake Active system (CTBA) της Honda που διαθέτει βοηθά στην αποφυγή ή μείωση των επιπτώσεων συγκρούσεων με χαμηλή ταχύτητα.
Η ανάρτηση αποτελείται από ελαφριά εξαρτήματα και γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας τύπου H πίσω. Συνδυάζονται με μακρύ μεταξόνιο για τη διασφάλιση της οδηγικής ευστάθειας μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Η γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης με χαμηλό εμπρός κέντρο κλίσεων, βοηθά ώστε η απόκριση του Jazz να είναι πιο ακριβής στις στροφές. Η αίσθηση ευελιξίας σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη σταθερότητα αυξάνονται περαιτέρω με το σύστημα Agile Handling Assist (ΑΗΑ). Το AHA είναι μία ακόμα προηγμένη τεχνολογία που βελτιώνει τη δυναμική ευστάθεια του οχήματος, κυρίως σε απότομους ελιγμούς ή σε υψηλά πλευρικά φορτία, όπως κατά τη διάρκεια ελιγμών έκτακτης ανάγκης.
Το νέο Jazz επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,7 δεύτερα (μηχανικό κιβώτιο) και 10,0 δεύτερα (CVT). Οι εκπομπές CO2 του κινητήρα 1.3 i-VTEC ξεκινούν από 106 γραμμάρια στο χιλιόμετρο.
Εν κατακλείδι tο Jazz απέσπασε πέντε αστέρια στα Euro NCAP crash tests 2015 και είναι ένας από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας Β και των μετακινήσεων στις πόλεις.