Το Honda X-ADV άνοιξε νέους ορίζοντες στον κόσμο των δύο τροχών, συνδυάζοντας μοναδικά τα χαρακτηριστικά μιας adventure μοτοσυκλέτας με την πρακτικότητα και την ευχρηστία ενός big-scooter. Ο πλούσιος εξοπλισμός του περιλαμβάνει Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού (Throttle By Wire), 4 προκαθορισμένα προφίλ οδήγησης (ride modes) και έλεγχο πρόσφυσης με 3 επίπεδα παρέμβασης (Honda Selectable Torque Control). Ο αποθηκευτικός χώρος 22 λίτρων κάτω από τη σέλα διαθέτει θύρα φόρτισης USB-C, ενώ το ντουλαπάκι αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Δύο προβολείς LED έχουν λειτουργία φώτων ημέρας (DRL), ενώ μία οθόνη TFT 5” επιτρέπει τη σύνδεση με το smartphone του αναβάτη μέσω του συστήματος Smartphone Voice Control της Honda (Honda RoadSync).
Για το 24YM, δύο νέες Ειδικές Εκδόσεις πρωταγωνιστούν στη σειρά X-ADV με ολοκαίνουργιο χρωματισμό που αναμφίβολα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των ευρωπαίων πελατών.
Δεν είναι συχνό φαινόμενο στον κόσμο των δύο τροχών να γεννιέται μία φρέσκια ιδέα η οποία θέτει τις βάσεις για μία νέα κατηγορία μοτοσυκλετών. Όμως, η Honda είναι γνωστή για τις καινοτομίες της και το 2016 αποκάλυψε μία πρωτοποριακή φιλοσοφία δίτροχου, ξαφνιάζοντας τους πάντες: έτσι γεννήθηκε το X-ADV.
Θα αναρωτιέστε ποιο ήταν το σκεπτικό πίσω από αυτή την καινοτόμο ιδέα; Σκεφθείτε τα χαρακτηριστικά μιας κλασικής μοτοσυκλέτας περιπέτειας – ανθεκτική για να πηγαίνει παντού, όρθια θέση οδήγησης για εξαιρετική ορατότητα και αξιοσημείωτη πολύπλευρη χρηστικότητα, για τη δουλειά και τον ελεύθερο χρόνο. Μετά, αναλογιστείτε τι προσφέρει ένα μέσο δίτροχο καθημερινής χρήσης. Μπορεί να είναι scooter ή μοτοσυκλέτα, αλλά σε κάθε περίπτωση, θα είναι ευκολοδήγητο, σβέλτο και άνετο, αποδοτικό και με πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους. Οι πρωτοπόροι μηχανικοί της Honda συνδύασαν τους δύο διαφορετικούς κόσμους και δημιούργησαν κάτι πραγματικά ξεχωριστό.
Το όχημα που δημιούργησαν είχε την αντοχή και το στυλ ενός SUV, που μπορούσε να κινείται με απόλυτη άνεση στη ζούγκλα της πόλης. Και ενώ διέθετε όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης που απλουστεύουν τη ζωή σε μία μεγαλούπολη, είχε επίσης την εμφάνιση, την ιπποδύναμη και τις ικανότητες του πλαισίου που προσδίδουν σε κάθε διαδρομή μία υπόσχεση περιπέτειας.
Το X-ADV ενσάρκωνε την ελευθερία σε δύο τροχούς σε μία συναρπαστική νέα μορφή και προσέλκυσε την προσοχή μιας στρατιάς αναβατών από όλη την Ευρώπη που λαχταρούσαν κάτι νέο, και τελικά σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία. Επιπλέον, επιβεβαιώνοντας τα εκτός δρόμου διαπιστευτήριά του, στα χέρια του έμπειρου Ιταλού αγωνιζόμενου Renato Zocchi, μία ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση κέρδισε στην Κατηγορία 2 του Gibraltar Rally 2019, διανύοντας 7.000 δύσκολα χιλιόμετρα.
Ωστόσο, το X-ADV εξελίσσεται συνεχώς. Για το 2021, η Honda αύξησε την απόδοση του κινητήρα, μείωσε το βάρος, αναβάθμισε το στυλ και ενίσχυσε την πρακτικότητα.
Το 2022 το X-ADV ήταν το τρίτο σε πωλήσεις δίτροχο μοντέλο της Honda στην κατηγορία πάνω από 350cc και από τότε που παρουσιάστηκε, σχεδόν 60.000 έχουν πωληθεί σε όλη την Ευρώπη.
Με την εισαγωγή δύο Ειδικών Εκδόσεων και μιας νέας χρωματικής επιλογής για το 24YM, το X-ADV διατηρεί τη θέση του ως ένα από τα πιο μοντέρνα και επιθυμητά δίτροχα που κυκλοφορούν σήμερα στην Ευρώπη.
58,6 ίπποι
Ο παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζει ισχυρή απόδοση στις χαμηλές – μεσαίες στροφές, ευχρηστία και εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς είναι 58,6 PS (43.1kW) με εντυπωσιακή ροπή 69Nm. Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW) – διαθέτει 4 προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης (rider modes), συν μία εξατομικευμένη λειτουργία USER, ενώ το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει λεπτομερή διαχείριση σε 3 επίπεδα. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει προγράμματα αυτόματων αλλαγών σχέσεων που ενσωματώνονται με τα rider modes, συμπεριλαμβανόμενου του USER mode.
Το ανθεκτικό πλαίσιο αποτελείται από ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, τύπου «διαμάντι», ανεστραμμένο πιρούνι 41mm μπροστά, monoshock αμορτισέρ (με Pro-Link) πίσω και αλουμινένιο ψαλίδι. Ένας εμπρός τροχός 17” συνδυάζεται με έναν πίσω 15” με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες να επενεργούν στα μπροστινά φρένα.
Η σχεδίαση του X-ADV είναι δυναμική, με έντονες γωνίες, ενώ οι διπλοί προβολείς LED φέρουν λειτουργία φώτων ημέρας DRL, όπως στην CRF1100 Africa Twin, ώστε να είναι πιο ευδιάκριτη στους άλλους οδηγούς. Για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος, τα πλαϊνά τμήματα της σέλας είναι προσεκτικά διαμορφωμένα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 22L και περιλαμβάνει θύρα φόρτισης USB-C. Υπάρχει επίσης ένα πρακτικό ντουλαπάκι. Εκτός από τις πληροφορίες του rider mode, η οθόνη TFT είναι επίσης η διεπαφή για πληροφορίες σχετικές με το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone Voice Control System (Honda RoadSync).
Τεχνικές Προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος |
Κυβισμός | 745cc |
Διάμετρος & Διαδρομή | 77mm x 80mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.7 : 1 |
Μέγιστη ισχύς | 58,6PS (43,1kW) @ 6.750rpm |
Μέγιστη ροπή | 69Nm @ 4.750rpm (65Nm/4.000rpm) |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 4.0L |
Επίπεδο θορύβου (dB) | L-wot – 77
L-urban – 72 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
Ψεκασμός | Ηλεκτρονικός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 13,2 λίτρ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 3.6L/100km |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V/11AH |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη | Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες |
Τύπος κιβωτίου | 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – DCT |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο, σωληνωτό, τύπου ‘διαμάντι’ |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2215mm x 940mm x 1370mm |
Μεταξόνιο | 1590mm |
Γωνία Κάστερ | 27° |
Ίχνος Τροχού | 104mm |
Ύψος Σέλας | 820mm |
Απόσταση από το έδαφος | 165mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 236kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Τύπος Εμπρός | Ανεστραμμένο πιρούνι 41mm, διαδρομή 153.5mm (137mm διαδρομή άξονα) |
Τύπος Πίσω | Monoshock αμορτισέρ, ψαλίδι Pro-Link, 150mm διαδρομή άξονα (53mm διαδρομή αμορτισέρ) |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Τύπος Εμπρός | Ακτινωτή Ζάντα |
Τύπος Πίσω | Ακτινωτή Ζάντα |
Διάσταση Ζάντας Εμπρός | 17M/C x MT3.50 |
Διάσταση Ζάντας Πίσω | 15M/C x MT4.50 |
Ελαστικό Εμπρός | 120/70-R17M/C |
Ελαστικό Πίσω | 160/60-R15M/C |
ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος Συστήματος ABS | 2-κάναλο |
Εμπρός | Δύο δισκόφρενα 296mm με τετραπίστονες δαγκάνες |
Πίσω | Δισκόφρενο 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών |
Σύστημα ασφάλειας | Smart key system |
Προβολέας | LED DRL |
Πίσω φως | LED |
Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.