Η Kosmocar–Audi ήταν ο χρυσός χορηγός του ετήσιου, 32ου συνέδριου ηγεσίας της «Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων – ΕΑΣΕ», που διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία πριν λίγες μέρες σε γνωστό ξενοδοχειακό συγκρότημα, στο παραλιακό μέτωπο της Αττικής. Ηγετικές προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο και διανοούμενοι, μοιράστηκαν εμπειρίες και γνώση με καταξιωμένα στελέχη που κρατούν στα χέρια τους τα ηνία των σημαντικότερων επιχειρήσεων της χώρας.
Το 32ο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ, που στο πνεύμα των ημερών διοργανώθηκε με υβριδικό τρόπο, δηλαδή δυνατότητα παρακολούθησης είτε δια ζώσης, εντός του συνεδριακού χώρου είτε μέσω online σύνδεσης, είχε ως θέμα την «Εγκάρδια Ηγεσία». Ουσιαστικά, οι παρουσιάσεις και τοποθετήσεις των εκλεκτών προσκεκλημένων τόσο από τον διεθνή χώρο όσο και την Ελλάδα στο διήμερο συνέδριο, εστίασαν στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει σε μία επιχείρηση η σφυρηλάτηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ ηγεσίας και συνεργατών, στο σύγχρονο οικονομικό γίγνεσθαι. Όπως πολύ εύστοχα το έθεσε το προεδρείο της ΕΑΣΕ στη διακήρυξη του συνεδρίου, «σε ένα κόσμο που όλα πλέον έχουν γίνει αλγόριθμοι, η ανθρώπινη διάσταση της ηγεσίας παραμένει επίκαιρη και αποφασιστικής σημασίας για το παρόν και το μέλλον της κάθε επιχείρησης.»
Στο πλαίσιο του συνέδριου, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi. Πρωταγωνιστικό ρόλο είχε το Q4 e-tron, το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια. Κοσμούσε την είσοδο του συνεδριακού χώρου, τόσο στην «απλή», όσο και στην Sportback έκδοσή του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διάθεση των συμμετεχόντων σε όλη τη διάρκεια του διημέρου υπήρχε σημαντικός αριθμός από ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi, που πρόσφεραν την ευκαιρία για μία σύντομη γνωριμία με τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, αμιγούς ή υβριδικής. Μάλιστα, η συγκυρία ήταν ιδανική, καθώς με τη νέα νομοθεσία τα στελέχη που επιλέγουν τα συγκεκριμένα μοντέλα της Audi απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής φόρου για τη χρήση εταιρικού αυτοκινήτου ενώ την ίδια στιγμή η πλειοψηφία των μοντέλων κυκλοφορεί ελεύθερα εντός του δακτυλίου της Αθήνας.