Με την Dacia ως επίσημο συνεργάτη στο αγώνα γύρω από το Mont Blanc στις Άλπεις, έτρεξαν σχεδόν 2.500 δρομείς. Ο Ισπανός Kilian Jornet και ο Γάλλος Mathieu Blanchard κάλυψαν 171 χιλιόμετρα σε υψόμετρο 10.042 μέτρων.
Η Dacia στράφηκε προς το άθλημα του ανώμαλου δρόμου, καθώς αυτό συμβαδίζει με τις αξίες της, αφού είναι ένας χώρος όπου οι δρομείς συνδέονται με τη φύση, ξεπερνώντας τα όριά τους. Έτσι μαζί με την UTMB® World Series συνυπέγραψαν μια πολυετή συμφωνία συνεργασίας.
Η Dacia και η UTMB® World Series προωθούν τις κοινές τους αξίες (αυθεντικότητα και απλότητα), προσφέροντας ταυτόχρονα στον καθένα τη χαρά της επαφής με τη φύση.
Το 2022, διοργανώθηκαν υπό την αιγίδα της UTMB® World Series, 25 παρόμοιοι αγώνες. Ο συγκεκριμένος που έγινε στο Chamonix αποδείχθηκε και πάλι μοναδικός για τους δρομείς που έλαβαν μέρος. Σχεδόν 2,500 δρομείς από όλο τον κόσμο, δήλωσαν συμμετοχή με στόχο να ξεπεράσουν τόσο τα φυσικά όσο και τα ψυχικά τους όρια, διανύοντας μία απόσταση άνω των 171χλμ. στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ελβετία, σε υψόμετρο της τάξης των 10.042 μέτρων.
Ήταν ένα απίστευτο ταξίδι στην καρδιά των Άλπεων!
Ο Ισπανός Kilian Jornet, ο μεγάλος νικητής του αγώνα της UTMB για το2022, ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 19:49:32, χρόνος που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ, αλλά και την 4η νίκη του στον συγκεκριμένο αγώνα, ακολουθούμενος από τον Mathieu Blanchard, που τερμάτισε σε χρόνο 19:54:50. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Βρετανός Thomas Evans τερματίζοντας σε 20:34.
Η παρουσία της Dacia ήταν έντονη καθόλη τη διάρκεια του αγώνα, ενώ δήλωσε ηχηρά το παρών τόσο στην εκκίνηση όσο και τον τερματισμό. Για τη διεξαγωγή του αγώνα η Dacia διέθεσε όλα τα μοντέλα του στόλου της: Spring, Sandero, Duster και Jogger.
«Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους δρομείς για το κατόρθωμά τους. Πέρα από την αθλητική πρόκληση που είναι πολύ υψηλού επιπέδου, θα ήθελα επίσης να επισημάνω τις αξίες που προκύπτουν από αυτόν τον αγώνα και που κάνουν τη Dacia πραγματικά περήφανη που είναι ο επίσημος συνεργάτης του. Αξίες όπως είναι η αλληλεγγύη, η αυθεντικότητα, η αγάπη για την περιπέτεια και η προσήλωση στο ομαδικό πνεύμα. Πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη συνεργασία που συμβαδίζει με τη στρατηγική της Dacia σε ό,τι αφορά τις υπαίθριες δραστηριότητες» τόνισε ο Xavier Martinet –SVP, Dacia, Marketing, Sales & Operations.