Ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Andy Palmer, δήλωσε ότι το πρώτο crossover της εταιρείας το οποίο θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος θα είναι ζωτικής σημασίας για την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία για να αναζωογονήσει τις πωλήσεις της αλλά και να ανοικοδομήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών.
Η DBX θα προσθέσει περίπου 4.000 μονάδες στις ετήσιες πωλήσεις μετά την εκκίνηση της διάθεσής της στα τέλη του 2019 εκτίμησε ο Palmer μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Τόκιο.
Ωστόσο η εταιρεία μείωσε τους αρχικούς στόχους των πωλήσεων για το 2019 σε ποσοστό 11% με τουλάχιστον 6.300 μονάδες.
Η DBX θα είναι το μεγαλύτερο βήμα ακόμα στην εκστρατεία του Palmer για να κερδίσει τους καταναλωτές και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών. Η πτώση της ζήτησης στη Βρετανία και στην Ευρώπη έχει μειώσει την αξία των μετοχών η οποία καταγράφει την μεγαλύτερη πτώση 2ετίας.
«Το κλειδί, φυσικά, είναι η DBX. Όταν βλέπετε την DBX, όταν ακούτε την DBX και όταν οδηγείτε την DBX, θα πρέπει να σας φωνάζει ότι είναι Aston Martin» δήλωσε ο Palmer.
Πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin δεν απέκλεισε την αύξηση της χρηματοδότησης εάν η εταιρεία χρειαστεί περαιτέρω ρευστότητα.
Η DBX θα ανταγωνιστεί τις Porsche Cayenne και Macan, την Bentley Bentayga και την Lamborghini Urus.
Η προσθήκη ενός crossover είναι μια τακτική που δούλεψε για την Bentley, η οποία έχει διπλασιάσει τους αριθμούς παραγωγής με την Bentayga, και για την Porsche, της οποίας το Macan αξίας μόλις 50.000 δολαρίων είναι το οχήματα με τις καλύτερες πωλήσεις της εταιρείας.