Η Deutsche Post θα σταματήσει να παράγει το ηλεκτρικό όχημα παράδοσης StreetScooter, θέτοντας τέλος σε ένα πολύ προωθημένο εγχείρημα που σύμφωνα με τους αναλυτές ήταν πιθανό να προκαλέσει αναστάτωση στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η εταιρεία είχε υποστεί «χρόνια ζημιών» από την ανάπτυξη και την παραγωγή του οχήματος, δήλωσε η Οικονομική Διευθύντρια Melanie Kreis και μάλιστα μόνο πέρυσι, η μονάδα εμφάνισε ζημιά περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ.
Το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε από ένα πανεπιστημιακό πρόγραμμα που αγόρασε η Deutsche Post με αποτέλεσμα το StreetScooter να γίνει το πρώτο όχημα παραδόσεων με μπαταρίες το οποίο όμως όπως αποδείχθηκε δεν κατάφερε να μετατραπεί σε μια βιώσιμη επιχείρηση.
Η Deutsche Post επιδίωξε να πουλήσει τη μονάδα και αργότερα έψαξε πιθανούς εταίρους ώστε να βοηθηθεί η μονάδα κατασκευής ηλεκτρικών φορτηγών και να γίνει κερδοφόρος και να χρηματοδοτήσει την επέκτασή του.
Έφερε επίσης τη Ford Motor για να βοηθήσει στην ανάληψη του έργου σε παγκόσμιο επίπεδο, με μια μεγαλύτερη έκδοση βασισμένη στο Ford Transit. Επίσης πρόσφατα είχε προσλάβει έναν πρώην διευθυντή της Tesla για να επεκτείνει το δίκτυο πωλήσεών της και είχε προγραμματίσει να εγκαταστήσει την παραγωγή στην Κίνα μέσω κοινής επιχείρησης με την τοπική αυτοκινητοβιομηχανία Chery Holding Group.
Η εταιρεία εξετάζει τώρα τις ενδεχόμενες πληρωμές που πιθανόν θα πρέπει να καταβάλει στους εταίρους για τον τερματισμό του έργου. Η άνοδος των online αγορών αλλά και η απαγόρευση της κυκλοφορίας των ρυπογόνων οχημάτων στις πόλεις βοήθησε στην ανάπτυξη του StreetScooter και μάλιστα η Deutsche Post πώλησε επίσης το όχημα σε λιανοπωλητές μέχρι και σε τράπεζες.
Από το 2021, η ταχυδρομική εταιρεία θα αγοράσει ηλεκτρικά φορτηγά από άλλους κατασκευαστές. Η παραγωγή θα σταματήσει αργότερα φέτος και θα οδηγήσει σε απομειώσεις μεταξύ 300 και 400 εκατομμυρίων ευρώ, δήλωσε η Kreis.
Ο στόλος της εταιρείας περιλαμβάνει τώρα περίπου 11.000 StreetScooters, με αρκετές χιλιάδες ακόμη να παραδοθούν φέτος.