Η Ford θα κάνει τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να μειώσει δραστικά τις εκπομπές CO2 στα μοντέλα που πουλά στην Ευρώπη ώστε να καταφέρει να πετύχει τις μέσες εκπομπές ρύπων που ορίζει η ΕΕ και να μην της επιβληθούν πρόστιμα. Σε αυτό το πλαίσιο η Ford θα παρουσιάσει 14 νέα μοντέλα ηλεκτροκίνητα μοντέλα φέτος ως ένα μέρος του σχεδίου επίτευξης του στόχου δήλωσε ο Joe Hinrichs, επικεφαλής της Ford.
«Το σχέδιό μας είναι σίγουρα ένα προϊόν που οδηγείται. Δεν περιμένουμε να μας επιβληθούν πρόστιμα και σίγουρα δεν θα αγοράσουμε ρύπους από άλλες εταιρείες» ανέφερε ο Hinrichs , μιλώντας σε αναλυτές της αγοράς. Πάντως όπως εκτιμούν οι αναλυτές η Ford πρέπει να έχει μέσες εκπομπές CO2 96,6 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο το 2021 από 122,7 γρ. CO2/χλμ. που είχε το 2018.
Τα νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας περιλαμβάνουν συστήματα Mild Hybrid, πλήρη υβριδικά οχήματα και plug-in υβριδικά συστήματα. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αρχίσει επίσης να πωλεί το πλήρως ηλεκτρικό SUV Mach E μέχρι το τέλος του έτους.
Το νέο SUV Kuga, το οποίο κυκλοφορεί στις αρχές του τρέχοντος έτους, διαθέτει το ευρύτερο φάσμα ηλεκτροκίνητων επιλογών, συμπεριλαμβανομένων των plug-in-hybrid, των πλήρων υβριδικών και των Mild Hybrid εκδόσεων.
Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις της Ford κατάφεραν να καταγράψουν κέρδη 21 εκατομμύρια δολάρια κατά το τέταρτο τρίμηνο, έναντι ζημιών 199 εκατ. δολαρίων την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο. Η Ford έχασε 47 εκατομμύρια δολάρια στην Ευρώπη το 2019 και η εταιρεία κατέβαλε 1,2 δισ. δολάρια δολαρίων για την αναδιάρθρωση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων στην Ευρώπη, εφαρμόζοντας ένα σχέδιο για τη μείωση 12.000 θέσεων εργασίας και το κλείσιμο ή την πώληση έξι εργοστασίων παραγωγής.
Το εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων στη Νότια Ουαλία, το εργοστάσιο παραγωγής κιβωτίων ταχυτήτων στη Γαλλία και τρεις μονάδες στη Ρωσία έχουν εισέλθει στο στόχαστρο της εταιρείας. Η Ford επίσης πωλεί την μονάδα της Σλοβακίας στη Magna International.