Η Daimler αναθεωρεί το χαρτοφυλάκιο μοντέλων στη Mercedes-Benz, όπου οι πωλήσεις χτυπήθηκαν σκληρά από την μεταστροφή των καταναλωτών από τα diesel μοντέλα εξαιτίας των σκανδάλων που έχουν προκύψει.
«Προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την απόδοσή μας, αυτό σημαίνει επίσης να επανεξετάσουμε και να επαναπροσδιορίσουμε τον στρατηγικό μας προσανατολισμό», δήλωσε ο Marcus Breitschwerdt, επικεφαλής της Mercedes-Benz Vans, κατά την παρουσίαση του πλήρους ηλεκτρικού φορτηγού EQV.
Η Daimler θα αναζητήσει ευκαιρίες εξοικονόμησης κόστους, στις οποίες περιλαμβάνεται και η ανασκόπηση του χαρτοφυλακίου των μοντέλων της ανέφερε ο Breitschwerdt επισημαίνοντας ότι: «Εξετάζουμε τι έχουμε και τι μπορούμε να έχουμε».
Η Mercedes-Benz καταργεί το μοντέλο Χ λόγω των χαμηλών πωλήσεων καθώς στο πρώτο εξάμηνο το «αγροτικό» μοντέλο κατάφερε να πουλήσει μόλις 6.800 μονάδες στο πρώτο εξάμηνο ενώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι είχε πουλήσει 8.400 αυτοκίνητα. Δηλαδή η πτώση που σημειώνει το μοντέλο Χ ανέρχεται σε 20%.
Η κατηγορία X βασίζεται στο Nissan Navara και ξεκίνησε να πωλείται το 2017 στην Ευρώπη, την Αυστραλία και τη Νότια Αφρική, καθώς η Mercedes-Benz ήθελε να εισέλθει στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των pick-up.
Ο Breitschwerdt δήλωσε ότι η Χ-Class δεν απέφερε τους όγκους πωλήσεων που η εταιρεία ήλπιζε και δικαιολογήθηκαν αναφέροντας πως: «Η κατηγορία X είναι ένα εξειδικευμένο προϊόν»…
Επιπλέον, η Mercedes-Benz δεν θα κάνει καμία περαιτέρω κίνηση ώστε να επιστρέψει στην κατηγορία των pick-up αυτοκινήτων.
Το τμήμα των φορτηγών προσπαθούσε να μειώσει τα πάγια κόστη χωρίς να καταφύγει σε απολύσεις καθώς απασχολεί 26.000 υπαλλήλους.
Αυτονομία 405 χιλιόμετρα…
Το Mercedes-Benz EQV, το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει έως και οκτώ επιβάτες, θα παρουσιαστεί στις εκθέσεις αυτοκινήτου στις αρχές του 2020 ενώ το ντεμπούτο του θα το πραγματοποιήσει στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο.
Η αυτονομία του σύμφωνα με την εταιρεία θα ανέρχεται σε 405 χιλιόμετρα και η δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας σε ποσοστό 80% θα επιτυγχάνεται εντός 45 λεπτών.
To EQV έχει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 362 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς και λειτουργεί και ως γεννήτρια για ανάκτηση της κινητικής ενέργειας. Η τελική ταχύτητα που δίνει στο EQV είναι 160 χλμ./ώρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
Ο Breitschwerdt δήλωσε ότι έως το 2025 αναμένουν το 15% έως 25% των συνολικών πωλήσεων στα φορτηγά να αφορούν σε ηλεκτρικές παραλλαγές στον τομέα των επιβατών και ότι θα εξετάσει τη διαφοροποίηση της βάσης προμηθευτών κυψελών για να εξασφαλίσει επαρκή τροφοδοσία.
Επίσης το στέλεχος της Mercedes-Benz ξεκαθάρισε ότι μολονότι από τεχνολογικής πλευράς ήταν δυνατή η αυτόνομη οδήγηση, τα επιχειρηματικά μοντέλα για τη λειτουργία αυτόνομων οχημάτων δεν είναι ακόμη έτοιμο.