Η Mercedes-Benz υπερασπίστηκε επιτυχώς το τίτλο της ως η κορυφαία παγκόσμια μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων, κερδίζοντας τους αντιπάλους BMW και Audi για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η νίκη προέκυψε όταν η BMW ανέφερε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 2% καταγράφοντας ρεκόρ καθώς ανήλθαν σε 2,17 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2019. Η Mercedes είχε ανακοινώσει πως οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 1,3% και ανήλθαν σε 2,34 εκατομμύρια μονάδες. Η Audi παρά το γεγονός πως σημείωσε και εκείνη άνοδο 1,8% τελικά κατάφερε να διαθέσει 1,85 εκατ. οχήματα.
Η ζήτηση για οχήματα υψηλής τεχνολογίας έχει αποδειχθεί πιο ανθεκτική από τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής το οποίο έχει δεχθεί πιέσεις από την επιβράδυνση της οικονομίας. Η Mercedes-Benz δήλωσε ότι έχει δημοσιεύσει ρεκόρ πωλήσεων στη Γερμανία, την Κίνα και τις ΗΠΑ χάρη στη μεγάλη ζήτηση για τα SUV της και τα high-end sedans μοντέλα της.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ότι η ζήτηση αυξήθηκε κατά 6,2% στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις της κορυφαίας λιμουζίνας Maybach Mercedes S κινήθηκε με τρελούς ρυθμούς καθώς ταξινομούνταν 700 αυτοκίνητα κάθε μήνα! Ωστόσο η ζήτηση των ακριβών μοντέλων στην Κίνα έχει περιοριστεί και οι προοπτικές δεν είναι και τόσο αισιόδοξες εξαιτίας του εμπορικού πολέμου που έχει ξεσπάσει μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αλλά και της Ευρώπης κατ’ επέκταση.
Η BMW από την άλλη μεριά ανακοίνωσε ότι στοχεύει σε μια μικρή αύξηση των πωλήσεων του ομίλου φέτος μαζί με την «ισχυρή αύξηση των πωλήσεων» στην Κίνα. Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της BMW αναμένεται να είναι στο ίδιο επίπεδο με το 2019 λόγω «επιδείνωσης του οικονομικού περιβάλλοντος» ενώ στις ΗΠΑ αναμένεται να καταγράψουν μικρή άνοδο..
«Χάρη στην μεγάλη γκάμα των μοντέλων μας, επιτύχαμε και πάλι να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας σε νέο υψηλό το 2019. Είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσουμε στην επιτυχημένη πορεία μας το τρέχον έτος», δήλωσε ο επικεφαλής των πωλήσεων της BMW Pieter Nota. Τα high-end πολυτελή sedan και τα μεγάλα SUV της BMW έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλή. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα διπλασιάσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της από το 2018 έως το 2020, ενισχύοντας περαιτέρω τις πωλήσεις της πέρυσι με την εισαγωγή της X7.
Ο Hildegard Wortmann, ο νέος διευθυντής πωλήσεων της Audi, δήλωσε ότι μια σχετικά νέα σειρά μοντέλων θα βοηθήσει το εμπορικό σήμα να διατηρήσει θετική δυναμική των πωλήσεων και να κερδίσει έδαφος που κέρδισαν οι Mercedes και BMW τα τελευταία χρόνια.