Η Nissan e.dams κατευθύνεται στο Λονδίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για να συμμετάσχει στην προτελευταία διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2021/22, αγωνιζόμενη στη μοναδική ημίκλειστη πίστα στο ExCeLLondon και στο Royal Victoria Dock.
Στον προηγούμενο γύρο στη Νέα Υόρκη, οι Sébastien Buemi και Maximilian Günther σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους στους προκριματικούς και έδειξαν σταθερό ρυθμό στον αγώνα, με τον Ελβετό οδηγό να συγκεντρώνει 10 βαθμούς, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση στον 11o γύρο. Η ομάδα επικεντρώνεται τώρα στη συνέχιση της εξέλιξης του μονοθεσίου, ενόψει των τεσσάρων τελικών αγώνων της σεζόν, που θα κλείσει με ένα “δικέφαλο” στη Σεούλ.
Μετά την επιστροφή του London E-Prix στον νέο του χώρο την περασμένη σεζόν, η διοργάνωση έρχεται για δεύτερη φορά στην πίστα, η οποία έχει κάποιες μικρές τροποποιήσεις σε σχέση με τη διάταξη που χρησιμοποιήθηκε το 2021.
Η γραμμή εκκίνησης / τερματισμού της πίστας μήκους 2,141 χιλιομέτρων βασίζεται στο ExCeLLondon και το πρώτο μισό της πίστας λαμβάνει χώρα στην απίστευτα ομαλή και υψηλής πρόσφυσης επιφάνεια, σε εσωτερικούς χώρους. Στη συνέχεια, οι οδηγοί κατευθύνονται στην εξαιρετικά λεία άσφαλτο που περιβάλλει την αρένα, προτού επιστρέψουν στο εκθεσιακό κέντρο για τις τελευταίες στροφές, διανύοντας έναν ενδιαφέρον και μοναδικό γύρο.
“Η μισή πίστα εσωτερικού και μισού εξωτερικού χώρου κάνει αυτό το E-Prix πολύ μοναδικό”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας Formula E της Nissan e.dams. “Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον γιατί οι δύο επιφάνειες παρέχουν εντελώς διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης. Αυτό δυσκολεύει περισσότερο τους οδηγούς, ειδικά αν έχουμε βροχή, αλλά το κάνει και διασκεδαστικό για τους θεατές. Υπάρχουν μερικές αλλαγές στη διάταξη φέτος, με τις διπλές φουρκέτες στις στροφές 10 και 11 να έχουν αντικατασταθεί από ένα σικάν, το οποίο θα είναι καλύτερο όσον αφορά την εξοικονόμηση ενέργειας. Την περασμένη σεζόν είχαμε διατηρήσει ένα σταθερό ρυθμό εδώ, με τον Sébνα έχει μια καλή πρόκριση και ήμασταν ανταγωνιστικοί και στους δύο αγώνες. Θα επικεντρωθούμε στην επίτευξη παρόμοιας ταχύτητας με αυτή που δείξαμε στη Νέα Υόρκη και ελπίζουμε ότι μπορούμε να κερδίσουμε μια καλή βαθμολογία.”
Και σε αυτή τη σεζόν, η ομάδα θα συνεχίσει να συνδέει την παρουσία της στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με τα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Ο Buemi θα αγωνιστεί ξανά με το #23 Nissan Ariya, που πήρε το όνομά του από το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover SUV της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Günther θα αγωνιστεί με το #22 Nissan LEAF, που πήρε το όνομά του από το γνωστό EV της Nissan που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2010.
Η Nissan αγωνίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.