Τα τρία ελαστικά από το μέσο της γκάμας μας επιλέχθηκαν για τη Monza: η C2 είναι η P Zero λευκή/σκληρή γόμα, η C3 είναι η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η C4 είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα.
Το να εξουδετερώσει κανείς την φυσική τάση υποστροφής των φετινών μονοθεσίων στις αργές στροφές της Monza είναι μια πρόκληση καθώς απαιτείται και σταθερό πίσω μέρος για να έχεις καλή ισορροπία στις γρήγορες καμπές.
Η ελκτική πρόσφυση είναι σημαντική, ώστε να έχεις καλή έξοδο προς τις ευθείες με τέρμα γκάζι, που έπονται των πιο αργών και τεχνικών κομματιών της πίστας: ένα ακόμη γνωστό χαρακτηριστικό της Monza είναι τα ψηλά kerbs στα chicanes.
Καθώς επιλέγονται χαμηλές κλίσεις στις αεροτομές για αντίστοιχα χαμηλό αεροδυναμικό φορτίο, αποκτά μεγαλύτερη σημασία η μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση που προέρχεται από τα ελαστικά.
Ο Mario Isola, διευθυντής Motorsport, τόνισε ότι: «Είναι ένα μεγάλο γεγονός για μας καθώς γιορτάζουμε 150 χρόνια στην έδρα μας ενώ ταυτόχρονα η Monza συμπληρώνει έναν αιώνα. Οπότε αδημονούμε για τη μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ιταλία. Νιώθουμε περήφανοι που εφοδιάζουμε τα πιο εξελιγμένα και αποδοτικά μονοθέσια στην ιστορία της Formula 1 με ελαστικά 18 ιντσών. Η Monza είναι πασίγνωστη για τις υψηλές ταχύτητες και τις γρήγορες στροφές. Παίζει καθοριστικό ρόλο η ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Τα πίσω ελαστικά φέτος αναμένεται να παρουσιάσουν λιγότερη υπερθέρμανση. Το αεροδυναμικό φορτίο είναι χαμηλό και οι οδηγοί συχνά αξιοποιούν τις μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις πίσω από κάποιο μονοθέσιο για να κερδίσουν σε ταχύτητα. Φέτος δεν υπάρχει αγώνας sprint στη Monza, οπότε οι ομάδες θα φτάσουν στο GrandPrix με λιγότερες πληροφορίες από την προηγούμενη φορά. Αυτό πιθανόν να οδηγήσει σε διαφοροποιημένη προσέγγιση στρατηγικής.”