Με μία Taycan GTS η Porsche κατέκτησε το ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη σε διάρκεια συνεχόμενη πλαγιολίσθηση (drift) από ηλεκτρικό όχημα σε πάγο.
Ο εκπαιδευτής Jens Richter ολοκλήρωσε 132 γύρους κρατώντας διαρκώς την Taycan GTS σε ελεγχόμενη υπερστροφή, καλύπτοντας ακριβώς 17,503 χιλιόμετρα σε 46 λεπτά. Με αυτή τη νέα διάκριση, το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της Porsche απέσπασε τον τέταρτό του τίτλο στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness.
Η προσπάθεια ξεκίνησε το απόγευμα της 14ης Ιανουαρίου 2025, υπό δύσκολες συνθήκες. «Η συνεχής πίεση από το drift έφθειρε τον πάγο ταχύτερα από το αναμενόμενο», εξήγησε ο Richter. «Αναγκαστήκαμε να διακόψουμε την πρώτη προσπάθεια μετά από περίπου 11 χιλιόμετρα».
Στη δεύτερη προσπάθεια, η ομάδα χρησιμοποίησε πιο κοντά καρφιά στα ελαστικά και εκμεταλλεύτηκε τη μείωση της θερμοκρασίας του πάγου καθώς έπεσε το σκοτάδι. Αυτή η απόπειρα στέφθηκε με επιτυχία: ο Jens Richter διατήρησε την Taycan GTS σε ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση για 17,503 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας σημαντικά το προηγούμενο ρεκόρ των 14,809 χιλιομέτρων.
Η προσπάθεια πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη επίσημου εκπροσώπου του φορέα Guinness World Records, στην παγωμένη πίστα του Porsche Arctic Center στο Levi της Φινλανδίας – περίπου 150 χιλιόμετρα βόρεια του Αρκτικού Κύκλου. Για το ρεκόρ, η ομάδα της Porsche Experience δημιούργησε έναν μια κυκλική πίστα με διάμετρο 59 μέτρα.
Τα ελαστικά ήταν Michelin του εμπορίου με καρφιά ενός χιλιοστού, τοποθετημένα και στους δύο άξονες της Taycan GTS. Το όχημα ήταν εξοπλισμένο με επαγγελματικό GPS για ακριβή μέτρηση της απόστασης και καταγραφή των χειρισμών του οδηγού. Παράλληλα, κατέγραφε και στοιχεία για τις κινήσεις του τιμονιού, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις δυνάμεις G που ασκούνταν στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Zuffenhausen.
Ο επίσημος εκπρόσωπος του Guinness World Records, Carl Saville, απένειμε αμέσως μετά το πιστοποιητικό του ρεκόρ στον Jens Richter και στον Christian Lehwald, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Porsche Arctic Center και Επικεφαλής του Porsche Experience.