Κυκλοφοριακό χάος, εγκλωβισμένοι οδηγοί για πάνω από 22 ώρες, άνθρωποι χωρίς νερό και φάρμακα, εισαγγελική παρέμβαση για την απόδοση ευθυνών είναι μερικά από τα δεδομένα που συνθέτουν το σκηνικό που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό τις προηγούμενες ημέρες.
Ωστόσο ο Σκάι στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων δημοσιοποίησε το επίσημο έγγραφο της Τροχαίας με το οποίο ζητούσε από την Αττική Οδό να κλείσει το μεσημέρι της Δευτέρας, ενώ φαίνεται πως είχε προηγηθεί και προφορικό αίτημα το οποίο η εταιρεία αρνήθηκε να κάνει δεκτό.
Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό η Τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία, προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.
Η εταιρία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα στις 14:00 για το κλείσιμο.
Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14.00 το μεσημέρι όπως φαίνεται στο σχετικό έγγραφο που παρουσίασε ο Σκάι.
Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά της μηχανήματα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο καθώς είναι βαρέως τύπου και ως εκ τούτου όχι ιδιαίτερα ευέλικτα και κυρίως δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών που είχαν ήδη “κολλήσει”.
Διαψεύδει η Αττικής Οδός
Η εταιρεία Αττικές Διαδρομές Α.Ε. με ανακοίνωσή που εξέδωσε αργά το βράδυ της Τετάρτης διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρεία δεν το δέχθηκε.