Η Mercedes-Benz παρουσίασε στη Στουτγκάρδη την ολοκαίνουρια δεύτερη γενιά της GLA, η οποία τοποθετείται στη βάση της γκάμας των SUV της γερμανικής εταιρείας με αυξημένο ύψος, περισσότερη τεχνολογία και πιο άνετη καμπίνα.
Η νέα GLA διαφοροποιείται σημαντικά από την πρώτη γενιά όσον αφορά τις αναλογίες, οι οποίες παραπέμπουν περισσότερο σε SUV και λιγότερο σε ανυψωμένο χάτσμπακ.
Το μεγαλύτερο ύψος, σημαίνει αντίστοιχα την υψηλότερη, τοποθέτηση των καθισμάτων. Χάρη στην καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων υπάρχει και περισσότερος χώρος στην πρώτη σειρά τους. Ο χώρος για τα πόδια στο πίσω μέρος είναι επίσης μεγαλύτερος, αν και η GLA είναι πλέον ενάμισι εκατοστό μικρότερη.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε το γνωστό ψηφιακό cockpit της Mercedes-Benz με δύο οθόνες που ενσωματώνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Στις βασικές εκδόσεις η διάμετρος των οθονών είναι 7″ ενώ στις ακριβότερες φτάνει τις 10,25″. Την εικόνα συμπληρώνουν τα υλικά αναβαθμισμένης ποιότητας και οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί σε σχήμα τουρμπίνας που γνωρίζουμε από όλα τα μοντέλα της οικογένειας.
Η κίνηση για την νέα GLA έρχεται από τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες που εκσυγχρονίστηκαν πλήρως για το νέο μοντέλο.
Στην αρχή της γκάμας βρίσκεται ο 1,33 λίτρων (στην GLA 200) με 163 ίππους (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 5,9-5,6 l / 100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2 135-129 g / km). Αυτός ο κινητήρας έχει λειτουργία διακοπής κυλίνδρων για περισσότερη οικονομία καυσίμου.
Στην κορυφή της γκάμας είναι η Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC με κινητήρα 2000 κ.εκ. με turbo και απόδοση 306 ίππων (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 7,5-7,4 l / 100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2 171-170 g / km).
Βελτιωμένο είναι και το προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης 4MATIC συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ηλεκτρομηχανικό πίσω διαφορικό. Όσοι επιλέξουν τετρακίνητη έκδοση της GLA παίρνουν μαζί και το πακέτο Off-Road Engineering που περιλαμβάνει Multibeam LED φώτα, επιπλέον λειτουργία οδήγησης, νέα γραφικά στην οθόνη που παρουσιάζουν αναλυτικά τις κλίσεις του οχήματος και την κατανομή της δύναμης σε κάθε τροχό και το σύστημα Downhill Speed Regulation για κατάβαση με περιορισμένη ταχύτητα.
Η νέα GLA θα κάνει το ντεμπούτο της στην Ευρώπη την άνοιξη του 2020 και θα είναι διαθέσιμη στις εκθέσεις των ΗΠΑ και της Κίνας στις αρχές του καλοκαιριού του 2020. Η GLA παράγεται στα εργοστάσια Rastatt (Γερμανία), Hambach (Γαλλία) και Πεκίνο για την τοπική αγορά της Κίνας.