Η νέα Porsche 911 GT3 RS είναι εδώ και κοστίζει μόλις 229.000 ευρώ! Η προχωρημένη σχεδίαση σε όλα ανεξαιρέτως τα στάδια υλοποίησης της, τη τοποθετεί σε ακόμη πιο υψηλή θέση από την – εξαιρετική – προκάτοχο, κατατάσσοντας την ξεκάθαρα πλέον στην κατηγορία των καθαρόαιμων αγωνιστικών, με πινακίδες κυκλοφορίας όμως!
Η υψηλή τεχνογνωσία της Porsche, απαύγασμα της πολυετούς και απόλυτα πετυχημένης εμπλοκής της στο motorsport, εδώ είναι πανταχού παρούσα κυριολεκτικά. Καταρχήν η τεράστια σημασία που έχει δοθεί στη σχεδίαση του αμαξώματος, ιδιαίτερα σε ότι σχετίζεται με την αεροδυναμική του απόδοση, δεν αφήνει περιθώρια συγκρίσεων ή αμφιβολιών.
Αρχής γενομένης από την σχεδίαση του εμπρός καπό που βασίζεται στην ιδέα ενός κεντρικού ψυγείου (επιλογή που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στη βραβευμένη στην κατηγορία LeMans 911 RSR) στο χώρο αποσκευών που πλέον έχει καταργηθεί. Αυτή η διαμόρφωση εξασφάλισε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων στα πλάγια του αυτοκινήτου. Τα ρυθμιζόμενα τμήματα του μπροστινού σπόιλερ και της τεράστιας πίσω αεροτομής, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων εφαρμογών, όπως π.χ. του μετακινούμενου πτερυγίου στο πάτωμα πίσω από το εμπρός σπόιλερ, τα μικρά πτερύγια στην οροφή, η διαμόρφωση του πίσω τμήματος των εμπρόσθιων φτερών με τις χαρακτηριστικές «λεπίδες» κ.α. παρέχουν 409 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χλμ./ώρα και 860 κιλά στα 285 χλμ./ώρα! Αυτά τα μεγέθη αποδεικνύουν πως, το αεροδυναμικό πακέτο της νέας 911 GT3 RS παράγει διπλάσια κάθετη δύναμη σε σύγκριση με τον πρόγονο 991 και τρεις φορές μεγαλύτερη κάθετη δύναμη από τη τρέχουσα 911 GT3.
Επιπλέον το άνω πτερύγιο της πίσω αεροτομής ρυθμίζεται υδραυλικά μέσω αντίστοιχου διακόπτη στο τιμόνι προσφέροντας, σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές, αλλά και τη δυνατότητα μείωσης της οπισθελκούσας για μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στις ευθείες. Πιο απλά; Ναι σωστά καταλάβατε, η νέα 911 GT3 RS διαθέτει DRS!
Ακόμη και η εμπρός ανάρτηση (διπλά ψαλίδια) είναι σχεδιασμένη για να συμβάλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης στο εμπρόσθιο άξονα (+40 κιλά). Η 911 GT3 RS προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport και Track. Επίσης μέσω των αντίστοιχων περιστροφικών διακοπτών στο τιμόνι παρέχεται η δυνατότητα, ρύθμισης απόσβεσης των αναρτήσεων για κάθε άξονα ξεχωριστά, αλλά και για το βαθμό εμπλοκής του διαφορικού.
Ο εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας 4,0 λίτρων, παλιός γνώριμος από τη προηγούμενη γενιά ωστόσο μετά την, τοποθέτηση νέων εκκεντροφόρων με τροποποιημένα προφίλ έκκεντρου, επανασχεδίαση του συστήματος εισαγωγής και των βαλβίδων, απέκτησε σύμφωνα με την Porsche βέλτιστη απόκριση. Η απόδοση του αντίστοιχη της βαριάς κληρονομιάς της GT3 RS: μέγιστη ροπή 465 Nm και ιπποδύναμη 525 ίπποι που μεταδίδονται μέσω ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων PDK στους πίσω τροχούς, εννοείται, και αρκούν για να την επιταχύνουν από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτ. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι εξαπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και οι τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, σε συνδυασμό με μεγαλύτερα αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός-πίσω, εγγύηση για υψηλές επιδόσεις και κατά το φρενάρισμα, ενώ προαιρετικά προσφέρεται και το πακέτο με τα κεραμικά φρένα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Η εκτεταμένη χρήση carbon σε διάφορα τμήματα του αμαξώματος (πόρτες, μπροστινά φτερά, οροφή, εμπρός καπώ, μπάκετ καθίσματα κ.α.) επέτρεψε το βάρος του αμαξώματος να κρατηθεί χαμηλά, μόλις 1.450 κιλά.