H Smart γύρισε σελίδα στην ιστορία της με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό #1 που παρουσιάστηκε το οποίο αποτελεί και το πρώτο μοντέλο από το 2014 όποτε και εξαγοράστηκε σε ποσοστό 50% από την κινεζική Geely.
Με μήκος 4,27 μέτρων, πλάτος 1.822 χλστ. και ύψος 1.636 χλστ. το Smart #1 βασίζεται σχεδιαστικά στο πρωτότυπο που παρουσίασε πέρσι η εταιρεία στην έκθεση του Μονάχου.
Το νέο Smart #1 είναι αμιγώς ηλεκτρικό, όπως και κάθε μοντέλο της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, παίρνοντας κίνησης από έναν ηλεκτροκινητήρα που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η μέγιστη ισχύ του είναι 272 ίπποι, ενώ η ροπή φτάνει τα 343 Nm, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία που υποστηρίζει το ηλεκτρικό μοντέλο έχει χωρητικότητα 66 kWh, τιμή που εξασφαλίζει σύμφωνα με τα προκαταρτικά στοιχεία μια αυτονομία με ία πλήρη φόρτιση που ανέρχεται στα 420 με 440 χλμ. Το νέο μοντέλο της Smart μπορεί να αναζωογονήσει την μπαταρία του μέσω ταχυφορτιστή DC των 150 kW, ενώ σε εναλλασσόμενο ρεύμα η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 22 kW. Σε αυτή την περίπτωση, ο συσσωρευτής ενέργειας μπορεί να ανακτήσει ενέργεια από το 10% στο 80% της μέγιστης δυναμικής του σε χρόνο 3 ωρών, διαδικασία που σε ταχυφορτιστή περιορίζεται στα μόλις 30 λεπτά.
Στο εσωτερικό σημείο αναφοράς, πέραν του πλήθους των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, είναι η ψηφιακή εμπειρία, με μια «αιωρούμενη» οθόνη 12,8 ιντσών να δεσπόζει στο μέσον του ταμπλό υποστηρίζοντας ένας πλήθος λειτουργιών και μια δεύτερη, 9,2 ιντσών, εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων.