Το MX-30 είναι το κορυφαίο μοντέλο της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Mazda. Εκτός από το MX-30 BEV – το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής της Mazda – προστίθεται τώρα στη γκάμα ένα plug-in υβριδικό μοντέλο – το MX-30 e-Skyactiv R-EV. Με την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που είναι εγγενής σε κάθε παραλλαγή του συστήματος μετάδοσης κίνησης, το MX-30 ενσωματώνει πραγματικά τη στρατηγική πολλαπλών λύσεων της Mazda σε ότι αφορά την ουδετερότητα άνθρακα. Επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο που ταιριάζει καλύτερα, τόσο στον τρόπο ζωής τους όσο και στα χαρακτηριστικά της χώρας στην οποία ζουν.
Ένα μοναδικό plug-in hybrid προϊόν της Mazda που συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με εκείνα των υβριδικών, προσφέροντας στον πελάτη του περισσότερους τρόπους χρήσης του αυτοκινήτου του ως ηλεκτρικό.
Η αυτονομία είναι ένα βασικό στοιχείο για τους πελάτες που σκέφτονται να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα. Αν και ορισμένοι μπορεί να σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν ένα ηλεκτρικό με γνώμονα την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, ή επειδή αλλάζει ο τρόπος που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους, πολλοί άλλοι μπορεί να μην αισθάνονται έτοιμοι να κάνουν το βήμα λόγω έντονου προβληματισμού στο θέμα της αυτονομίας οδήγησης ή το περιβάλλον φόρτισης.
Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι μια νέα επιλογή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες πελατών όπως εκείνων που θέλουν ένα αυτοκίνητο με δυνατότητα να το χρησιμοποιούν ως ηλεκτρικό όσο το δυνατόν περισσότερο για τις καθημερινές τους ανάγκες, αλλά δεν θέλουν να προβληματίζονται για την αυτονομία του, ή για τη φόρτισή στα μεγαλύτερα ταξίδια.
Η αυτονομία της ηλεκτρικής οδήγησης ποικίλλει σημαντικά, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας κίνησης του οχήματος. Ωστόσο, η αλλαγή σε μπαταρία υψηλής χωρητικότητας για επέκταση της αυτονομίας εμπεριέχει και κάποιες προκλήσεις. Οι μεγαλύτερες μπαταρίες είναι πιο ακριβές, επομένως η χρήση μιας τέτοιας θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μια προοπτική αξιολόγησης κύκλου ζωής (LCA) απαιτεί βελτιστοποίηση της χωρητικότητας της μπαταρίας για το ίδιο το όχημα.
Τα Plug-in hybrid είναι μια ρεαλιστική λύση στο ζήτημα αυτονομίας. Σήμερα, το πιο δημοφιλές plug-in hybrid σύστημα είναι ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα στο οποίο χρησιμοποιούνται τόσο ένας ηλεκτροκινητήρας, όσο και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης για την κίνηση του οχήματος. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV ωστόσο, χρησιμοποιεί μία υβριδική μονάδα που βασίζεται σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα, αλλά προσθέτει μια γεννήτρια σε συνδυασμό με έναν συμπαγή κινητήρα για να εξαλείψει τον προβληματισμό σχετικά με την αυτονομία οδήγησης. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV εξελίχθηκε για να χρησιμοποιείται κυρίως ως ηλεκτρικό όχημα, και επομένως προσφέρει αξία στον πελάτη, με τους τρεις παρακάτω τρόπους:
Εκτός από μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 85km που επιτρέπει στον οδηγό να το χρησιμοποιεί ως ηλεκτρικό όχημα για τις καθημερινές του ανάγκες, τον απαλλάσσει και από το άγχος για τα μακρινά ταξίδια, λόγω της ικανότητας παραγωγής ισχύος από τον περιστροφικό κινητήρα.
Ο πελάτης απολαμβάνει μια ανόθευτη και άνετη εμπειρία οδήγησης σε συγκρίσιμη με αυτή του MX-30 BEV καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του αυτοκινήτου, χάρη στη χρήση ενός εν σειρά συστήματος κίνησης, με το οποίο το όχημα κινείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα.
Είναι εξοπλισμένο με λειτουργία φόρτισης και τροφοδοσίας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο, όπως αυτό ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.
Ο περιστροφικός κινητήρας του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτής της αξίας για τον πελάτη. Οι περιστροφικοί κινητήρες είναι γνωστοί ότι είναι πιο συμπαγείς από τους παλινδρομικούς αντίστοιχης ισχύος, κινητήρες. Χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια, μπορεί και ενσωματώνει τις καλύτερες πτυχές ενός συστήματος κίνησης σειράς, στο οποίο η κίνηση είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική, σε ένα μοναδικό plug-in hybrid που προσφέρει στους πελάτες, περισσότερους τρόπους χρήσης του αυτοκινήτου τους, ως ηλεκτρικό όχημα.
Ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ηλεκτρικό όχημα για καθημερινές ανάγκες, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει και έναν περιστροφικό κινητήρα για την παραγωγή ενέργειας, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να πραγματοποιήσει με άνεση και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στα 42.637 ευρώ.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του νέου ιαπωνικού μοντέλου.