Με την κατηγορία Β να κατέχει μερίδιο στην αγορά της Ευρώπης της τάξης του 20%, φυσικό είναι το Fabia να αποτελεί έναν από τους κεντρικούς εμπορικούς πυλώνες για την Τσέχικη εταιρεία. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως από το 1999 μέχρι και σήμερα πάνω από 4 εκ. αντίτυπα του μοντέλου έχουν καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, ενώ τη χρονιά που μας πέρασε μόνο οι πωλήσεις των δύο διαθέσιμων τύπων αμαξώματος του «μικρού» Skoda Fabia υπερέβησαν στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς τις 200.000 μονάδες. Θέλοντας να συνεχίσουν την ήδη πολύ καλή αυτή πορεία, οι Τσέχοι προχωρούν σήμερα σε μια περιορισμένης έκτασης αισθητική ανανέωση του μοντέλου τους καθώς και στην αναβάθμιση του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που το συνοδεύει. Και όχι μόνο.
Στο εμπρός μέρος, κυρίαρχο στοιχείο είναι τα ανασχεδιασμένα φώτα, που για πρώτη φορά, όπως και τα πίσω, υιοθετούν την τεχνολογία LED. Από εκεί και πέρα, η Skoda δεν ανακοινώνει περεταίρω διαφοροποιήσεις με εξαίρεση τους ελαφρώς τροποποιημένους σε σχήμα προφυλακτήρες και την παρουσία ζαντών ελαφρού κράματος με ανανεωμένη σχεδίαση και διάσταση που για τις 5θυρες εκδόσεις της οικογένειας μπορούν να φτάσουν σε διάμετρο έως και τις 18 ίντσες. Στο εσωτερικό, το οποίο προς τα παρόν δεν αποκαλύπτεται από τους Τσέχους, οι επεμβάσεις αναμένεται να είναι σε ανάλογο… κλίμα και έκταση.
Όπως ανακοινώνουν οι ιθύνοντες της τσέχικης εταιρείας, το ανανεωμένο Fabia θα διατίθεται πλέον μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι μεταξύ άλλων τα Blind Spot Detection, Rear Traffic Allert και Light Assist. Από εκεί και πέρα, σε επίπεδο συνδεσιμότητας και επικοινωνίας, η Skoda προσφέρει ένα ανανεωμένο infotainment που φέρει την ονομασία Swing, το οποίο είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto και τις τεχνολογίες MirrorLink και SmartGate συνοδευόμενο από μια έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών.
Σε ότι αφορά στις κινητήριες μονάδες, στην επίσημη ενημέρωση που διένειμε πριν λίγο η Τσέχικη εταιρεία δεν γίνεται καμία αναφορά για εκδόσεις ντίζελ, παρά για τέσσερις διαφορετικές εκδοχές του γνωστού 3κύλινδρου κινητήρα του 1,0 λίτρου του Ομίλου VW. Πιο συγκεκριμένα, στην ατμοσφαιρική εκδοχή του τελευταίου (MPI) η ισχύς ανέρχεται στους 60 και 75 ίππους, ενώ στις υπερτροφοδοτούμενες (TSI), στους 95 και 110 ίππους. Όπως επισημαίνει οι εταιρεία και οι δύο TSI εφοδιάζονται με φίλτρο σωματιδίων, με τον «μεγάλο» να συνδυάζεται και με το γνωστό 7τάχυτο DSG κιβώτιο του γερμανικού ομίλου.
Πηγή Πληροφοριών: 4Troxoi