Η ιαπωνική εταιρεία είναι έτοιμη να επεκτείνει τη γκάμα του νέου ηλεκτρικού της μοντέλου.
Η Nissan έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη φωτογραφία της έκδοσης GT του νέου ηλεκτρικού της μοντέλου που θα ‘ρθει μέσα στην επόμενη χρονιά να πλαισιώσει τη γκάμα του.
Το πρωτότυπο, για το οποίο η Nissan δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τις επίσημες τεχνικές περγαμηνές του, θα παρουσιαστεί στα πλαίσια του Tokyo Auto Salon που θα διεξαχθεί εντός του προσεχούς μήνα στην Ιαπωνία.
Το Nissan Leaf, το οποίο ξεκίνησε την καριέρα του στη γηραιά ήπειρο το 2011, έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να κερδίσει εντός αυτής την εμπιστοσύνη περισσότερων από 85.000 οδηγών.
Τα πρώτα δύο χρόνια της εμπορικής του παρουσίας στην Ευρώπη, το Nissan Leaf Mk1 «κατέφθανε» στις κατά τόπους αγορές της απευθείας από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου και συγκεκριμένα από το εργοστάσιο στην πόλη Oppama. Από το 2013 και μετά, ύστερα από επενδύσεις συνολικού ύψους 560 εκ. δολαρίων, όλα τα ηλεκτρικά «χάτς» των Ιαπώνων που διατίθεντο στην Ευρώπη κατασκευάζονταν στο Sunderland.
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία θα είναι διαθέσιμη από τον προσεχή Φεβρουάριο, πέραν της αναθεωρημένης σχεδίασής της, ξεχωρίζει σύμφωνα με τους 4Τροχούς, για το νέο ηλεκτροκινητήρα με τον οποίο εξοπλίζεται, ο οποίος αποδίδει πλέον 150 ίππους. Την ίδια στιγμή παράγει ροπή της τάξης των 320 Nm από τις 0 σ.α.λ., σε αγαστή συνεργασία με μια μπαταρία 40 kWh. Από τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς, για προφανείς βέβαια λόγους, η Nissan αναμένεται να εισάγει στη γκάμα του μια έκδοση με μπαταρία 60 kW, που θα φέρει την ονομασία E-Plus, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την αυτονομία του. Προς το παρόν, η βασική εξασφαλίζει με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία 378 χλμ., με την επερχόμενη των 60 KWh να αγγίζει, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Ιαπώνων, τα 500 χλμ. Θυμίζουμε πως η απελθούσα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου φιλοξενούσε μέχρι τώρα μια μπαταρία με χωρητικότητα 30 kWh στην κορυφαία έκδοσή του.