Ο διαβόητος θρύλος του Skyline και του GT-R θα συνεχιστεί και στην ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης, όπως επιβεβαίωσε η Nissan. Ο διάδοχός του ιαπωνικού supercar θα είναι ένα πανίσχυρο μηχάνημα αγωνιστικής οδήγησης που θα βασιστεί στο κτηνώδες πρωτότυπο Hyper Force που παρουσίασε η εταιρεία της Γιοκοχάμα στο πρόσφατο Mobility Show του Τόκιο.
Το πρωτότυπο αυτό παράγει 1.341 ίππους με μειωμένο βάρος -για τα δεδομένα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων- χάρη στις μπαταρίες στέρεου τύπου στο δάπεδό του, τις οποίες η Nissan προγραμματίζει να βγάλει στη μαζική παραγωγή το 2028.
Είναι φυσικά τετρακίνητο, ενώ πολλαπλά σχεδιαστικά στοιχεία του -όπως τα τέσσερα κυκλικά πίσω φώτα του- παραπέμπουν άμεσα στην τρέχουσα γενιά του GT-R. Στο τελευταίο παραπέμπει και το έμβλημα Hyper Force στην ουρά, που έχει το σχέδιο και την αισθητική του εμβλήματος GT-R.
«Είναι ένα πολύ τολμηρό και ένα απτό όνειρο να το πετύχουμε μέχρι το τέλος της δεκαετίας» είπε στο αγγλικό Autocar ο διευθυντής σχεδιασμού της Nissan, Giovanny Arroba. «Το σχήμα, οι αναλογίες και η αισθητική του δεν βασίζονται μόνο στη φαντασία. Είναι μια ματιά στο πώς θα μπορούσε να είναι και το όνειρο είναι ακόμα διαυγές», πρόσθεσε.
Ο Arroba είπε επίσης ότι το Hyper Force έτυχε γενικώς καλής υποδοχής, αν και υπάρχει μια σχετική πώλωση μεταξύ όσων δεν βλέπουν με καλό μάτι ένα ηλεκτρικό supercar και της νέας γενιάς αγοραστών που έχουν την αντίθετη άποψη για τον εξηλεκτρισμό του θρύλου GT-R.