Τα ηλεκτρικά προβλήματα προκαλούν «ηλεκτροσόκ» στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων εξαιτίας του υψηλού κόστους επισκευής τους σύμφωνα με το δείκτη αξιοπιστίας του Warranty Direct’s Reliability Index ενώ επίσης σημαντικό θεωρείται το γεγονός ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν μόλις 3 χρόνια εγγύηση.
Βέβαια ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων που προσφέρουν εργοστασιακές εγγυήσεις έως και 7 έτη αλλά είναι λίγοι…
Σύμφωνα με την έρευνα πάνω από το 25% των αυτοκινήτων της δοκιμής υπέστη βλάβη το τέταρτο έτος κυκλοφορίας του ενώ σημαντική αύξηση κατέγραψαν και τα ελαττώματα που παρουσιάστηκαν στους άξονες αλλά και στις αναρτήσεις μεταξύ του 3ου και 4ου έτους κυκλοφορίας των οχημάτων η οποία αφορούσε πάνω από ένα στα πέντε αυτοκίνητα.
Οι βλάβες του κινητήρα είναι η τρίτη πιο συνηθισμένη αιτία που καταγράφεται στα αυτοκίνητα μετά το 3ο έτος κυκλοφορίας τους σε ποσοστό 17%.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών, οι βλάβες στον κλιματισμό και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά προβλήματα αποτελούν τις πιο συχνές ζημιές μόλις ένα αυτοκίνητο εισέλθει στο 4ο έτος της ηλικίας του.
Τα δεδομένα που αναλύθηκαν αφορούσαν τις πολιτικές εγγύησης που έχουν τεθεί σε ισχύ από το 2015 και απέδειξαν ότι τα ηλεκτρολογικά προβλήματα είναι τα πιο πιθανά που μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος ο ιδιοκτήτης οχήματος με ηλικία 3 ετών.
Ωστόσο ο λογαριασμός επισκευής για βλάβη κινητήρα σε ένα αυτοκίνητο 4 ετών είναι σημαντικά ακριβότερος σε σχέση με ένα όχημα 3 ετών καθώς το πρώτο ανέρχεται σε πάνω από 805 ευρώ έναντι 655 ευρώ.
Τα ελαττώματα στα κιβώτια ταχυτήτων επίσης κοστίζουν ποιο ακριβά σε ένα αυτοκίνητο 4 ετών και κυμαίνεται σε 980 ευρώ έναντι 880 ευρώ για την επισκευή ενός οχήματος 3ετίας.
Το κόστος επισκευής του συστήματος διεύθυνσης μειώνεται μεταξύ των αυτοκινήτων με ηλικία 3 ή 4 ετών κατά 110 ευρώ και κυμαίνεται σε 581 ευρώ.
Συνολικά, το μέσο κόστος επισκευής για ένα αυτοκίνητο τεσσάρων ετών είναι 525 ευρώ.