Ίμολα: Τερματισμός στο Top-10 για την ομάδα Peugeot TotalEnergies

    Μετά από μία συγκινητική απόδοση του Fratelli d’Italia, του εθνικού ύμνου της Ιταλίας, που τραγουδήθηκε a cappella μπροστά σε περισσότερους από 65.000 tifosi, τα 36 αυτοκίνητα του WEC παρατάχθηκαν για να συμμετάσχουν στον αγώνα των έξι ωρών στην στενή πίστα της Imola κάτω από έναν συννεφιασμένο ουρανό.

    Και τα δύο PEUGEOT 9X8 κέρδισαν μία θέση στην εκκίνηση. Ο Paul Di Resta (#93) ολοκλήρωσε τον πρώτο γύρο στην 6η θέση, ενώ ο Loïc Duval (#94) ήταν 10ος στο πρώτο του πέρασμα από την ευθεία των πιτς. Οι οδηγοί της Peugeot TotalEnergies υπερασπίστηκαν σθεναρά τις θέσεις τους στην πίστα μέχρι το πρώτο τους pit stop (γύροι 34 και 36).

    Καθυστερώντας ελαφρώς στο pit lane από άλλο αυτοκίνητο, η πρώτη στάση του Paul Di Resta ήταν μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, και επανήλθε στην 11η. Περίπου 20 γύρους αργότερα, το #93 χτυπήθηκε από ένα αντίπαλο Hypercar αυτοκίνητο και κάνοντας τετ-α-κε, έπεσε στην 14η θέση. Ο Paul επανήλθε και πάλι στη 12η θέση πριν παραδώσει το τιμόνι στον έτερο οδηγό του αυτοκινήτου, τον Jean-Eric Vergne.

    Εν τω μεταξύ, το #94 πέρασε στην πρώτη 10άδα μετά την πρώτη του στάση στα πιτς, αλλά στη συνέχεια δέχτηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για επαφή νωρίτερα στον αγώνα. Ο Malthe Jakobsen ανέλαβε το τιμόνι του #94 Peugeot 9X8 στην 14η θέση και κάνοντας μια σειρά από γρήγορους γύρους, μπήκε στο top 10 μέχρι τα μέσα του αγώνα.

    Μετά από μια σειρά από διπλές επισκέψεις στα πιτς, που επιβράβευσαν την στρατηγική της ομάδας, ο αγώνας μπήκε υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC), και τα δύο PEUGEOT 9X8, των Malthe και Jean-Eric παραδόθηκαν στον Stoffel Vandoorne (#94) και Mikkel Jensen (#93) για τους τελευταίους γύρους. Τα δύο γαλλικά Hypercars ήταν τότε με διαφορετικές στρατηγικές ελαστικών: τέσσερα ολοκαίνουργια μεσαία ελαστικά για το #94 και τέσσερα μεσαία ελαστικά που είχαν προηγουμένως χρησιμοποιηθεί στα Προκριματικά για το #93. 

    Σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες, τα PEUGEOT 9X8s θα βρεθούν στο ιστορικό circuit Spa-Francorchamps στο Βέλγιο για τον 3ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIA WEC 2025. 

    ΤΙ ΔΗΛΩΣΑΝ

    Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport: «Το #94 δυστυχώς είχε πρόβλημα μετά το τελευταίο pit stop και δεν μπορούσε να ξεπεράσει το #5 Porsche στο τέλος. Μετά το τετ-α-κε του #93 που προκλήθηκε από άλλο αυτοκίνητο, ήταν δύσκολο να επιστρέψουμε στον αγώνα και δεν σταθήκαμε τυχεροί με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Είναι ένα μικτό αποτέλεσμα συνολικά, με δυνατές εμφανίσεις στα προκριματικά, αλλά και κάποια απογοήτευση στον αγώνα. Δεν μπορέσαμε να μπούμε γρήγορα στο γκρουπ των πρωτοπόρων και σε μια πίστα όπως η Imola όπου το προσπέρασμα είναι τόσο δύσκολο, αυτό μας εμπόδισε να πετύχουμε καλύτερο αποτέλεσμα, παρά τον βελτιωμένο ρυθμό μας.» 

    Loïc Duval (PEUGEOT 9X8 #94): «Το να ξεκινά κάποιος από την 11η θέση δεν είναι ποτέ εύκολο, αλλά είχα μια καλή εκκίνηση συνολικά. Ήμασταν σε μια ελαφρώς διαφορετική στρατηγική, για εξοικονόμηση καυσίμου για να παρατείνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το πρώτο stint. Δυστυχώς, πήραμε 10 δευτερόλεπτα ποινή για μία επαφή. Στο δεύτερο stint μου ήμουν καλός, και παρά την φθορά των ελαστικών, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά συνεπές και ανταγωνιστικό.» 

    Mikkel Jensen (PEUGEOT 9X8 #93): «Είδα μερικές σταγόνες στο παρμπρίζ στην αρχή του stint μου, ενώ ήμουν με τέσσερα μεσαία ελαστικά, αλλά η βροχή δεν ήρθε ποτέ, οπότε αποδείχθηκε ότι κάναμε την σωστή επιλογή. Η 9η θέση δεν είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, αλλά ένα μικρό στρατηγικό λάθος μπορεί εύκολα να σε ρίξει από την 5η στη 15η θέση.»