Τη στιγμή που η κυβέρνηση Trump έχει «παγώσει» την εφαρμογή των επιπλέον δασμών 25% στο Μεξικό και στον Καναδά μέχρι τις 2 Απριλίου, ο όμιλος Stellantis συνεργάζεται με τους προμηθευτές και τους διανομείς της στις Ηνωμένες Πολιτείες για να μετριάσει τις βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις που μπορεί να προκαλέσει η εφαρμογή τους.
Ήδη ο όμιλος Stellantis έχει επισπεύσει την κατασκευή των αυτοκινήτων που έχουν ήδη παραγγελθεί από πελάτες στις ΗΠΑ προκειμένου να γλιτώσει από τους επιπλέον δασμούς που θα επιβάλλει η κυβέρνηση Trump από τις 2 Απριλίου ενώ προσπαθεί να εξάγει στις ΗΠΑ όσο επιπλέον καινούρια οχήματα μπορεί ώστε εκείνα να βρίσκονται στις φορολογικές αποθήκες ή στους αντιπροσώπους που έχει στις ΗΠΑ πριν την ημερομηνία έναρξης επιβολής επιπλέον δασμών σε ποσοστό 25%.
Για τον ίδιο λόγο επίσης μεταφέρει επίσης στοκ ανταλλακτικών στους αντιπροσώπους στις ΗΠΑ τα οποία επίσης παράγονται σε Μεξικό και Καναδά ώστε να γλιτώσει από τους επιπλέον δασμούς και στα εξαρτήματα.
«Το απόθεμα ασφαλείας των ανταλλακτικών μας που κανονικά θα κρατούσαμε σε έναν προμηθευτή, βρίσκεται ήδη στις ΗΠΑ. Δεν λειτουργούμε συνήθως έτσι. Αλλά για να μετριαστεί ο βραχυπρόθεσμος αντίκτυπος, έχουμε λάβει ορισμένα μέτρα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Stellantis συνεργάζεται επίσης με αντιπροσώπους για τη συλλογή παραγγελιών για μονάδες που μπορεί να επηρεαστούν για να προσπαθήσουν να τις παράγουν έως τα τέλη Μαρτίου», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Doug Ostermann.
Απόθεμα για 70 έως 80 ημέρες
Ο όμιλος Stellantis σύμφωνα με τον Οικονομικό της Διευθυντή αυτή τη στιγμή έχει απόθεμα καινούριων αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες στις ΗΠΑ για 70 με 80 ημέρες τα οποία παράγονται στον Καναδά ή στο Μεξικό. Η αυτοκινητοβιομηχανία παράγει τη σειρά φορτηγών Ram Heavy Duty, το pickup ProMaster, το Jeep Compass και τους κινητήρες Hemi V-8 6,4 λίτρων στο Μεξικό, και κατασκευάζει το μίνι βαν Chrysler Pacifica και το ηλεκτρικό Dodge Charger Daytona στον Καναδά.