Μετά την τεράστια επιτυχία του διαφημιστικού, “Η μέρα της Μαρμότας” με πρωταγωνιστή τον Bill Murray, το οποίο προβλήθηκε στο φετινό Super Bowl και ήδη έχει ξεπεράσει τα 50 εκατομμύρια θεάσεις στο youtube, η Jeep ανακοίνωσε μια ακόμα συνεργασία που ξεσηκώνει –ιδιαίτερα- το νεανικό κοινό. Με τη συνεργασία με το δημοφιλές pop συγκρότημα Now United, η Jeep, δημιουργεί μια σειρά προωθητικών ενεργειών, ξεκινώντας με το video clip του νέου τραγουδιού του συγκροτήματος με τίτλο “Come Together.”, το οποίο μέσα σε 24 ώρες ξεπέρασε το 1,8 εκατομμύρια προβολές.
Στο video clip πρωταγωνιστεί το Jeep Renegade, το πλέον νεανικό μοντέλο της μάρκας που έφερε το όνομα Jeep κοντά σε ένα ευρύτερο κοινό που αναζητά παράλληλα με τις παραδοσιακές αξίες της Jeep την ευελιξία και τη χρηστικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις.
Το συγκρότημα Now United είναι το πρώτο pop συγκρότημα, το οποίο αποτελείται από 15 τραγουδιστές που προέρχονται από 15 διαφορετικές χώρες και αποτελεί δημιούργημα που διάσημου μουσικού παραγωγού Simon Fuller. Το συγκρότημα αριθμεί περισσότερους από 40 εκατομμύρια φίλους σε όλο τον κόσμο και αποτελεί μια ακόμα μεγάλη επιτυχία του Fuller, ο οποίος βρίσκεται πίσω από τεράστια ονόματα της μουσικής βιομηχανίας, όπως τα Spice Girls, η Amy Winehouse και η Annie Lennox.
«Η Jeep είναι πραγματικά μια παγκόσμια μάρκα, άμεσα αναγνωρίσιμη σε κάθε γωνιά του κόσμου. Οι φίλοι μας μοιράζονται μαζί μας το πάθος για ελευθερία και αυθεντικότητα, όπως και οι Now United. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία με το συγκρότημα και τον Simon Fuller που εκφράζει και ενώνει τους φίλους μας με έναν πραγματικά μοναδικό τρόπο.» ανέφερε ο Olivier Francois, Επικεφαλής Marketing της FCA.
«Είμαι ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με τον Olivier Francois, έναν ιδιοφυή άνθρωπο με πρωτοποριακές ιδέες. Η Jeep είναι μια μάρκα θρύλος και μοιραζόμαστε μαζί της το πνεύμα της περιπέτειας. Η συμμετοχή του Jeep Renegade στο video clip “Come Together”, αποτελεί την πρώτη, από μια σειρά πρωτότυπων ιδεών που έχουμε σκεφτεί.» ανέφερε ο Simon Fuller.