Για περισσότερα από 75 χρόνια, η E-Class αποτελεί το πρότυπο στα μεσαίας κατηγορίας πολυτελή sedan. Τώρα η Mercedes-Benz ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τα business sedan: η νέα E-Class δείχνει τον δρόμο για τη μετάβαση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση. Ταυτόχρονα, η νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών επιτρέπει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία για τον χρήστη. Τα πρώτα μοντέλα sedan της σειράς 214 θα φτάσουν στους Εξουσιοδοτημένους Διανομείς Πωλήσεων της Ευρώπης το φθινόπωρο του 2023.
Κλασικές αναλογίες και γραμμές που προσδίδουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα
Η νέα E-Class έχει τις αναλογίες ενός κλασικού sedan τριών όγκων: κοντός μπροστινός πρόβολος με μακρύ καπό κινητήρα και καμπίνα επιβατών, το λεγόμενο greenhouse, αρκετά προς τα πίσω. Αυτή τη σχεδίαση «cab backward» συμπληρώνει αρμονικά ο ιδανικών αναλογιών πίσω πρόβολος.
Μια μαύρη επιφάνεια σαν ενιαίο πάνελ συνδέει την επένδυση του ψυγείου με τους προβολείς. Αυτό το ένθετο σε μαύρο γυαλιστερό θυμίζει οπτικά τα μοντέλα Mercedes-EQ. Ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού, η τρισδιάστατη επένδυση ψυγείου είναι σύγχρονης ή κλασικής σχεδίασης. Η νέα E-Class διαθέτει προβολείς LED High Performance στον βασικό της εξοπλισμό ενώ προαιρετικά διατίθεται το σύστημα DIGITAL LIGHT. Όλες οι εκδόσεις προβολέων διακρίνονται για τη χαρακτηριστική τους σχεδίαση τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Ως τυπικό χαρακτηριστικό της μάρκας, τα φώτα ημερήσιων διαδρομών έχουν το σχήμα φρυδιού. Τα powerdome τονίζουν το μπροστινό καπό.
Στο προφίλ αναδεικνύονται οι αρμονικές αναλογίες και η χαρακτηριστική σχεδίαση «cab-backward» με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Οι επίπεδες λαβές θυρών που είναι γνωστές από τα πολυτελή μοντέλα Mercedes-Benz διατίθενται προαιρετικά. Οι δύο ξεχωριστές χαρακτηριστικές γραμμές στο πλάι τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα LED δύο τμημάτων ξεχωρίζουν με νέο περίγραμμα και ειδική σχεδίαση: το μοτίβο αστεριών και στις δύο μονάδες φώτων συνθέτει μια ξεχωριστή σχεδίαση τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.
Η MBUX Superscreen ως το αποκορύφωμα της εσωτερικής σχεδίασης
Ο πίνακας οργάνων είναι η επιτομή της ψηφιακής εμπειρίας στο εσωτερικό. Εάν η E-Class διαθέτει την προαιρετική οθόνη συνοδηγού, η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια της MBUX Superscreen επεκτείνεται έως την κεντρική οθόνη. Οπτικά αποκομμένη από αυτή ξεχωρίζει η οθόνη οδηγού που βρίσκεται στο οπτικό του πεδίο. Τα μοντέλα χωρίς οθόνη συνοδηγού διαθέτουν ένα μεγάλο διακοσμητικό στοιχείο που εκτείνεται στο κέντρο. Η κεντρική οθόνη φαίνεται να αιωρείται πάνω από την κοίλη επιφάνεια αυτού του διακοσμητικού στοιχείου.
Το μπροστινό τμήμα του πίνακα οργάνων φωτίζεται από τη φωτεινή λωρίδα του ενεργού ατμοσφαιρικού φωτισμού. Αυτή ακολουθεί ένα ευρύ τόξο από το παρμπρίζ, περνάει από τις κολόνες Α και καταλήγει στις πόρτες. Έτσι δημιουργείται μια αίσθηση άνετου χώρου. Μια φαινομενικά αιωρούμενη μονάδα χειρισμού στο πάνω τμήμα της επένδυσης των θυρών ταιριάζει με την εμφάνιση των γυάλινων επιφανειών των οθονών.
Η κεντρική κονσόλα έχει σχεδιαστεί ως μία ενιαία μονάδα και συγχωνεύεται σε ευθεία γραμμή στο κάτω τμήμα του πίνακα οργάνων. Στο μπροστινό μέρος, μια θήκη αποθήκευσης με καπάκι και ποτηροθήκες είναι ενσωματωμένη στο τρισδιάστατο διακοσμητικό στοιχείο. Στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας κυριαρχεί ένα υποβραχιόνιο με μαλακή επένδυση.
Η κεντρική επένδυση της πόρτας ενώνεται αρμονικά με το υποβραχιόνιο με μία κοίλη κίνηση. Το μπροστινό τμήμα έχει σχεδιαστεί ως ένα μεταλλικό στοιχείο υψηλής τεχνολογίας. Λειτουργεί ως χειρολαβή και περικλείει τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Ένα άλλο κύριο χαρακτηριστικό είναι η αιωρούμενη μονάδα χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης για τα καθίσματα και τη λαβή ανοίγματος πόρτας.
Το περίγραμμα της επιφάνειας του καθίσματος και της πλάτης ρέει κομψά από το εσωτερικό προς το εξωτερικό και μοιάζει να αιωρείται πάνω από τη βάση του καθίσματος χάρη στη σχεδίαση που παίζει με τα επίπεδα. Οι κατακόρυφες εσοχές ακολουθούν το εξωτερικό περίγραμμα και ανοίγουν προς τα πάνω.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία, η E-Class διακρίνεται στην κατηγορία της. Ο οδηγός απολαμβάνει πέντε χιλιοστά περισσότερο εσωτερικό ύψος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι μεγάλοι κερδισμένοι είναι οι πίσω επιβάτες χάρη στο κατά δύο εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο: Ο χώρος για τα γόνατα και ο μέγιστος χώρος ποδιών αυξάνονται κατά 10 και 17 χιλιοστά αντίστοιχα. Το πλάτος στο ύψος των αγκώνων στο πίσω μέρος έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο: πλέον φτάνει τα 1519 χιλιοστά. Πρόκειται για αύξηση κατά 25 χιλιοστά και σχεδόν στα επίπεδα της S-Class. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 540 λίτρα.
Στις μισές εκδόσεις, οι κινητήρες είναι plug-in υβριδικοί
Χάρη στον συστηματικό εξηλεκτρισμό και την έξυπνη μείωση κυβισμού, η νέα E-Class θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της αποδοτικότητας. Τα μισά από όλα τα μοντέλα θα είναι plug-in υβριδικά τέταρτης γενιάς. H γκάμα μοντέλων έχει ήδη αυτό το μεγάλο ποσοστό υβριδικών εκδόσεων από την παρουσίαση στην αγορά. Τρεις από τις έξι εκδόσεις της E-Class συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης και με εκείνα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines). Αντίστοιχα, με τον εξηλεκτρισμό βάσει αναγκών, η γκάμα κινητήρων διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ευελιξία του διεθνούς δικτύου παραγωγής.
Εκτός από υπερπλήρωση, τόσο οι πετρελαιοκινητήρες όσο και οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν έξυπνη υποστήριξη από μια ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG). Είναι επομένως ήπια υβριδικά. Χάρη στη χρήση μιας νέας μπαταρίας, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα αυξήθηκε από 15 σε 17 kW και η ροπή ώθησης σε 205 Nm.
Γκάμα μοντέλων κατά την Ευρωπαϊκή παρουσίαση στην αγορά (κινητήρες εσωτερικής καύσης/ήπια υβριδικά):
E 200 | E 220 d | E 220 d 4MATIC | ||
Κυβισμός | cc | 1999 | 1993 | 1993 |
Ισχύς | kW/hp | 150/204 | 145/197 | 145/197 |
στις | σ.α.λ. | 5800 | 3600 | 3600 |
Πρόσθ. ισχύς (ενίσχυση) | kW/hp | 17/23 | 17/23 | 17/23 |
Μέγ. ροπή στρέψης | Nm | 320 | 440 | 440 |
στις | σ.α.λ. | 1800-4000 | 1800-2800 | 1800-2800 |
Πρόσθ. ροπή στρέψης (ενίσχυση) | Nm | 205 | 205 | 205 |
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, WLTP | l/100 km | 7,3-6,4 | 5,5-4,8 | 5,7-4,9 |
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο WLTP1 | g/km | 166-144 | 143-125 | 149-130 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 7,5 | 7,6 | 7,8 |
Τελική ταχύτητα | km/h | 240 | 238 | 234 |
Η Mercedes-Benz θα προσφέρει τουλάχιστον τρία plug-in υβριδικά μοντέλα τέταρτης γενιάς με την παρουσίαση της νέας E-Class στην αγορά.
Με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 hp) και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), σε πολλές περιπτώσεις και για πολλές ημέρες οι διαδρομές θα γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά, χωρίς χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα ακολουθήσουν και άλλα plug-in υβριδικά μοντέλα με πετρελαιοκινητήρες.
Γκάμα μοντέλων κατά την Ευρωπαϊκή παρουσίαση στην αγορά (plug-in υβριδικά):
E 300 e | E 300 e 4MATIC | E 400 e 4MATIC | ||
Κυβισμός | cc | 1999 | 1999 | |
Ονομαστική ισχύς, κινητήρα εσωτερικής καύσης | kW/hp | 150/204 | 185/252 | |
Ονομαστική ροπή στρέψης, κινητήρα εσωτερικής καύσης | σ.α.λ. | 320 | 400 | |
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρα | kW/hp | 95/129 | 95/129 | |
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρα | Nm | 440 | 440 | |
Ισχύς συστήματος | kW | 230 | 280 | |
Ροπή συστήματος | Nm | 550 | 650 | |
Ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας υψηλής τάσης | kWh | 25,4 | 25,4 | |
Τελική ταχύτητα | km/h | 236 | 234 | 250 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 6,4 | 6,5 | 5,3 |
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP) | l/100 km | 0,8 – 0,5 | 0,9 – 0,6 | 0,9 – 0,6 |
Κατανάλωση ρεύματος σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)2 | kWh/100 km | 20,7 – 18,4 | 21,6 – 19,2 | 21,6 – 19,2 |
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένες (WLTP)2 | g/km | 18 – 12 | 20 – 14 | 20 – 14 |
Ηλεκτρική αυτονομία (EAER, WLTP)2 | km | 97 – 115 | 95 – 109 | 95 – 109 |
Αερανάρτηση AIRMATIC και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα
H ευέλικτη οδική συμπεριφορά της νέας E-Class οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ακριβή καθοδήγηση των μπροστινών τροχών από τέσσερις βραχίονες ανάρτησης στον καθένα. Στον πίσω άξονα, η βελτιστοποιημένη ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με πέντε συνδέσμους εξασφαλίζει εξαιρετικό έλεγχο των τροχών και εξαιρετική ευστάθεια στην ευθεία. Και στους δύο άξονες, τα ελατήρια και οι αποσβεστήρες συνδυάζονται με ένα γόνατο ανάρτησης και δεν εμπλέκονται σε εργασίες καθοδήγησης τροχών, επομένως η ανάρτηση αποκρίνεται με την αντίστοιχη ευαισθησία. Το μπροστινό υποπλαίσιο και ο φορέας του πίσω άξονα απομονώνουν την ανάρτηση και το αμάξωμα από κραδασμούς και θόρυβο. Στον βασικό εξοπλισμό, τα ήπια υβριδικά μοντέλα διαθέτουν ανάρτηση AGILITY CONTROL με χαλύβδινα ελατήρια και σύστημα επιλεκτικής απόσβεσης. Είναι επίσης 15 χιλιοστά χαμηλότερη από την ανάρτηση των plug-in υβριδικών.
Η νέα E-Class διατίθεται με το πακέτο τεχνολογίας στον προαιρετικό εξοπλισμό. Αυτό περιλαμβάνει το ολοκληρωμένο σύστημα αερανάρτησης AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+ και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Η ανάρτηση AIRMATIC με αερόσουστες και προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες ADS+ ανταποκρίνεται με μεγάλη ευαισθησία. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της ανάρτησης AIRMATIC είναι το σύστημα ρύθμισης ύψους. Διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος ανεξάρτητα από το φορτίο του οχήματος, ενώ κάνει και διορθώσεις όταν χρειάζεται.
Η νέα E-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή, χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι 4,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 90 εκατοστά.
Εντυπωσιακή, καθηλωτική εμπειρία ψυχαγωγίας
Στην E-Class, οι επιβαίνοντες μπορούν να απολαύσουν μουσική, παιχνίδια και περιεχόμενο streaming με σχεδόν όλες τις αισθήσεις. Χάρη στις ψηφιακές καινοτομίες στο εσωτερικό, η E-Class είναι πλέον πιο έξυπνη, επιτυγχάνοντας μια νέα διάσταση εξατομίκευσης και αλληλεπίδρασης. Ταυτόχρονα, η αρχιτεκτονική των ηλεκτρονικών βασίζεται περισσότερο στο λογισμικό και λιγότερο στο υλικό.
Οι υπολογιστικές λειτουργίες που προηγουμένως διενεργούνταν σε ξεχωριστούς τομείς, πλέον διενεργούνται σε έναν μόνο επεξεργαστή. Έτσι, οι οθόνες και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX μοιράζονται έναν νέο, πολύ ισχυρό κεντρικό ενσωματωμένο υπολογιστή. Αυτή η μορφή δικτύωσης βελτιώνει την απόδοση και την ταχύτητα των ροών δεδομένων.
Το πακέτο ψυχαγωγίας (MBUX Entertainment Plus) θα είναι διαθέσιμο για τη νέα E-Class. Περιλαμβάνει υπηρεσίες Mercedes me connect και ένα πακέτο δεδομένων από τρίτο πάροχο. Ανάλογα με την αγορά, χρησιμοποιείται μια μονάδα επικοινωνίας με τεχνολογία μετάδοσης 5G. Με το πρότυπο κινητής τηλεφωνίας 5G επιτυγχάνονται κατά πολύ ταχύτεροι ρυθμοί μετάδοσης δεδομένων σε σχέση με LTE/UMTS.
Το ψηφιακό κλειδί οχήματος είναι πλέον διαθέσιμο για iPhone και Apple® Watch
Με το ψηφιακό κλειδί οχήματος, ο οδηγός μπορεί να θέσει σε λειτουργία ή να κλειδώσει την E-Class πολύ απλά μέσω μιας συμβατής συσκευής. Υπάρχει επίσης δυνατότητα κοινής χρήσης κλειδιών: χρησιμοποιώντας διάφορα ψηφιακά κανάλια μπορεί κάποιος να προσκαλέσει μέλη της οικογένειας ή φίλους να χρησιμοποιήσουν την E-Class. Με αυτόν τον τρόπο, ο ιδιοκτήτης του οχήματος μπορεί να εκχωρήσει διάφορα δικαιώματα, παρέχοντας μόνο πρόσβαση στο όχημα ή επιτρέποντας επίσης την οδήγησή του. Το όχημα μπορεί να αναγνωρίσει πολλούς χρήστες ταυτόχρονα, ενώ είναι δυνατή η κοινή χρήση του ψηφιακού κλειδιού οχήματος από έως και 16 άτομα. Στις αγορές όπου διατίθενται υπηρεσίες Mercedes me connect, η προεγκατάσταση για το ψηφιακό κλειδί οχήματος αποτελεί μέρος του πακέτου άνεσης KEYLESS-GO. Αυτός ο συνδυασμός εξοπλισμού είναι διαθέσιμος στη νέα E-Class από το πακέτο Premium και πάνω.
Μουσική που την βλέπεις!
Με τον νέο ενεργό ατμοσφαιρικό φωτισμό με απεικόνιση ήχου, οι επιβαίνοντες στη νέα E-Class μπορούν να βιώσουν μουσικά κομμάτια ή ήχους από ταινίες ή εφαρμογές με τρεις αισθήσεις: να τα ακούσουν (προαιρετικά και με τεχνολογία Dolby Atmos®), να τα νιώσουν (μέσω μετατροπέων ήχου στο προαιρετικό ηχοσύστημα Burmester® 4D surround) και να τα «δουν». Η απεικόνιση πραγματοποιείται στη φωτεινή λωρίδα του ενεργού ατμοσφαιρικού φωτισμού (προαιρετικός εξοπλισμός). Για πρώτη φορά, αυτό συμβαίνει σε ολόκληρη την E-Class. Για παράδειγμα, μουσική με γρήγορο ρυθμό θα προκαλέσει γρήγορες εναλλαγές φωτός, ενώ ένας πιο ρευστός ηχητικός ρυθμός θα δημιουργήσει απαλές χρωματικές εναλλαγές.
Η εμπειρία ψυχαγωγίας για τον συνοδηγό είναι πάντα εντυπωσιακή. Στην προαιρετική οθόνη του, ο συνοδηγός μπορεί να παρακολουθήσει δυναμικό περιεχόμενο, όπως τηλεόραση ή streaming βίντεο, ακόμη και όταν ο οδηγός κοιτάζει προς την πλευρά του. Αυτό συμβαίνει επειδή η οθόνη έχει εναλλάξιμες λειτουργίες. Η προηγμένη λειτουργία ιδιωτικότητας που βασίζεται σε κάμερες μειώνει τη φωτεινότητά της και συνεπώς τον κίνδυνο απόσπασης της προσοχής του οδηγού.
Νέες εφαρμογές τρίτων, κάμερα selfie και βιντεοκάμερα
Οι προγραμματιστές λογισμικού της Mercedes-Benz έχουν αναπτύξει ένα νέο επίπεδο συμβατότητας που επιτρέπει την εγκατάσταση εφαρμογών τρίτων. Κατά την παρουσίαση της E-Class στην αγορά, οι ακόλουθες εφαρμογές είναι διαθέσιμες στην κεντρική οθόνη: η πλατφόρμα ψυχαγωγίας «TikTok», το παιχνίδι «Angry Birds», η συνεργατική εφαρμογή «Webex» και η εφαρμογή γραφείου «Zoom», καθώς και το πρόγραμμα περιήγησης «Vivaldi». Επιπλέον, η πύλη ψυχαγωγίας ZYNC (προαιρετικά) προσφέρει streaming βίντεο, περιεχόμενο κατά παραγγελία, διαδραστικές εμπειρίες, τοπικά προγράμματα βίντεο, αθλητικά, ειδήσεις, παιχνίδια και πολλά άλλα στην κεντρική οθόνη και τις οθόνες επιβατών, μέσω μιας διεπαφής χρήστη.
Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι μια κάμερα selfie και μια βιντεοκάμερα (μέρος της προαιρετικής MBUX Superscreen) στο επάνω μέρος του πίνακα οργάνων. Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο, ο οδηγός μπορεί να συμμετάσχει σε διαδικτυακές βιντεοδιασκέψεις μέσω π.χ. του «Webex» και να τραβήξει προσωπικές φωτογραφίες και βίντεο.
Το MBUX προσφέρει ακόμα περισσότερη άνεση χειρισμού. Με τη λειτουργία «Just Talk», το έξυπνο σύστημα φωνητικών εντολών μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί χωρίς τη λέξη-κλειδί «Hey Mercedes». Όταν η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη, εμφανίζεται ένα κόκκινο σύμβολο μικροφώνου στην οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα είναι έτοιμο και περιμένει εντολές.
Μεγαλύτερη καθημερινή ευκολία: οι «ρουτίνες»
Η Mercedes-Benz εξετάζει την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) ώστε το όχημα να μαθαίνει ποια συστήματα άνεσης χρησιμοποιούν οι επιβαίνοντες επανειλημμένα. Όπου οι περιστάσεις είναι οι ίδιες, στόχος είναι η ΤΝ να αυτοματοποιήσει τέτοιες λειτουργίες. Το αποτέλεσμα είναι η εξατομικευμένη αυτοματοποίηση. Η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί τον όρο «ρουτίνα» για αυτήν την καινοτομία, η ανάπτυξη της οποίας έχει ήδη προχωρήσει σημαντικά.
Κατά την παρουσίαση της νέας E-Class οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν υποδείγματα για τυποποιημένες ρουτίνες. Θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσουν οι ίδιοι ρουτίνες. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιβαίνοντες μπορούν να συνδέσουν διάφορες λειτουργίες και συνθήκες. Για παράδειγμα, “Ενεργοποίησε τη θέρμανση καθισμάτων και ρύθμισε τον ατμοσφαιρικό φωτισμό σε ζεστό πορτοκαλί χρώμα εάν η θερμοκρασία εσωτερικού χώρου είναι κάτω από τους δώδεκα βαθμούς Κελσίου”.
ENERGIZING COMFORT και THERMOTRONIC με ψηφιακό έλεγχο αερισμού
Καταπραϋντικοί ήχοι, τονωτικό μασάζ, ζωντανό φωτός – Η Mercedes-Benz προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ευεξίας με τα διαμορφώσιμα προγράμματα ENERGIZING COMFORT και τις εξατομικευμένες συστάσεις του ENERGIZING COACH. Η E-Class σηματοδοτεί το ντεμπούτο ενός νέου χαρακτηριστικού: Το πρόγραμμα κατά της ναυτίας του ENERGIZING COMFORT μπορεί να βοηθήσει τους επιβάτες να ανακουφιστούν από τα συμπτώματα. Μεσοπρόθεσμα, έχει προγραμματιστεί η παρουσίαση μιας λειτουργίας βιοανατροφοδότησης για το ENERGIZING COACH. Αυτό μπορεί να μειώσει το αίσθημα άγχους με ασκήσεις αναπνοής.
Με το αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMOTRONIC (προαιρετικός εξοπλισμός) διατίθεται ψηφιακός έλεγχος αερισμού για βελτιστοποιημένη εμπειρία άνεσης. Ρυθμίζει αυτόματα τους μπροστινούς αεραγωγούς σε μια επιθυμητή λειτουργία αερισμού. Αυτό μπορεί να γίνει για κάθε θέση ξεχωριστά μέσω του προφίλ χρήστη, για παράδειγμα. Ωστόσο, θα εξακολουθήσει να είναι δυνατή η ρύθμιση των στομίων των αεραγωγών με το χέρι ως συνήθως.
Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
Ο βασικός εξοπλισμός της E-Class με συστήματα υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνει ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC, ATTENTION ASSIST, ενεργή υποβοήθηση πέδησης, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης ορίων ταχύτητας. Η κατάσταση και δραστηριότητα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης εμφανίζονται σε προβολή πλήρους οθόνης στον τρόπο λειτουργίας «Υποβοήθηση» της οθόνης του οδηγού.
Σε συνδυασμό με την κάμερα, το ATTENTION ASSIST παρέχει επίσης προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού στην τρισδιάστατη οθόνη οδηγού (προαιρετικός εξοπλισμός): εάν τα μάτια του οδηγού δεν εστιάζουν στον δρόμο για αρκετά δευτερόλεπτα, το ATTENTION ASSIST μπορεί να ανιχνεύσει απόσπαση προσοχής και να προειδοποιήσει τον οδηγό ακουστικά και οπτικά. Εάν ο οδηγός συνεχίσει να μην στρέφει την προσοχή του στην κατάσταση της κυκλοφορίας, υπάρχει κλιμάκωση με δεύτερη προειδοποίηση και συνεχή προειδοποιητικό ήχο. Εάν ο οδηγός εξακολουθεί να μην ανταποκρίνεται στην προειδοποίηση, το σύστημα θα ξεκινήσει της διαδικασία ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης μέσω της ενεργούς υποβοήθησης ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης.
Το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus προσφέρεται επίσης ως προαιρετικός εξοπλισμός, για παράδειγμα μαζί με το πακέτο Premium. Σε αυτό περιλαμβάνεται το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας. Όπως συμβαίνει ήδη στους αυτοκινητόδρομους, η E-Class μπορεί πλέον να επανεκκινεί αυτόματα και κατά την κίνηση στην πόλη και στους επαρχιακούς δρόμους, αν παραμείνει ακίνητη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ακόμα ένα νέο χαρακτηριστικό: εάν το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης παύσει να είναι διαθέσιμο επειδή η διαγράμμιση του δρόμου δεν είναι ξεκάθαρα ορατή, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό με δονήσεις στο τιμόνι.
Εξελιγμένο αμάξωμα και συντονισμένα συστήματα συγκράτησης
Η φιλοσοφία ασφάλειας της E-Class βασίζεται σε ένα αμάξωμα με ιδιαίτερα άκαμπτο κλωβό επιβατών και ειδικά παραμορφώσιμα στοιχεία απόσβεσης σύγκρουσης. Τα συστήματα συγκράτησης, π.χ. ζώνες ασφαλείας και αερόσακοι, είναι ειδικά προσαρμοσμένα στην όλη αυτή φιλοσοφία. Σε περίπτωση ατυχήματος είναι δυνατόν να ενεργοποιούνται με τέτοιο τρόπο ώστε η δράση τους για την προστασία των επιβαινόντων να προσαρμόζεται στην εκάστοτε κατάσταση.
Εκτός από τους αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης ένας αερόσακος γονάτων στην πλευρά του οδηγού. Αυτός προστατεύει τα πόδια από επαφή με τη κολόνα του τιμονιού ή τον πίνακα οργάνων σε σοβαρή μετωπική σύγκρουση. Οι αερόσακοι παραθύρων του βασικού εξοπλισμού μειώνουν τον κίνδυνο να χτυπήσει το κεφάλι στο πλευρικό παράθυρο ή να χτυπηθεί από ξένα αντικείμενα. Σε περίπτωση σοβαρής πλευρικής σύγκρουσης, ο αερόσακος παραθύρου στην πλευρά της πρόσκρουσης εκτείνεται από την κολόνα Α έως την κολόνα C σαν κουρτίνα πάνω από τα μπροστινά και πίσω πλευρικά παράθυρα. Εάν ανιχνευθεί ανατροπή, οι αερόσακοι παραθύρων μπορούν να ενεργοποιηθούν και στις δύο πλευρές. Εκτός από το σύστημα προστασίας κεφαλής, οι πλευρικοί αερόσακοι έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τη θωρακική περιοχή σε περίπτωση σοβαρής πλευρικής σύγκρουσης – και στα εξωτερικά πίσω καθίσματα (προαιρετικά).
Επιπλέον, τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με κεντρικό αερόσακο, ανάλογα με τη χώρα. Πυροτεχνικοί προεντατήρες και περιοριστές δύναμης ζωνών ασφαλείας σε όλα τα εξωτερικά καθίσματα αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Υλικά που εξοικονομούν πόρους
Πολλά εξαρτήματα της E-Class κατασκευάζονται εν μέρει από υλικά εξοικονόμησης πόρων (ανακυκλωμένα υλικά και ανανεώσιμες πρώτες ύλες). Για το βασικό κάθισμα της E-Class χρησιμοποιούνται επενδύσεις από άβαφο μαλλί αλπακά σε συνδυασμό με ανακυκλωμένο υλικό. Στο αφρώδες υλικό των καθισμάτων χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά πιστοποιημένες ανακυκλωμένες πρώτες ύλες σύμφωνα με την προσέγγιση «ισοζυγίου μάζας» και οι ιδιότητές τους δεν διαφέρουν από εκείνες των πρώτων υλών που παράγονται από αργό πετρέλαιο. Με αυτόν τον τρόπο, η ανάγκη για ορυκτούς πόρους μπορεί να μειωθεί διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα των προϊόντων.
Ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στην παραγωγή στο εργοστάσιο του Ζίντελφινγκεν
Από το 2022, η Mercedes-Benz παράγει με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε όλα τα εργοστάσιά της παγκοσμίως. Η ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται από εξωτερικές πηγές παράγεται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές και, ως εκ τούτου, δεν έχει εκπομπές CO2. Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση της παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στις τοποθεσίες της. Θα πραγματοποιηθούν επενδύσεις για την περαιτέρω επέκταση των φωτοβολταϊκών σε ολόκληρη την εγκατάσταση του Ζίντελφινγκεν έως το τέλος του 2024. Στο Ζίντελφινγκεν συνεχίζεται επίσης η προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης νερού και της ποσότητας των παραγόμενων αποβλήτων.
Η E-Class, μια πολύ μεγάλη ιστορία επιτυχίας
Από το 1946, η Mercedes-Benz έχει κατασκευάσει περισσότερα από 16 εκατομμύρια οχήματα της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Η κληρονομιά της E-Class ανάγεται στις πρώτες ημέρες της μάρκας. Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι προηγούμενες εταιρείες από τις οποίες προέκυψε η Mercedes-Benz παρουσίασαν αντίστοιχα οχήματα στην αγορά.
Όταν οι δραστηριότητες ξανάρχισαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, επέστρεψε στην παραγωγή το μοντέλο 170 V (W 136) που είχε αρχικά παρουσιαστεί το 1936. Το 1947 ακολούθησε το Sedan ως το πρώτο μεταπολεμικό επιβατικό αυτοκίνητο της Mercedes-Benz. Το μοντέλο 180 (W 120) του 1953 με αυτοφερόμενο αμάξωμα «Ponton» εισήγαγε νέα τεχνικά δεδομένα και χαρακτηριστικά. Το 1961, ακολούθησαν οι τετρακύλινδρες εκδόσεις της σειράς «Tailfin» (W 110). Το 1968, η ανώτερη μεσαία κατηγορία της σειράς «Stroke/8» (W 114/115) σηματοδότησε το επόμενο μεγάλο βήμα. Η σειρά μοντέλων 123 που ακολούθησε από το 1976 αποδείχθηκε ακόμη πιο επιτυχημένη.
Η σειρά μοντέλων 124 που παρήχθη από το 1984 έως το 1995 έφερε το όνομα E-Class για πρώτη φορά από τα μέσα του 1993. Το μπροστινό μέρος με διπλούς προβολείς και η καινοτόμος τεχνολογία ήταν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της σειράς μοντέλων 210 που παρουσιάστηκε το 1995. Η E-Class της σειράς μοντέλων 211 ξεκίνησε στις αρχές του 2002. Το 2009 ακολούθησε η σειρά μοντέλων E-Class 212 (Sedan και Estate) και 207 (Cabrio και Coupé). Η σειρά μοντέλων E-Class 213 της Mercedes-Benz έκανε το ντεμπούτο της το 2016 και από το 2017 για πρώτη φορά και ως All-Terrain. Επιπλέον, υπάρχουν τα coupé και τα cabrio της σειράς μοντέλων 238.
Ο βασικός εξοπλισμός της νέας E–Class στην Ελλάδα
Κωδικός και περιγραφή εξοπλισμού | Βενζίνη/Πετρέλαιο | PHEV |
Βαφή αμαξώματος : 197 Μεταλλικό μαύρο “obsidian” | X | X |
Ταπετσαρία : 301 Ύφασμα Μαύρο | X | X |
Πρόσθετες υπηρεσίες για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα | X | |
Apple CarPlay | X | X |
Android Auto | X | X |
Κάμερα οπισθοπορείας | X | X |
Υποβοήθηση νεκρού σημείου | X | X |
Active Parking Assist περιλ. PARKTRONIC | X | X |
DISTRONIC PLUS – Σύστημα ρύθμισης απόστασης | X | X |
Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας | X | X |
Καθρέπτες με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία | X | X |
Αερόσακος γονάτων οδηγού | X | X |
Κεντρικός αερόσακος | X | X |
Remote Services Premium | X | X |
eCall – Σύστημα κλήσης εκτάκτου ανάγκης (Hermes) | X | X |
Σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο | X | X |
Συνδεσιμότητα και φόρτιση plus | – | X |
Αυτόματο Κιβώτιο 9G-TRONIC | X | X |
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών | X | X |
Προεγκατάσταση MBUX Entertainment Plus | X | X |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες | X | X |
Speed Limit Assist | X | X |
Ψηφιακό ραδιόφωνο | X | X |
ATTENTION ASSIST – Σύστημα εφίστασης προσοχής | X | X |
THERMATIC – σύστημα κλιματισμού | X | X |
Περιβαλλοντικός φωτισμός με προβολή λογότυπου | X | X |
Προβολείς LED | X | X |
Πυροσβεστήρας | X | X |
Προεγκατάσταση ψηφιακού ραδιοφώνου | X | X |
Καθίσματα άνεσης | X | X |
KEYLESS GO | X | X |
Ατμοσφαιρικός φωτισμός | X | X |
Προεγκατάσταση κλιματισμού για θερμές χώρες | X | – |
Σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων με τεχνολογία EURO 6 | X | X |
Καλώδιο φόρτισης 5m, για wallbox & δημόσιο σταθμό φόρτισης έως 11 KW (Type 2, 3-phase, 16 A) | X | |
EQ Boost starter-alternator | X | – |
Καλώδιο φόρτισης 5m, για οικιακή πρίζα έως 1.8 kW (230 V, 1-phase, 8 A), type E/F CEE 7/7 | – | X |
Γραμμή Εσωτερικού Avantgarde | X | X |
Επένδυση οροφής σε ύφασμα γκρι “crystal” | X | X |
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών σε δέρμα nappa | X | X |
Βελούδινα πατάκια | X | X |
Γραμμή Εξωτερικού Avantgarde | X | X |
Ανάρτηση άνεσης | X | |
AVANTGARDE – σύστημα ανάρτησης | X | – |
Ζάντες αλουμινίου 5-ακτίνων 45.7 cm [18″] | X | |
Ζάντες αλουμινίου [17″] 43.2 cm, 5 διπλών ακτίνων | X | – |
Πακέτο άνεσης | X | X |
Υποστήριξη μέσης 4 σημείων | X | X |
Πακέτο Comfort Connectivity | X | X |
Υπηρεσίες πλοήγησης | X | X |
Προεγκατάσταση για πληροφορίες κυκλοφορίας – Live Traffic Information | X | X |
Πακέτο Αdvanced | X | X |
Πακέτο σύνδεσης για smartphone | X | X |
Προεγκατάσταση για κοινή χρήση αυτοκινήτων | X | X |
Αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα 1/3:2/3 | X | X |
Widescreen Cockpit | X | X |
Adaptive Main Beam Assist – Προσαρμοζόμενο ύψος δέσμης φωτός | X | X |
Πακέτο USB | X | X |
Κεντρική Οθόνη 12.3’’ | X | X |
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα | X | X |
Ασύρματη φόρτιση και σύνδεση μέσω Bluetooth | X | X |
Ρεζερβουάρ καυσίμου με αυξημένη χωρητικότητα 66 λίτρα | X | – |
TIREFIT με συμπιεστή ελαστικών | X | X |
Θερινά ελαστικά | X | X |
Κάθισμα συνοδηγού με αισθητήρα βάρους | X | X |
Σάκος για τον χώρο αποσκευών | X | X |
Σύστημα προστασίας πεζών | X | X |
Οι τιμές της νέας Ε-Class στην Ελλάδα:
Μοντέλο | Κύλινδροι/ Κυβισμός |
Ισχύς | Τιμή | |
E 200 | L4/1.999 cm3 | 150+17kW | 64.450€ | |
E 300 e | L4/1.999 cm3 | 150+95kW | 84.300€ | |
E 300 e 4MATIC | L4/1.999 cm3 | 150+95kW | 87.300€ | |
Ε 400 e 4MATIC | L4/1.999 cm3 | 185+95kW | 91.550€ | |
E 220 d | L4/1.993 cm3 | 145+17kW | 66.450€ | |
E 220 d 4MATIC | L4/1.993 cm3 | 145+17kW | 69.200€ |
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ιστορία της E-Class εδώ.
Τεχνικά στοιχεία
Mercedes-Benz E 220 d
Κινητήρας | |||
Αριθμός κυλίνδρων / διάταξη | 4/ σε σειρά | ||
Κυβισμός | cc | 1993 | |
Ονομαστική ισχύς | kW/hp | 145/197 | |
σε | σ.α.λ | 3600 | |
Επιπλέον ηλεκτρ. απόδοση ηλεκτροκινητήρα (boost) | kW/hp | 17/23 | |
Ονομαστική ροπή | Nm | 440 | |
σε | σ.α.λ | 1800-2800 | |
Επιπλέον ροπή (boost) | Nm | 205 | |
Αναλογία συμπίεσης | 15.5:1 | ||
Σχηματισμός Μίγματος | Έγχυση υπό υψηλή πίεση | ||
Μετάδοση ισχύος | |||
Κίνηση | Πίσω κίνηση | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο 9G TRONIC | ||
Αναλογίες σχέσεων | |||
1η/2η/3η/4η/5η/6η/7η | 5.35/3.24/2.25/1.64/1.21/1.00/0.87/0.72/0.60 | ||
Όπισθεν | 4.80 | ||
Ανάρτηση | |||
Εμπρός άξονας | Εμπρός άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Πίσω άξονας | Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Σύστημα πέδησης | Εσωτ. αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ABS, Brake Assist, ESP® | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα | ||
Τροχοί | 7.5 J x 17 H2 ET 30 | ||
Ελαστικά | 225/60 R 17 | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Μεταξόνιο | mm | 2961 | |
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο | mm | 1634/1648 | |
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4949/1880/1468 | |
Κύκλος στροφής | m | 11.6 | |
Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, VDA | litres | 540 | |
Απόβαρο συμφ.με ΕΕ | kg | 1915 | |
Ωφέλιμο φορτίο | kg | 615 | |
GVWR | kg | 2530 | |
Ρεζερβουάρ καυσίμου / εκ των οποίων ρεζέρβα | litres | 66/7 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση, εκπομπή ρύπων | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 7.6 | |
Μεγ. ταχύτητα | km/h | 238 | |
Συνδ. κατανάλωση[17] (WLTP) | l/100 km | 5.5-4.8 | |
Συνδ. εκπομπή CO21 (WLTP) | g/km | 143-125 | |
Κατηγορία ρύπων | Euro 6 | ||
Mercedes-Benz E 220 d 4MATIC
Κινητήρας | |||
Αριθμός κυλίνδρων / διάταξη | 4/σε σειρά | ||
Κυβισμός | cc | 1993 | |
Ονομαστική ισχύς | kW/hp | 145/197 | |
σε | rpm | 3600 | |
Επιπλέον ηλεκτρ. απόδοση ηλεκτροκινητήρα (boost) | kW/hp | 17/23 | |
Ονομαστική ροπή | Nm | 440 | |
σε | rpm | 1800-2800 | |
Επιπλέον ροπή (boost) | Nm | 205 | |
Αναλογία συμπίεσης | 15.5:1 | ||
Σχηματισμός Μίγματος | Έγχυση υπό υψηλή πίεση | ||
Μετάδοση ισχύος | |||
Κίνηση | Τετρακίνηση | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο 9G TRONIC | ||
Αναλογίες σχέσεων | |||
1η/2η/3η/4η/5η/6η/7η | 5.35/3.24/2.25/1.64/1.21/1.00/0.87/0.72/0.60 | ||
Όπισθεν | 4.80 | ||
Ανάρτηση | |||
Εμπρός άξονας | Εμπρός άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Πίσω άξονας | Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Σύστημα πέδησης | Εσωτ. αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ABS, Brake Assist, ESP® | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα | ||
Τροχοί | 8 J x 18 H2 ET 32.5 | ||
Ελαστικά | 225/55 R 18 | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Μεταξόνιο | mm | 2961 | |
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο | mm | 1629/1643 | |
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4949/1880/1469 | |
Κύκλος στροφής | m | 12.0 | |
Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, VDA | litres | 540 | |
Απόβαρο συμφ.με ΕΕ | kg | 1975 | |
Ωφέλιμο φορτίο | kg | 605 | |
GVWR | kg | 2580 | |
Ρεζερβουάρ καυσίμου / εκ των οποίων ρεζέρβα | litres | 66/7 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση, εκπομπή ρύπων | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 7.8 | |
Μεγ. ταχύτητα | km/h | 234 | |
Συνδ. κατανάλωση[18] (WLTP) | l/100 km | 5.7-4.9 | |
Συνδ. εκπομπή CO21 (WLTP) | g/km | 149-130 | |
Κατηγορία ρύπων | Euro 6 | ||
Mercedes-Benz E200
Κινητήρας | |||
Αριθμός κυλίνδρων / διάταξη | 4/σε σειρά | ||
Κυβισμός | cc | 1999 | |
Ονομαστική ισχύς | kW/hp | 150/204 | |
σε | rpm | 5800 | |
Επιπλέον ηλεκτρ. απόδοση ηλεκτροκινητήρα (boost) | kW/hp | 17/23 | |
Ονομαστική ροπή | Nm | 320 | |
σε | rpm | 1600-4000 | |
Επιπλέον ροπή (boost) | Nm | 205 | |
Αναλογία συμπίεσης | 10.0:1 | ||
Σχηματισμός Μίγματος | Έγχυση υπό υψηλή πίεση | ||
Μετάδοση ισχύος | |||
Κίνηση | Πίσω κίνηση | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο 9G TRONIC | ||
Αναλογίες σχέσεων | |||
1η/2η/3η/4η/5η/6η/7η | 5.35/3.24/2.25/1.64/1.21/1.00/0.87/0.72/0.60 | ||
Όπισθεν | 4.80 | ||
Ανάρτηση | |||
Εμπρός άξονας | Εμπρός άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Πίσω άξονας | Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Σύστημα πέδησης | Εσωτ. αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ABS, Brake Assist, ESP® | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα | ||
Τροχοί | 7.5 J x 17 ET 30 | ||
Ελαστικά | 225/60 R 17 | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Μεταξόνιο | mm | 2961 | |
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο | mm | 1634/1648 | |
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4949/1880/1468 | |
Κύκλος στροφής | m | 11.6 | |
Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, VDA | litres | 540 | |
Απόβαρο συμφ.με ΕΕ | kg | 1825 | |
Ωφέλιμο φορτίο | kg | 625 | |
GVWR | kg | 2450 | |
Ρεζερβουάρ καυσίμου / εκ των οποίων ρεζέρβα | litres | 66/7 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση, εκπομπή ρύπων | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 7.5 | |
Μεγ. ταχύτητα | km/h | 240 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | l/100 km | 7.3-6.4 | |
Συνδ. εκπομπή CO21 (WLTP) | g/km | 166-144 | |
Κατηγορία ρύπων | Euro 6 | ||
Mercedes-Benz E 300 e
Κινητήρας | |||
Αριθμός κυλίνδρων / διάταξη | 4/σε σειρά | ||
Κυβισμός | cc | 1999 | |
Ονομαστική ισχύς, βενζινοκινητήρας | kW/hp | 150/204 | |
Σε | rpm | 6100 | |
Ονομαστική ροπή | Nm | 320 | |
σε | rpm | 2000-4000 | |
Αναλογία συμπίεσης | 10.0:1 | ||
Σχηματισμός μίγματος | Έγχυση υπό υψηλή πίεση | ||
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρας | kW | 95 | |
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρας | Nm | 440 | |
Απόδοση συστήματος | kW | 230 | |
Ροπή συστήματος | Nm | 550 | |
Μετάδοση ισχύος | |||
Κίνηση | Πίσω κίνηση | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο 9G TRONIC | ||
Αναλογίες σχέσεων | |||
1η/2η/3η/4η/5η/6η/7η | 5.35/3.24/2.25/1.64/1.21/1.00/0.87/0.72/0.60 | ||
Όπισθεν | 4.80 | ||
Αναρτήσεις | |||
Εμπρός άξονας | Εμπρός άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Πίσω άξονας | Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Σύστημα πέδησης | Εσωτ. αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ABS, Brake Assist, ESP® | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα | ||
Τροχοί, εμπρός/πισω | 8.5 J x 19 ET 35.5 / 9.5 J x 19 ET 51 | ||
Ελαστικά, εμπρός/πίσω | 245/40 R19, 275/35 R19 | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Μεταξόνιο | mm | 2961 | |
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο | mm | 1620/1603 | |
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4949/1880/1480 | |
Κύκλος στροφής | m | 11.6 | |
Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, VDA | litres | 370 | |
Απόβαρο συμφ.με ΕΕ | kg | 2210 | |
Ωφέλιμο φορτίο | kg | 595 | |
GVWR | kg | 2805 | |
Ρεζερβουάρ καυσίμου / εκ των οποίων ρεζέρβα | litres | 50/7 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση, εκπομπή ρύπων | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 6.4 | |
Μεγ. ταχύτητα | km/h | 236 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | l/100 km | 0,8-0,5 | |
Συνδ. κατανάλωση ισχύος4 (WLTP) | 20,7-18,4 | ||
Συνδ. εκπομπή CO24 (WLTP) | g/km | 18-12 | |
Κατηγορία ρύπων | Euro 6 | ||
Mercedes-Benz E 300 e 4ΜΑΤΙC
Κινητήρας | |||
Αριθμός κυλίνδρων / διάταξη | 4/in-line | ||
Κυβισμός | cc | 1999 | |
Ονομαστική ισχύς, βενζινοκινητήρας | kW/hp | 150/204 | |
Σε | rpm | 6100 | |
Ονομαστική ροπή | Nm | 320 | |
σε | rpm | 2000-4000 | |
Αναλογία συμπίεσης | 10.0:1 | ||
Σχηματισμός μίγματος | Έγχυση υπό υψηλή πίεση | ||
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρας | kW | 95 | |
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρας | Nm | 440 | |
Απόδοση συστήματος | kW | 230 | |
Ροπή συστήματος | Nm | 550 | |
Μετάδοση ισχύος | |||
Κίνηση | Τετρακίνηση | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο 9G TRONIC | ||
Αναλογίες σχέσεων | |||
1η/2η/3η/4η/5η/6η/7η | 5.35/3.24/2.25/1.64/1.21/1.00/0.87/0.72/0.60 | ||
Όπισθεν | 4.80 | ||
Αναρτήσεις | |||
Εμπρός άξονας | Εμπρός άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Πίσω άξονας | Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Σύστημα πέδησης | Εσωτ. αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ABS, Brake Assist, ESP® | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα | ||
Τροχοί, εμπρός/πισω | 8.5 J x 19 ET 35.5 / 9.5 J x 19 ET 51 | ||
Ελαστικά, εμπρός/πίσω | 245/40 R19, 275/35 R19 | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Μεταξόνιο | mm | 2961 | |
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο | mm | 1620/1603 | |
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4949/1880/1480 | |
Κύκλος στροφής | m | 12.0 | |
Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, VDA | litres | 370 | |
Απόβαρο συμφ.με ΕΕ | kg | 2265 | |
Ωφέλιμο φορτίο | kg | 595 | |
GVWR | kg | 2860 | |
Ρεζερβουάρ καυσίμου / εκ των οποίων ρεζέρβα | litres | 50/7 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση, εκπομπή ρύπων | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 6.5 | |
Μεγ. ταχύτητα | km/h | 234 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | l/100 km | 0,9-0,6 | |
Συνδ. κατανάλωση ισχύος4 (WLTP) | 21,6-19,2 | ||
Συνδ. εκπομπή CO24 (WLTP) | g/km | 20-14 | |
Κατηγορία ρύπων | Euro 6 | ||
Mercedes-Benz E 400 e 4MATIC
Κινητήρας | |||
Αριθμός κυλίνδρων / διάταξη | 4/σε σειρά | ||
Κυβισμός | cc | 1999 | |
Ονομαστική ισχύς, βενζινοκινητήρας | kW/hp | 185/252 | |
Σε | rpm | 5800 | |
Ονομαστική ροπή | Nm | 400 | |
σε | rpm | 3200-4000 | |
Αναλογία συμπίεσης | 10.0:1 | ||
Σχηματισμός μίγματος | Έγχυση υπό υψηλή πίεση | ||
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρας | kW | 95 | |
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρας | Nm | 440 | |
Απόδοση συστήματος | kW | 280 | |
Ροπή συστήματος | Nm | 650 | |
Μετάδοση ισχύος | |||
Κίνηση | Τετρακίνηση | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο 9G TRONIC | ||
Αναλογίες σχέσεων | |||
1η/2η/3η/4η/5η/6η/7η | 5.35/3.24/2.25/1.64/1.21/1.00/0.87/0.72/0.60 | ||
Όπισθεν | 4.80 | ||
Αναρτήσεις | |||
Εμπρός άξονας | Εμπρός άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Πίσω άξονας | Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, ελατήρια, αμορτισέρ, σταθεροποιητής | ||
Σύστημα πέδησης | Εσωτ. αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ABS, Brake Assist, ESP® | ||
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα | ||
Τροχοί, εμπρός/πισω | 8.5 J x 19 ET 35.5 / 9.5 J x 19 ET 51 | ||
Ελαστικά, εμπρός/πίσω | 245/40 R19, 275/35 R19 | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Μεταξόνιο | mm | 2961 | |
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο | mm | 1620/1603 | |
Μήκος/πλάτος/ύψος | mm | 4949/1880/1480 | |
Κύκλος στροφής | m | 12.0 | |
Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, VDA | litres | 370 | |
Απόβαρο συμφ.με ΕΕ | kg | 2265 | |
Ωφέλιμο φορτίο | kg | 595 | |
GVWR | kg | 2860 | |
Ρεζερβουάρ καυσίμου / εκ των οποίων ρεζέρβα | litres | 50/7 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση, εκπομπή ρύπων | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | s | 5.3 | |
Μεγ. ταχύτητα | km/h | 250 | |
Συνδ. κατανάλωση (WLTP) | l/100 km | 0,9-0,6 | |
Συνδ. κατανάλωση ισχύος4 (WLTP) | 21,6-19,2 | ||
Συνδ. εκπομπή CO24 (WLTP) | g/km | 20-14 | |
Κατηγορία ρύπων | Euro 6 | ||