Η Peugeot αποκάλυψε σημαντικές τεχνικές λεπτομέρειες του ηλεκτρικού e-308 που θα ξεκινήσει να διατίθεται από τα μέσα του 2023.
Άλλωστε όπως έχει ανακοινώσει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία στο παρελθόν προτίθεται να ενισχύσει τη γκάμα του νέου 308 με μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή παράλληλα με τις plug-in hybrid εκδόσεις αλλά και τις παραδοσιακές με τους κινητήρες βενζίνης και diesel.
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία αναμένεται να μπει στην παραγωγή στα μέσα του 2023, θα είναι διαθέσιμη σε μια μόνο έκδοση ισχύος και μπαταρίας, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι ισχυρότερη και πιο αποδοτική σε σχέση με εκείνη του μικρότερου 208.
Όπως και στο e-208, έτσι και στο νέο e-308 ο ηλεκτροκινητήρας θα βρίσκεται εγκατεστημένος κάτω από το εμπρός καπό (όπως και ο ενσωματωμένος φορτιστής) αποδίδοντας ισχύ 156 ίππων και ροπή 270 Nm, τιμές αυξημένες κατά 20 ίππους και 10 Nm αντίστοιχα.
Φυσικά, η κίνηση στο νέο ΕV της Peugeot θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μονής σχέσης.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 400V θα βρίσκεται στο δάπεδο και δεν θα επηρεάζει το χώρο για τους επιβάτες ή του πορτ-μπαγκάζ είναι πιο ενισχυμένη σε σχέση με εκείνη του 208 φτάνοντας αισίως έτσι τις 54 kWh, τιμή που αναμένεται να εξασφαλίζει στο νέο e-308 αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση που θα φτάνει στα 400 περίπου χιλιόμετρα.
H μπαταρία θα βρίσκεται στο δάπεδο και δεν θα επηρεάζει ούτε το χώρο για τους επιβάτες ούτε το πορτμπαγκάζ
H μέγιστη δε ισχύς που θα μπορεί να υποστηρίξει ο συσσωρευτής ενέργειας κατά τη διαδικασία ταχείας φόρτισης είναι τα 100 kW.
Προς το παρόν και με δεδομένο ότι οι πρώτες παραδόσεις του νέου e-308 θα ξεκινήσουν στις αρχές του φθινοπώρου του 2023, οι τιμές διάθεσης δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί.