Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, η iconic μοτοσυκλέτα μεγάλων αποστάσεων της Honda, εισέρχεται στο 25YM με ολοκαίνουργιο χρώμα και ανανεωμένα γραφικά. Η στάνταρ ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™) συνδυάζεται με εμπρός τροχό 19 ιντσών, ελαστικό 110/80-19 και ύψος σέλας 835/855mm. Ο δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1.084 κ.εκ. παράγει άφθονη ροπή που φτάνει τα 112Nm. Ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων χρησιμοποιεί μια μονάδα μέτρησης αδράνειας έξι αξόνων για τη διαχείριση των HSTC, cornering ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control και της λειτουργίας ανίχνευσης στροφής στην έκδοση DCT. Η πρακτικότητα είναι εξασφαλισμένη με τα πολλαπλά προφίλ οδήγησης, το στάνταρ cruise control, τα θερμαινόμενα γκριπ, τη θύρα USB, την παροχή ACC και την έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5 ιντσών με Apple CarPlay®, Android Auto®* και συνδεσιμότητα Bluetooth. Οι διπλοί προβολείς LED διαθέτουν φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL) και φώτα στροφής. Η επιλογή του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση κατά την εκκίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες. Με τέσσερα εξατομικευμένα πακέτα γνήσιων αξεσουάρ Honda – Urban, Rally, Travel και Adventure – έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τον τέλειο σύντροφο για τα ταξίδια σας.
Η 25YM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports μοιράζεται το πλαίσιο και τον κινητήρα, με την CRF1100L Africa Twin η οποία έχει off-road προσανατολισμό. Στον αντίποδα, η Adventure Sports έχει διαφορετική προσωπικότητα και στόχους και συγκεκριμένα να προσφέρει στους αναβάτες πραγματικές δυνατότητες για διηπειρωτικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και πρακτικότητα εντός και εκτός δρόμου.
Για ισχυρή επιτάχυνση, ειδικά με δύο αναβάτες και όταν η μοτοσυκλέτα είναι πλήρως φορτωμένη, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 1.084 κ.εκ. παράγει μέγιστη ροπή 112Nm και μέγιστη ισχύ 102 PS (75kW).
Το σύστημα ανάρτησης Showa EERA προσφέρει βέλτιστο, συνεχώς ρυθμιζόμενο έλεγχο απόσβεσης. Τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ – SOFT, MID, HARD και OFF–ROAD – καλύπτουν κάθε είδους οδηγική κατάσταση, ενώ το USER mode προσφέρει δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η προφόρτιση του πίσω ελατηρίου μπορεί τώρα να ρυθμίζεται εν κινήσει.
Ο μπροστινός τροχός των 19ιντσών φορά ένα ελαστικό 110/80-19, που προσφέρει εντυπωσιακή πρόσφυση και ανατροφοδότηση του μπροστινού ελαστικού για καλύτερη σταθερότητα και άνεση στο δρόμο όταν είναι πλήρως φορτωμένη; Η διαδρομή της ανάρτησης, εμπρός και πίσω, είναι στα 210/200mm, βελτιώνοντας την ικανότητα χειρισμού στο δρόμο και διευκολύνοντας την πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος.
Τον touring χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας έρχεται να υποστηρίξει ιδανικά το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου των 24,8 λίτρων, η αυξημένη προστασία από τον άνεμο, η ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις, το μεγάλο προστατευτικό του κάρτερ, η αλουμινένια πίσω σχάρα καθώς και οι τροχοί με tubeless ελαστικά. Η παροχή ACC και τα θερμαινόμενα γκριπ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το DCT έχει εξελιχθεί ώστε να εξασφαλίζει μία πιο φυσική και ανάλαφρη αίσθηση τόσο κατά την εκκίνηση όσο και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων ελέγχει, όχι μόνο το HSTC 7 επιπέδων, αλλά και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού (Wheelie Control) 3 επιπέδων, το Cornering ABS (με ρύθμιση off-road), το Rear Lift Control (σύστημα αποφυγής ανύψωσης πίσω τροχού) και το σύστημα του DCT που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα στρίβει. Υπάρχουν τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης URBAN, TOUR, GRAVEL και OFF-ROAD.
Σχεδιασμένο για πλήρη έλεγχο, το τρίγωνο της θέσης οδήγησης διαμορφώνεται από μία λεπτή σέλα και το ψηλό τιμόνι. Το ύψος της σέλας είναι στα 835/855mm. Δύο Φώτα Ημέρας LED – Dual LED Daytime Running Lights (DRL) περιλαμβάνουν Cornering Lights τριών σταδίων – που προσαρμόζουν αυτόματα τη δέσμη φωτισμού στη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας βέλτιστη ορατότητα και βελτιώνοντας την ασφάλεια. Το Cruise control και τα θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” κρατά ενήμερο τον αναβάτη για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, και είναι συμβατή με Apple CarPlay®, Android Auto®* και συνδεσιμότητα Bluetooth.
Η 25YM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports θα διατίθεται σε δύο επιλογές χρωμάτων, οι οποίες συνοδεύονται από τολμηρά νέα γραφικά, με τον χρωματισμό Pearl Glare White (Tricolour) να αποτίει φόρτο τιμής στους εμβληματικούς συνδυασμούς τριών χρωμάτων της XRV750 Africa Twin.
Τεχνικές προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Παράλληλος Δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και κεφαλή Unicam |
Κυβισμός | 1084κ.εκ. |
Διάμετρος x Διαδρομή | 92mm x 81.5mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.5:1 |
Μέγιστη ισχύς | 102 PS (75kW) στις 7.500 σαλ. |
Μέγιστη ροπή | 112Nm στις 5.500 σαλ. |
Επίπεδο θορύβου | MT: Lurban 75.0dB, Lwot 80.5dB DCT: Lurban 75.4dB, Lwot 80.4dB |
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού | MT: 4.8 l
DCT: 5.2 l |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Τροφοδοσία | PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 24,8L |
Εκπομπές CO2 | 114g/km |
Κατανάλωση καυσίμου | MT: 20.5km/l [4.9 l/100km]
DCT: 20.5km/l [4.9 l/100km] |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-6Ah Li-ion BATTERY |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | |
Τύπος Συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια, Αλουμινένιος μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (Cam Assist & Slipper)
DCT: 2 υγροί πολύδισκοι συμπλέκτες με σπειροειδή ελατήρια |
Τύπος κιβωτίου | 6 Τάχυτο Χειροκίνητο (6 τάχυτο DCT) |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα O-ring |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ημίδιπλο |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις
(Μ Π Υ) |
2.305mm x 960mm x 1.475mm |
Μεταξόνιο | 1.550mm |
Γωνία κάστερ | 27.5° |
Ίχνος | 106 mm |
Ύψος σέλας | 835/855mm (επιλογή χαμηλής σέλας 795mm) |
Απόσταση από το έδαφος | 220mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | MT: 243kg
DCT: 253kg |
Ακτίνα στροφής | 2.6Μ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι της SHOWA με εσωτερικό σωλήνα διαμέτρου 45mm, και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 210mm |
Πίσω | Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης με έλεγχο από απόσταση και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 200 mm. |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Εμπρός | 19M/C x MT2.50 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη |
Πίσω | 18M/C x MT4.00 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη |
Εμπρός ελαστικό | 110/80-R19M/C 59V (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41 |
Πίσω ελαστικό | 150/70-R18M/C 70H (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41 |
ΦΡΕΝΑ | |
ABS | Δικάναλο με IMU Επιλέξιμο ABS MODE με ρύθμιση ON road και OFF road |
Εμπρός | Δύο πλευστοί δίσκοι τύπου ‘wave’ 310mm με αλουμινένια πλήμνη, ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο |
Πίσω | Δίσκος τύπου ‘wave’ 256mm με μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Όργανα LCD, οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |
Συνδεσιμότητα | Bluetooth και Apple CarPlay®/Android Auto®* (ενσύρματο) |
USB | Ναι |
Πρίζα 12V | Ναι |
Auto Winker Cancel | Ναι |
Quickshifter | Προαιρετικό (μόνο MT) |
Σύστημα προστασίας | Immobiliser |
Cruise Control | Ναι |
Cornering Lights | Ναι |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά | Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, IMU 6 αξόνων HSTC και Wheelie control |
*Η εφαρμογή Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.
** Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο, προαιρετικό εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.