Κάθε προσδοκία ξεπέρασε ο κινητήρας Skyactiv-X της Mazda

Πέραν κάθε προσδοκίας κινείται η ζήτηση των αυτοκινήτων Mazda με τους κινητήρες Skyactiv-X.

Ο κορυφαίος κινητήρας είναι διαθέσιμος στο Mazda 3 αλλά και στο SUV της εταιρείας CX-30.

«Από τότε που ξεκινήσαμε να διαθέτουμε τον κινητήρα, βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια ευχάριστη έκπληξη καθώς το 60% των παραγγελιών για το Mazda 3 θα είναι εξοπλισμένα με τον κινητήρα Skyactiv-X, όπως επίσης και το 45% των παραγγελιών για το CX-30» τόνισε ο CEO της Mazda Europe, Yasuhiro Aoyama.

Το ενδιαφέρον για το νέο κινητήρα είναι «πολύ υψηλότερο από το αναμενόμενο», δήλωσε στην Automotive News Europe.

Το νέο Mazda 3 κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο, με την επιλογή του κινητήρα Skyactiv-X να είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο. Το CX-30 ξεκίνησε στα μέσα Οκτωβρίου με παραλλαγές diesel και βενζίνης αλλά και του κινητήρα Skyactiv-X.

Ο κ. Aoyama εκτιμά ότι το CX-30 θα είναι το best-seller μοντέλο της Mazda στην Ευρώπη το επόμενο έτος καθώς φέτος αυτή την θέση την έχει το SUV μεσαίου μεγέθους CX-5.

Ο κινητήρας Skyactiv-X πωλείται σε υψηλότερη τιμή σε σχέση με άλλα μηχανικά σύνολα καθώς συνδυάζει τις αρετές των βενζινοκινητήρων με των πετρελαιοκινητήρων.

Η Mazda αναφέρει ότι ο κινητήρας παρέχει στους οδηγούς την απόλυτη απόδοση ενός βενζινοκινητήρα και την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 ενός κινητήρα diesel.

Στο Mazda3, ο κινητήρα Skyactiv-X εκπέμπει 5% έως 10% λιγότερο CO2 από έναν βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων στο ίδιο αυτοκίνητο ενώ σε σχέση με έναν πετρελαιοκινητήρα η βελτίωση κυμαίνεται μεταξύ 1,5% αι 7%.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας Skyactiv-X χωρητικότητας 2 λίτρων είναι εξοπλισμένος με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 24 volt και αποδίδει 180 ίππους και 224 Nm ροπής με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται μεταξύ 122 έως 157 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με το νέο πρότυπο μέτρησης WLTP.

Στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να μειώσει τις εκπομπές CO2 από το στόλο των καινούργιων αυτοκινήτων, η Mazda θα λανσάρει το ηλεκτρικό MX-30 στην Ευρώπη το ερχόμενο καλοκαίρι.