Kawasaki Z650: Supernaked Middleweight

  • Του Δημήτρη Γεωργόπουλου

Σαράντα χρόνια μετά την εμφάνιση της κλασικής Ζ650, η οποία διακρίθηκε στην εποχή της για τον εξελιγμένο συνδυασμό επιδόσεων, ελέγχου και χαμηλού βάρους, η εμβληματική ονομασία επιστρέφει με μια εξίσου εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα.

Ελαφρύ, γρήγορο και μοντέρνο, το νέο Z650 έχει ξεχωριστή εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα, συνδυάζοντας στοιχεία από τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sugomi της Kawasaki με μια λεπτή, αθλητική σιλουέτα που αντικατοπτρίζει το sport χαρακτήρα της. Τονίζοντας ακόμη περισσότερο την ταυτότητα Ζ, το LED πίσω φως σχηματίζει το σύμβολο “Z” όταν είναι αναμμένο.

Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 649 cc -που έχει εφαρμοστεί στα μοντέλα ER-6 και Versys- προσφέρει δυνατές επιδόσεις και έντονη ροπή, ιδιαίτερα στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών. Η αυξημένη ροπή στις χαμηλότερες στροφές ενισχύει τη χρηστικότητα της μοτοσυκλέτας στις καθημερινές μετακινήσεις, ευνοώντας ταυτόχρονα τη γρήγορη, sport οδήγηση. Συμβάλλει επίσης στη οικονομία καυσίμου, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4,2 l /100 km.

Το Ζ650 διαθέτει νέας σχεδίασης πλαίσιο χωροδικτύωμα και αλουμινένιο ψαλίδι, τα οποία μειώνουν σημαντικά το βάρος της μοτοσυκλέτας στα 187 kg και της χαρίζουν πολύ ελαφρύ χειρισμό και εντυπωσιακή ευελιξία. Η πίσω ανάρτηση Horizontal Back-Link συμβάλλει στη συγκέντρωση του βάρους στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, ενώ επιτυγχάνει καλύτερη ισορροπία μεταξύ sport συμπεριφοράς και άνεσης.

Η εργονομική θέση οδήγησης προσφέρει άνετη, φυσική στάση που εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη αλλά και του επιτρέπει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις sport δυνατότητες του Ζ650. Με χαμηλή σέλα ύψους 790 mm, το Ζ650 είναι μια ιδιαίτερα προσιτή μοτοσυκλέτα για ένα μεγάλο εύρος αναβατών.

Απολαυστικό για τις sport βόλτες του Σαββατοκύριακου όσο και πρακτικό στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, το Ζ650 έχει την εμφάνιση, τις επιδόσεις και την αξιοπιστία που περιμένει κάποιος από μια μοτοσυκλέτα με την ονομασία Ζ. 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 2-κύλινδρος Παράλληλος

Κυβισμός 649 cm³

Διάμετρος x διαδρομή 83 x 60 mm

Σχέση συμπίεσης 10.8:1

Σύστημα βαλβίδων DOHC, 8 βαλβίδες

Σύστημα καυσίμου Ψεκασμός καυσίμου: Ø 36 mm x 2 με διπλές πεταλούδες γκαζιού

Σύστημα εκκίνησης Μίζα

Λίπανση Εξαναγκασμένη λίπανση, ημίξηρο κάρτερ

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Μέγιστη ισχύς 50.2 kW {68 PS} / 8,000 rpm

Μέγιστη ροπή 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 rpm

Κατανάλωση καυσίμου 4.3 l/100 km

Εκπομπές καυσαερίων CO2 103 g/km

Κατανάλωση καυσίμου με κιτ ισχύος 35 kW 4.3 l/100 km

Εκπομπές καυσαερίων CO2 με κιτ ισχύος 35kW 104 g/km

Μετάδοση 6-ταχυτήτων

Τελική μετάδοση Αλυσίδα κλειστού τύπου

Σχέση αρχικής μετάδοσης 2.095 (88/42)

Σχέσεις ταχυτήτων, 1η 2.438 (39/16)

Σχέσεις ταχυτήτων, 2η 1.714 (36/21)

Σχέσεις ταχυτήτων, 3η 1.333 (32/24)

Σχέσεις ταχυτήτων, 4η 1.111 (30/27)

Σχέσεις ταχυτήτων, 5η 0.966 (28/29)

Σχέσεις ταχυτήτων, 6η 0.852 (23/27)

Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος, manual

 

ΦΡΕΝΑ & ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Φρένα, εμπρός Δύο ημίπλευστοι δίσκοι 300 mm, τύπου μαργαρίτα. Δαγκάνα: Διπίστονη

Φρένα, πίσω Μονός δίσκος 220 mm, τύπου μαργαρίτα. Δαγκάνα: Μονοπίστονη

Ανάρτηση, εμπρός 41 mm τηλεσκοπικό πιρούνι

Ανάρτηση, πίσω Horizontal Back-link με ρυθμιζόμενη προφόρτιση

 

ΠΛΑΙΣΙΟ & ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Τύπος πλαισίου Χωροδικτύωμα τύπου trellis, υψηλής αντοχής ατσάλι

Ίχνος 100 mm

Διαδρομή εμπρός τροχού 125 mm

Διαδρομή πίσω τροχού 130 mm

Ελαστικό, εμπρός 120/70ZR17M/C (58W)

Ελαστικό, πίσω 160/60ZR17M/C (69W)

Μ x Π x Υ 2,055 x 775 x 1,080 mm

Μεταξόνιο 1,410 mm

Απόσταση από το έδαφος 130 mm

Ύψος σέλας 790 mm

Χωρητικότητα καυσίμου 15 λίτρα

Βάρος (πλήρης) 187 kg 

Τιμή: 7.390€