Kawasaki Z900RS: H πανέμορφη ρετρό

  • Του Δημήτρη Γεωργόπουλου

Η μοτοσυκλέτα που έχω στα χέρια μου είναι η επαναφορά του φημισμένου Z1 του 1972. Παρόλο που υπάρχει το W800, το Z900 RS απεικονίζει μια πολύ πιο σύγχρονη έκδοση μίας ρετρό μοτοσυκλέτας με πολλά σύγχρονα, ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη.

Το Z900 RS, τονίζει το κλασικό στυλ της Kawasaki με το όμορφο σπορ μπροστινό φτερό και το μαύρο χαμηλό τιμόνι. Στο μπροστινό μέρος, κυριαρχεί ο μεγάλος προβολέας LED των 170 χιλ., ο οποίος συνδυάζει την εμφάνιση της παλιάς σχολής με μοντέρνα σχέδια και χρωματισμένο δακτύλιο προβολέα.

Η σχεδίαση του ντεπόζιτου βενζίνης χωρητικότητας 17 λίτρων μου φέρνει στο μυαλό ανάμνηση του Ζ1 του 1972. Η Kawasaki επανασχεδίασε το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας για να το φέρει στην ιδανική του θέση. Το εμπρός κάλυμμα εμπνευσμένο από το Z1 ενισχύει την παραδοσιακή ελκυστικότητα των νεοκλασικών μαζί με την οβάλ οπίσθια όψη εμπνευσμένη από το Z1.

Το RS φέρει έναν υπερσύγχρονο 948cc κινητήρα, που προέρχεται από τον υπάρχοντα γυμνό streetfighter του Z900 και επαναπροσδιορίζεται για να δώσει στην πρώην χαμηλότερη κορυφαία ισχύ που θα την βοηθήσει να επιταχύνει καλύτερα κάτω από 7.000 σ.α.λ. Ο μοναδικός σχεδιασμός του κινητήρα προσπαθεί να μας δώσει την αίσθηση του αερόψυκτου κλασικού καρμπιρατεράτου του ’71.

Το αναλογικό στυλ των οργάνων είναι εντυπωσιακό, ενώ φιλοξενεί μια μονάδα LCD που διαθέτει δείκτη ταχύτητας, χιλιομετρητή, μετρητή καυσίμου, τρέχουσα και μέση κατανάλωση καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού, θερμοκρασία εξωτερικού χώρου και ρολόι.    Οι μηχανικοί έχουν επίσης αλλάξει τις σχέσεις μετάδοσης με μια κοντύτερη πρώτη ταχύτητα για να κάνουν το RS πιο ισχυρό χαμηλά, ενώ η έκτη είναι μακρύτερη παρέχοντας οικονομία καυσίμου. Δανεισμένο από το Z900 είναι ο συμπλέκτης βοηθητικής ολίσθησης που κάνει τις αλλαγές ταχύτητας παιχνιδάκι.  Το σύστημα εξάτμισης διαθέτει διάταξη 4-σε-ένα πριν από τον θάλαμο σε σιγαστήρα, δίνοντας στο Z900 RS ένα βελτιωμένο σύστημα εξάτμισης με βαθύ μπάσο θόρυβο σε χαμηλές στροφές. Πάνω από 20 διαφορετικές εξατμίσεις δοκιμάστηκαν πριν βρεθεί η τέλεια αντιστοιχία της απόδοσης και του ήχου. Το στάνταρ ABS λειτουργεί έξοχα στους διπλούς μπροστινούς δίσκους των 300mm και στον πίσω των 250mm που κάνουν το φρενάρισμα σίγουρο και ασφαλές. Το Z900 RS διαθέτει επίσης ένα μεταβλητό σύστημα Kawasaki Traction Control (KTRC) δύο επιπέδων που σου χαρίζουν μεγάλα περιθώρια παιχνιδιού.   

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 

Κινητήρας

Τύπος:  Τετράχρονος, Τετρακύλινδρος, Υγρόψυκτος

Διάταξη/Κυβισμός:         Εν σειρά/948 cc

Διάμετρος επί διαδρομή:            73.4 mm x 56 mm

Εκκεντροφόροι/Βαλβίδες στον κύλινδρο

DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο

Ιπποδύναμη:     111 ίπποι, στις 8.500 rpm

Ροπή:   98.5 Nm στις 6.500 rpm

Τροφοδοσία:     Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Σχέσεις ταχυτήτων:        6

Συμπλέκτης/Λειτουργία:             Υγρός Πολύδισκος/Συρματόσχοινο

Πρωτεύουσα μετάδοση:             Με γρανάζια

Τελική μετάδοση:           Με αλυσίδα

Πλαίσιο

Τύπος πλαισίου:            Χωροδικτύωμα από ατσάλι

Αναρτήσεις

Μπροστά (Τύπος – Διαδρομή):    Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι – 120 mm

Ρυθμίσεις:         Προφόρτιση – Συμπίεση – Επαναφορά

Πίσω (Τύπος – Διαδρομή):          Υδραυλικό Αμορτισέρ με δοχείο αερίου – 140 mm

Ρυθμίσεις:         Προφόρτιση – Συμπίεση – Επαναφορά

Φρένα

Μπροστά (Τύπος – Διάμετρος):   Δύο δίσκοι – 300 mm

Δαγκάνα:          Ακτινική, μονομπλόκ 4 εμβόλων

Πίσω (Τύπος – Διάμετρος):          Δίσκος – 250 mm

Δαγκάνα:          Ακτινική, μονομπλόκ 4 εμβόλων

Τροχοί

Μπροστά (Διάμετρος – Ελαστικό):           17 – 120/70ZR17M/C (58W)

Πίσω (Διάμετρος – Ελαστικό):     17 – 180/55ZR17M/C (73W)

Διαστάσεις – Βάρος

Μήκος: 2.100 mm

Πλάτος:            865 mm

Ύψος:   1.065 mm

Μεταξόνιο:        1.470 mm

Ύψος Σέλας:     835 mm

Ρεζερβουάρ:     17 l.

Βάρος:  215 Kg

 

Τιμή     13.490 €