Η Kia Motors ανακοίνωσε την πρώτη της συνεργασία στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών e-sports, αποτελώντας βασικό χορηγό του League of Legends European Championship (LEC).
Η νέα χορηγία της κορεάτικης εταιρείας αποτελεί την πιο πρόσφατη εκστρατεία της μάρκας που ενισχύει την εικόνα της στις μικρότερες ηλικιακά γενιές δυνητικών αγοραστών. Ως βασικός χορηγός του πρωταθλήματος, η Kia ξεκίνησε μια νέα ταινία με τίτλο ‘Ready to Play’, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τους πιο γνωστούς σχολιαστές (casters) του LEC.
Η ταινία της Kia βλέπει τον Trevor ‘Quickshot’ Henry να συγκεντρώνει μια ομάδα σχολιαστών στο τιμόνι ενός νέου Kia Stinger, προκαλώντας τους Romain Bigeard, Indiana ‘Froskurinn’ Black, Daniel ‘Drakos’ Drakos, Aaron ‘Medic’ Chamberlain και Andrew ‘Vedius’ Day ενώ βρίσκονται καθοδόν προς το LEC.
Για να προσελκύσει την προσοχή των οπαδών του LEC η εταιρεία θα δημιουργήσει ένα νέο περιεχόμενο ψηφιακού μάρκετινγκ σε συνεργασία με τους καλύτερους παίκτες, τους casters και τα μοντέλα της μάρκας. Η Kia θα κατασκευάσει επίσης ειδικά διαμορφωμένους χώρους σε εκδηλώσεις όπου θα διεξάγεται το LEC, ενώ θα δημιουργήσει πρωτότυπο περιεχόμενο με την e-sports ομάδα ‘Fnatic’, που έχει κερδίσει επτά φορές το πρωτάθλημα League of Legends με τα μέλη της να απολαμβάνουν την εμπειρία της οδήγησης των μοντέλων της Kia.
“Η Kia είναι ήδη γνωστή για τις αθλητικές χορηγίες της και αυτή η συνεργασία αντιπροσωπεύει μια ακόμη πρωτότυπη κίνηση από το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας μας. Παράλληλα με τις δεσμεύσεις μας σε πιο παραδοσιακά αθλήματα, αυτή η e-sports χορηγία έρχεται να επιβεβαιώσει πως η Kia υποστηρίζει τον τρόπο ζωής και το lifestyle της νέας γενιάς. Η ταινία μας, με μερικούς από τους πιο γνωστούς casters της League of Legends, γιορτάζει την έναρξη μιας νέας, συναρπαστικής εποχής για την αυτοκινητοβιομηχανία και τα ηλεκτρονικά αθλήματα και είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε βασικό χορηγό στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα League of Legends το 2019 “, δήλωσε ο Yong Won Cho, CMO στην Kia Motors.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την Kia και που συμμετέχουμε σε μια επιλεκτική λίστα με εκδηλώσεις και αθλητικά σήματα, καθώς μπαίνουμε σε μια νέα εποχή για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα League of Legends, το οποίο είναι το κορυφαίο πρωτάθλημα ηλεκτρονικών αθλημάτων στην Ευρώπη. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Kia για να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν για όλους τους παίκτες του League of Legends σε όλη την Ευρώπη “, δήλωσε ο Alban Dechelotte, επικεφαλής χορηγιών και επιχειρηματικής ανάπτυξης στο Riot Games EU.
Από το 2009 το League of Legends είναι ένα online παιχνίδι αρένας μάχης και το πιο δημοφιλές e-sports παιχνίδι στον κόσμο. Η League of Legends «παρακολουθεί» τους «πρωταθλητές» και συνεργάζεται ανά ομάδες καθώς συγκρούονται για την επικράτηση στο παιχνίδι. Το LEC αντιπροσωπεύει το υψηλότερο πρότυπο της League of Legends στην Ευρώπη με δέκα ομάδες να ανταγωνίζονται στο κορυφαίο πρωτάθλημα. Όπως και στα παραδοσιακά αθλήματα, το LEC παρακολουθείται online από εκατομμύρια «φίλαθλους», ακολουθώντας ομάδες και επαγγελματίες e-sports παίχτες καθώς και υψηλού επιπέδου σχολιαστές μέσω streaming υπηρεσιών.