Η Goodyear ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου θερινού ελαστικού για οχήματα SUV, EfficientGrip 2 SUV. Διάδοχος του EfficientGrip SUV, το EfficientGrip 2 SUV προσφέρει υψηλή χιλιομετρική απόδοση αλλά και ισχυρή απόδοση σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα.
«Τα SUV αντιπροσωπεύουν πλέον ένα όλο και αυξανόμενο ποσοστό του ευρωπαϊκού στόλου αυτοκινήτων. Είμαστε περήφανοι που λανσάρουμε αυτό το νέο προϊόν που πηγαίνει τους οδηγούς SUVακόμα πιο μακριά, προσφέροντάς τους την υψηλή απόδοση που πάντα αναζητούσαν», ανέφερε ο Piotr Nagalski, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Goodyear Europe.
Τα οχήματα SUV αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 43% των συνολικών πωλήσεων καινούριων οχημάτων στην Ευρώπη έως το 2025, απότο 37% του 2020. Τα δύο βασικά χαρακτηριστικά που αναζητούν οι οδηγοί SUV στα ελαστικά τους, είναι εξαιρετικά καλή απόδοση στο φρενάρισμα και πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Ορισμένα καινοτόμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στο EfficientGrip 2 SUV να προσφέρει ταυτόχρονα αυξημένη χιλιομετρική απόδοση και ένα συνολικά υψηλό επίπεδο απόδοσης είναι τα εξής:
- Βελτίωση κατά 25% στη χιλιομετρική απόδοση σε σχέση με το EfficientGrip SUV, χάρη στην τεχνολογία “Μileage Plus” της Goodyear, η οποία προσφέρει υψηλή ελαστικότητα και ευελιξία πέλματος, με αποτέλεσμα λιγότερες ρωγμές στην επιφάνεια του ελαστικού σε τραχύ οδόστρωμα και μάλιστα σε ένα μεγάλο εύρος θερμοκρασιών.
- Μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα χάρη στον αυξημένο αριθμό μεγαλύτερων άκρων πρόσφυσης σε συνδυασμό με τη μικρότερη ακαμψία του μείγματος, που βελτιώνει την απομάκρυνση του νερού από το ελαστικό
- Μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα χάρη στη μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα και τις μεγαλύτερες λωρίδες από καουτσούκ στο κέντρο του πέλματος
Αυτή ηcεξαιρετικά ανταγωνιστική σειρά ελαστικού διαθέτει 52 νέες διαστάσεις και καλύπτει ελαστικά από 16 έως 22 ίντσες.
«Με υψηλή χιλιομετρική απόδοση και με πολλές διαστάσεις που διαθέτουν υψηλό δείκτη φορτίου, τα ελαστικά EfficientGrip 2 SUV είναι ιδανική επιλογή όχι μόνο για τις υψηλές απαιτήσεις των οχημάτων SUV, αλλά και για τα ηλεκτρικά οχήματα», καταλήγει ο Nagalski.