Ξεχωριστή η αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού Fiat 500

«Δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία όταν θέλεις να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση.» Με αυτά τα λόγια, ο κ. Olivier François –Πρόεδρος της Fiat και Chief Marketing Officer της FCA- εξηγεί πως η αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού 500 θα έπρεπε είναι μια πολύ ξεχωριστή διαδικασία αντάξια του θρυλικού ονόματος “500”.

Με τα ίδια λόγια ξεκινά και το πρώτο ντοκιμαντέρ της Fiat που δημιουργήθηκε για να δείξει το 6μηνο ταξίδι της δημιουργίας των τριών μοναδικών ειδικών εκδόσεων του νέου ηλεκτρικού Fiat 500, από την πρώτη συνάντηση των συντελεστών στο Fiat Centro Stile στο Τορίνο, μέχρι την παρουσίαση των αυτοκινήτων στο Μιλάνο τον περασμένο Μάρτιο. Τρία αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τρεις θρυλικές “Made in Italy” εταιρείες: τις Armani, Bvlgari και Kartell.

Το σύντομο video, διάρκειας περίπου 15 λεπτών, παρουσιάσει μια καταιγιστική αλληλουχία συναντήσεων, συζητήσεων και διαδικασιών που εστιάζουν στην ομαδική προσπάθεια και το πάθος των σχεδιαστών, οι οποίοι εργάζονται για να εκφράσουν την κορυφαία έκφραση του “Made in Italy” δίπλα στο νέο ηλεκτρικό Fiat 500.

Τα τρία μοναδικά μοντέλα ενσαρκώνουν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά των δημιουργών τους, διατηρώντας ως κοινό παρανομαστή το όραμα που εκφράζει συνολικά το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 για την προστασία του πλανήτη.

Ο κ. François συνοδεύει τον θεατή σε αυτή την πορεία που ξεκινά από το Τορίνο, την έδρα της Fiat, περνά από τη μαγευτική Ρώμη και το μαγικό κόσμο της Bvlgari και καταλήγει στο Μιλάνο, την παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, χαρακτηρισμό που τον χρωστά σε μεγάλο βαθμό και στα θρυλικά ονόματα Armani και Kartell. Το Μιλάνο με έναν αναπάντεχο τρόπο θα αποτελέσει και τον τερματικό σταθμό του ταξιδιού, με την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού 500.

Σημείο καμπής στην ιστορία, αναμφίβολα αποτελούν οι στιγμές έντασης μόλις ανακοινώνεται η ακύρωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης και θα πρέπει να βρεθεί και να εφαρμοστεί σε ελάχιστο χρόνο ένα εναλλακτικό πλάνο για την παρουσίαση των μοντέλων, η οποία τελικά πραγματοποιείται στο Μιλάνο.

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει το ντοκιμαντέρ “One-Shot” μέσω των καναλιών της Fiat στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (YouTube, Facebook και Instagram), Η παραγωγή έγινε από το VICE Ιταλίας και ακολουθεί το γνώριμο, ξεχωριστό, όσο και άμεσο τρόπο που χαρακτηρίζουν τις δημιουργίες του καναλιού.

Με τις κάμερες να περνούν μέσα από τις πόρτες του Centro Stile στο Τορίνο, οι θεατές έχουν μια αποκλειστική ματιά στο τμήμα “Color & Material” που ηγείται από την κ. Rossella Guasco και το οποίο θυμίζει κάτι μεταξύ κέντρο ερευνών και ατελιέ υψηλής ραπτικής. Τα πλάνα παρακολουθούν κάθε λεπτομέρεια καταγράφοντας τόσο τις δημιουργικές προτάσεις, όσο και τα συναισθήματα της ομάδας. Η πορεία συνεχίζεται με μια συνέντευξη του κ. Klaus Busse, Επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού, στην οποία ο διάσημος σχεδιαστής εξηγεί τι κρύβεται κάτω από τη δημιουργική διαδικασία, αλλά και το ρόλο του 500 στην ιστορία του βιομηχανικού σχεδιασμού. Ήταν το Centro Stile που πήρε ένα θρύλο της δεκαετίας του 1950 και τον αναβίωσε το 2007 ώστε να δίνει χρώμα στους σύγχρονους δρόμους και τις πόλεις σε όλο τον κόσμο. Τώρα, με την παρουσίαση των μοναδικών εκδόσεων του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 στο Μιλάνο, επιβεβαιώθηκε η θέση του μοντέλου στην κορυφή των Ιταλικών προϊόντων, με τη βράβευση του, ως “Italian Icon and Honorary Member” της Altagamma, του οργανισμού που συγκεντρώνει τις πιο διάσημες Ιταλικές μάρκες και προϊόντα.

Σήμερα, μια νέα εποχή ξεκινά και το Fiat 500 πρέπει να αξιοποιήσει τη δημοτικότητα του, ώστε να αποτελέσει το παράδειγμα για την αλλαγή και τη συμμετοχή όλων στις λύσεις που πρέπει να δοθούν στα προβλήματα του πλανήτη. Αυτός ο δρόμος όμως δεν είναι μοναχικός. Χρειάζονται συνοδοιπόροι, οι οποίοι θα πρέπει να μοιράζονται το κοινό όραμα για την προστασία του πλανήτη Γη. Η δημιουργία αυτών των τριών μοναδικών μοντέλων, αποτελεί την επισφράγιση αυτής της θέλησης. Εταιρείες όπως η Armani, η Bvlgari και η Kartell αποτελούν σύμβολα της Ιταλικής βιομηχανίας και έρχονται να μοιραστούν μαζί με το νέο ηλεκτρικό 500 την προσπάθεια για αλλαγή, αλλά και να γιορτάσουν την έλευση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles.