Άρχισε σήμερα η δοκιμαστική λειτουργία 32 εκ των 140 ηλεκτρικών λεωφορείων της
Ο.ΣΥ. Α.Ε. τα οποία, βάσει της σύμβασης για την προμήθειά τους, θα πρέπει να πραγματοποιήσουν διαδρομές 18 ωρών ημερησίως -χωρίς επιβάτες- έως ότου συμπληρώσουν 5.000 χιλιόμετρα σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας.
Στο πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο στο κέντρο της Αθήνας, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Στέφανος Αγιάσογλου συνάντησαν το λεωφορείο στη Λεωφόρο Συγγρού και επιβιβάστηκαν ακολουθώντας ένα τμήμα της διαδρομής του.
Το υπερσύγχρονο λεωφορείο τράβηξε το ενδιαφέρον των μαθητών Δημοτικού σχολείου, οι οποίοι περνούσαν από τη στάση και ουσιαστικά αποτέλεσαν τους πρώτους επιβάτες. Ο ενθουσιασμός των παιδιών για το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα αποτελεί τη μεγαλύτερη ικανοποίηση για την υλοποίηση της εξαγγελίας της κυβέρνησης αναφορικά με την ανανέωση του στόλου των οχημάτων της Εταιρείας.
Η Ο.ΣΥ. Α.Ε., όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Αγιάσογλου, «πατάει γκάζι» για την είσοδό της στην επόμενη ημέρα των αστικών συγκοινωνιών και την μετάβαση στην πράσινη αστική κινητικότητα.
Το Yutong E12
Το Ε12 είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες 422 kWh, οι οποίες ανάλογα με συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας μπορούν να προσδώσουν μια αυτονομία άνω των 281 χιλιομέτρων.
Η χωρητικότητα του οχήματος σε επιβάτες είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw, με ροπή 1200Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας.
Η εμπειρία του οδηγού και των επιβατών είναι απαράμιλλη, με τον πλήρη ηλεκτρικό κλιματισμό να συμπληρώνει την ήρεμη εμπειρία των μετακινήσεων. Χωρίς κραδασμούς ή θόρυβο κινητήρα, το σαλόνι βελτιώνεται περαιτέρω με φωτισμό LED και ξεχωριστά σημεία φόρτισης USB.
Τα οχήματα είναι εφοδιασμένα με το σύστημα ηλεκτρικής ασφάλειας. Αυτό το κορυφαίο σύστημα στην αγορά βασίζεται στα εγγενή χαρακτηριστικά ασφαλείας των μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Οι μπαταρίες τοποθετούνται σε ειδικούς προστατευτικούς κλωβούς ώστε να μειώνονται στο ελάχιστο τα πιθανά προβλήματα από κάποια σύγκρουση, όπου περικλείονται με σύστημα προστασίας από άζωτο καθώς και θερμικό επιβραδυντικό υλικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ηλεκτρικά λεωφορεία Yutong ενσωματώνουν προηγμένες τεχνολογίες, όπως το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Επιπλέον, τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τηλεματικής Yutong V+, που προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες του οχήματος, βοηθώντας στη βελτίωση της απόδοσης διαχείρισης, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στην ασφάλεια των επιβατών.