Η Opel λαμβάνει τώρα παραγγελίες για το νέο Vivaro, με τιμή εκκίνησης 24.600€ (όλες οι τιμές ισχύουν στη Γερμανία, χωρίς ΦΠΑ).
Οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν φέτος το καλοκαίρι. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, η τρίτη γενιά Vivaro διατίθεται σε τρία αντί δύο μήκη (4,60, 4,95 και 5,30 m), μπορεί να μεταφέρει μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο κατά 200 kg (1.400kg) και, με ελκτική ικανότητα έως 2.500kg, μπορεί να ρυμουλκεί μισό τόνο περισσότερο. Επίσης, η πλειοψηφία των εκδόσεων έχει ύψος μόλις 1,90m που επιτρέπει την πρόσβαση σε υπόγεια γκαράζ. Μία ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και προηγμένων τεχνολογιών διατίθεται προαιρετικά. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών και σύστημα multimedia infotainment. Χρήσιμα χαρακτηριστικά όπως συρόμενες πόρτες ελεγχόμενες από αισθητήρα και ανοιγόμενο διαχωριστικό καμπίνας (FlexCargo) παρέχουν πρόσθετη λειτουργικότητα.
Εκδόσεις Vivaro: Cargo, crew cab, Combi και πλατφόρμα σασί
Η Opel προσφέρει το νέο Vivaro σε τέσσερις βασικές εκδόσεις. Το βασικό panel van είναι το Vivaro Cargo στην τιμή των 24.600€. Το Small (4,60m) χρησιμοποιεί κινητήρα 1.5L diesel 75kW/102hp προδιαγραφών Euro 6d-TEMP, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων (κατανάλωση καυσίμου κύκλου NEDC1: στην πόλη 5,6-5,4 l/100 km, εκτός πόλης 4,9-4,7 l/100 km, στο μικτό κύκλο 5,2-4,9 l/100 km, εκπομπές CO2135-130 g/km, κατανάλωση καυσίμου WLTP2: στο μικτό κύκλο 7,4-6.3 l/100 km, εκπομπές CO2194-165 g/km). Το Vivaro Cargo S έχει χωρητικότητα 4,6m3 για τη μεταφορά φορτίων, που μπορεί να αυξηθεί στα 5,1m3 μέσω του προαιρετικού διαχωριστικού καμπίνας FlexCargo, ώστε να μεταφέρονται αντικείμενα μήκους έως 3,32m (αντί 2,16m). Η πλάτη του μεσαίου πίσω καθίσματος με FlexCargo αναδιπλώνεται και χρησιμοποιείται ως τραπεζάκι, μετατρέποντας το van can σε κινητό γραφείο. Με το Vivaro Large, μπορούν να μεταφερθούν φορτία μήκους 4,02m με τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης να φτάνει τα 6,6m3.
Με τιμή εκκίνησης 27.550€, οι πελάτες μπορούν να διαμορφώνουν το νέο τους Vivaro ως crew cab με δύο σειρές καθισμάτων για έως έξι άτομα. Ξεκινώντας από την τιμή των 28.500€, το Vivaro ως FlexSpace crew cab προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία. Στην έκδοση αυτή, το στάνταρ διαχωριστικό πλέγμα πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων δεν είναι σταθερό, αλλά μπορεί να αναδιπλώνεται πίσω από την πρώτη σειρά, που αυξάνει περαιτέρω τη χρηστικότητα του οχήματος. Το δάπεδο της περιοχής φόρτωσης φέρει ξύλινη επένδυση με αντιολισθητική επιφάνεια και αλουμινένιες ράγες.
Το τρίτο μοντέλο, Vivaro Combi (με τιμή εκκίνησης 26.250€) είναι η κατάλληλη επιλογή για τη μεταφορά επιβατών, καθώς προσφέρει έως εννέα καθίσματα (ανάλογα με τον εξοπλισμό και τη διάταξη των καθισμάτων) – ιδανικό για τη μεταφορά προσωπικού στο εργοτάξιο, ή των εργαζομένων στο γραφείο.
Εκτός από τις προαναφερθείσες εκδόσεις, η τρίτη γενιά Vivaro διατίθεται επίσης ως πλατφόρμα σασί, με δυνατότητα πολυάριθμων μετατροπών (όπως ψυγεία, ανατρεπόμενα και οχήματα οδικής βοήθειας).
Κορυφαίες τεχνολογίες: Συστήματα υποστήριξης οδηγού για άνεση και ασφάλεια
Η Opel έκανε τη νέα γενιά Vivaro ασφαλέστερη, πιο άνετη και πιο πρακτική από ποτέ. Για πρώτη φορά, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν συρόμενες πόρτες ελεγχόμενες από αισθητήρες – το μόνο που χρειάζεται για να ανοίξουν οι πόρτες είναι μία κίνηση του ποδιού κάτω από την αντίστοιχη πλευρά του οχήματος.
Συστήματα υποστήριξης ελεγχόμενα από ραντάρ και με τη συμβολή της εμπρός κάμερας, περιλαμβάνουν σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Keep Assist), σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης (Traffic Sign Recognition), ευφυές cruise control και περιοριστή ταχύτητας, σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης (Forward Collision Alert) και φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση τυφλού σημείου και park pilot μπροστά και πίσω.
Για πρώτη φορά, το Vivaro περιλαμβάνει προαιρετικό head-up display, που προβάλλει σημαντικές πληροφορίες όπως ταχύτητα, διάφορες ρυθμίσεις συστημάτων υποστήριξης και πληροφορίες πλοήγησης στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Μία ακόμα καινοτομία είναι η πανοραμική κάμερα 180 μοιρών που προβάλλει την εικόνα πίσω από το Vivaro στην έγχρωμη οθόνη αφής 7” των συστημάτων infotainment Multimedia Radio και Multimedia Navi pro. Και τα δύο είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto. Το Multimedia Navi Pro προσφέρει πλοήγηση σε όλη την Ευρώπη με τρισδιάστατη απεικόνιση χαρτών.
Το προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip διασφαλίζει ευστάθεια και ασφάλεια σε ποικίλες ολισθηρές επιφάνειες, όπως λάσπη, χιόνι ή άμμος. Είκοσι πέντε χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και προστασία του κάτω μέρους του αμαξώματος παρέχεται από το προαιρετικό «work-site set-up». Η Opel θα προσφέρει επίσης το νέο Vivaro με σύστημα τετρακίνησης της Dangel μόλις ξεκινήσει η παραγγελιοληψία.
Οικονομικοί και έτοιμοι για το μέλλον: Προηγμένοι κινητήρες
Οι κινητήρες προδιαγραφών Euro 6d-TEMP ξεκινούν από 1.5 έως 2.0L με ισχύ από 75kW/102hp έως 130kW/177hp (κατανάλωση καυσίμου κύκλου NEDC1: στην πόλη 6,5-5,0l/100 km, εκτός πόλης 5,3-4,6l/100 km, στο μικτό κύκλο 5,7-4,7l/100 km, εκπομπές CO2 152-125 g/km, κατανάλωση καυσίμου WLTP2: στο μικτό κύκλο 8,0-6,0 l/100 km, εκπομπές CO2 211-158 g/km). Επισκόπηση κινητήρων:
Κινητήρας | 1.5 Diesel | 1.5 Diesel | 2.0 Diesel | 2.0 Diesel | 2.0 Diesel |
Ισχύς | 75kW/102hp | 88kW/120hp | 90kW/122hp | 110kW/150hp | 130kW/177hp |
σε σ.α.λ. | 3.500 | 3.500 | 3.750 | 4.000 | 3.750 |
Μέγιστη ροπή | 270 | 300 | 340 | 370 | 400 |
σε σ.α.λ. | 1.600 | 1.750 | 2.000 | 2.000 | 2.000 |
Πρότυπο εκπομπών ρύπων | Euro 6d-TEMP | ||||
Κιβώτιο | 6-τάχυτο | 6-τάχυτο | 6-τάχυτο | 6-τάχυτο | 8-τάχυτο αυτόματο |
Κατανάλωση σύμφωνα με τον κύκλο NEDC σε l/100 km | |||||
Στην πόλη | 5,6-5,4 | 5,1-5,0 | 6,5-6,1 | 6,2-5,8 | 6,3-5,9 |
Εκτός πόλης | 4,9-4,7 | 4,7-4,6 | 5,3-4,9 | 5,2-4,8 | 5,3-5,0 |
Μικτός κύκλος | 5,2-4,9 | 4,9-4,7 | 5,7-5,4 | 5,6-5,2 | 5,7-5,3 |
Εκπομπές CO2στο μικτό κύκλο σε g/km | 136-129 | 130-125 | 152-142 | 152-137 | 149-141 |
Κατανάλωση σύμφωνα με τον κύκλο WLTP σε l/100 km | |||||
Μικτός κύκλος | 7,4-6,1 | 6,9-6,0 | 8,0-7,0 | 7,8-6,8 | 8,0-6,9 |
Εκπομπές CO2στο μικτό κύκλο σε g/km | 194-159 | 181-158 | 211-183 | 206-179 | 209-182 |
Εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια χαμηλών τριβών ή ένα ‘στρωτό’ οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο συμβάλλουν στο υψηλό επίπεδο απόδοσης. Διαστήματα σέρβις έως 50.000 km συνεισφέρουν στην περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους.
Ήδη το 2020, η γκάμα αποδοτικών κινητήρων θα συμπεριλάβει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία. Η Opel θα ξεκινήσει τον εξηλεκτρισμό της οικογένειας LCV και το Vivaro θα είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες του εντός και εκτός πόλης χωρίς περιορισμούς.
[1] Οι τιμές μετρήθηκαν σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και έγινε αναγωγή σε NEDCγια λόγους σύγκρισης.
[2] Τιμές WLTP στο μικτό κύκλο (μόνο για ενημέρωση, δεν πρέπει να συγχέονται με τις επίσημες τιμές NEDC).