Το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (ΜΕΜΟ) εφαρμόστηκε για να μπορέσουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους να διασταυρώνουν τα έγγραφα των οχημάτων και βέβαια οι επιτήδειοι να μην μπορούν να κάνουν διάφορες κομπίνες ώστε να μειώνουν το Τέλος Ταξινόμησης ή να αλλάζουν τα διανυθέντα χιλιόμετρα και να εξαπατούν ανυποψίαστους καταναλωτές.
Μάλιστα η Πολιτεία για να διασφαλίσει το γεγονός ότι τα χιλιόμετρα του εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει το όχημα έχει κάνει υποχρεωτική την ανάρτηση στην πλατφόρμα του συστήματος ΜΕΜΟ το τελευταίο ξένο ΚΤΕΟ του οχήματος το οποίο πρέπει να είναι σε ισχύ.
Δηλαδή αν ο εισαγωγέας φέρει κάποιο όχημα στο οποίο έχει λήξει το ΚΤΕΟ τότε πραγματικά όλη η διαδικασία μπλοκάρει και δεν μπορούν να εκδοθούν πινακίδες κυκλοφορίας στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα το όχημα να πρέπει να φύγει εκτός συνόρων, να περάσει από κάποιο ξένο ΚΤΕΟ και στη συνέχεια να επιστρέψει και πάλι στην Ελλάδα έχοντας ο εισαγωγέας στα χέρια του το ξένο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου το οποίο βέβαια βρίσκεται σε ισχύ.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr κάποιοι επιτήδειοι έχουν δημιουργήσει ένα σύστημα που προμηθεύουν τους εισαγωγείς μεταχειρισμένων οχημάτων με γνήσια Δελτία Τεχνικού Ελέγχου από άλλα κράτη-μέλη έναντι 2.000 ευρώ έως 3.000 ευρώ!
Τα συγκεκριμένα Δελτία ΚΤΕΟ τα οποία είναι σε ισχύ αποτελούν το… «διαβατήριο» των εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων για να αποκτήσουν ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας οπότε και να μην χρειαστεί να οδηγηθούν τα οχήματα με ληγμένα ΚΤΕΟ εκτός συνόρων για να περάσουν κανονικά από κάποιο ξένο ΚΤΕΟ και στη συνέχεια να επιστρέψουν και πάλι στη χώρα μας.
Παράλληλα οι επιτήδειοι που στέλνουν με… courier τα ξένα Δελτία ΚΤΕΟ μπορούν να αναγράψουν σε αυτά ότι χιλιόμετρα θέλουν οι εισαγωγείς των μεταχειρισμένων οχημάτων οπότε το γύρισμα των χιλιομέτρων γίνεται εύκολη υπόθεση και οι υποψήφιοι αγοραστές θα είναι πολύ δύσκολο να ανακαλύψουν την κομπίνα!
Οι Αρχές έχουν ήδη ενημερωθεί για το κύκλωμα εμπορίας ξένων Δελτίων ΚΤΕΟ και ήδη βρίσκονται πολύ κοντά στην σύλληψή τους ώστε να μην δημιουργούνται φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού αλλά και εξαπάτησης τόσο σε ανυποψίαστους καταναλωτές όσο και στο ίδιο το κράτος.