Για πολλούς κριτικούς, οι εταιρείες αυτοκινήτων πρέπει να προχωρήσουν περισσότερο στην αντιμετώπιση του σεξισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία
Από τη Σιγκαπούρη στο Ντιτρόιτ και τώρα στη Γενεύη. Ωστόσο κάτι φαίνεται να έχει αλλάξει σχετικά με τα… μοντέλα που «συνοδεύουν» τα αυτοκίνητα των εργοστασίων. Άλλωστε πολλές, συμπεριλαμβανομένων των Lexus, Ssangyong και Nissan, άλλαξαν εντελώς τα ενδύματα των μοντέλων τα οποία πλέον δεν είναι και τόσο… αποκαλυπτικά!
Eκπρόσωπος της Ssangyong σχετικά με την παρουσίαση του Musso, δήλωσε στον Euronews: «Αυτό το στυλ του οχήματος είναι αθλητικό οπότε θα υπάρχουν τόσο ανδρικά όσο και γυναικεία μοντέλα με αθλητικά ρούχα για να συμπληρώσουν αυτό το θέμα του τρόπου ζωής».
“Δεν χρησιμοποιούμε πλέον μοντέλα για την προώθηση αυτοκινήτων σε εκθέσεις Χρησιμοποιούμε τους άνδρες και τις γυναίκες ειδικούς που εκπαιδεύονται για να παρέχουν πληροφορίες στα ΜΜΕ και τους πελάτες καθ ‘όλη τη διάρκεια της έκθεσης “, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Nissan στο Euronews.
Έκθεση αυτοκινήτου στη Γενεύη: Τότε και τώρα Για πολλούς κριτικούς, οι εταιρείες αυτοκινήτων πρέπει να προχωρήσουν περισσότερο στην αντιμετώπιση του σεξισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αλλά πώς συγκρίνεται αυτό το έτος με τις εμφανίσεις πριν από αυτό;
Η Stefania Orlando ταξίδεψε στην Ελβετία μαζί με τον σύζυγό της και τον γιο της για να δει την έκθεση αυτοκινήτων, σημειώνοντας την τέταρτη επισκεψή της στην έκθεση.«Η πρώτη μου σκέψη όταν ήρθα ήταν: Πού είναι όλα τα κορίτσια Δεν συνειδητοποίησα γιατί υπήρχαν τόσες λίγες γυναίκες. Ήταν πολύ διαφορετικό πριν από 10 χρόνια, τα μοντέλα ήταν παντού».
Ο Ντιέγκο, ο οποίος εργάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για BMW και Porsche, διαπίστωσε επίσης σημαντική μείωση των γυναικείων μοντέλων και όσα μοντέλα υπήρχαν σε περίπτερα ήταν ντυμένα “λιγότερο αποκαλυπτικά”.
Η Ssangyong και η Nissan δεν είναι οι πρώτοι που ντύνουν πιο σεμνά τα γυναικεία μοντέλα που συνοδεύουν τα αυτοκίνητά τους.
Η Toyota, για περισσότερο από ένα χρόνο, πραγματοποίησε πολιτική χωρίς γυναικεία μοντέλο στην Ευρώπη.
«Για την έκθεση της Γενεύης, φέτος θα συνεχίσουμε την πολιτική που ακολουθήσαμε τα τελευταία χρόνια και δεν χρησιμοποιούμε μοντέλα », δήλωσε εκπρόσωπος της Toyota στο Euronews.
Η Subaru έχει επίσης προωθήσει τη χρήση υπαλλήλων για την επίδειξη των μοντέλων της και μάλιστα οι υποψήφιοι πρέπει να παρακολουθήσουν δύο
μέρες εκπαίδευσης για κάθε αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, δίνουν εξετάσεις…
Άλλα περίπτερα, όπως η Ferrari, δεν είχαν καθόλου γυναικεία μοντέλα. Οι εταιρείες ελαστικών από την άλλη πλευρά, είχαν όλες γυναικεία μοντέλα.«Τα γυναικεία μοντέλα προσελκύουν επισκέπτες στα περίπτερα των ελαστικών» δήλωσε στέλεχος της Cooper Tires.